چاپ کردن این صفحه

حراج کفش زنانه ارزان با قیمت

25 ارديبهشت 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

در مرکز حراج کفش های زنانه ارزان اقسام بسیار متنوعی از طرح ها و رنگ های مختلف برای سلایق مختلف در نظر گرفته شده و این مجموعه نیز به صورت آنلاین و برای دسترسی راحتتر مشتریان لیست قیمت آنها را به همراه مشخصات آنها در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.


کفش های زنانه ارزان همواره به جهت داشتن قیمت های مناسب از فروش قابل توجهی برخوردار می باشد که همین امر سبب شده است که کارگاه های بسیاری در امر تولید کفش های ارزان زنانه در کشور مشغول به کار باشند و فروشگاه های بسیاری در این زمینه در سطح کشور راه اندازی شوند.
بسیاری از کسانی که از طریق اینترنت به دنبال کفش های ارزان قیمت می باشند به دنبال صفحاتی هستند که به شکل مرکز حراج کفش زنانه ارزان را با قیمت نهایی به مشتریان خود معرفی می نمایند و به روز بوده و سعی در رفع هر چه بهتر نیازهای خریداران خود می باشند.
عرضه همه روزه کفش های زنانه ارزان با قیمت های مناسب در طرح های جدید بخش مهمی از خدماتی است که این مرکز به مشتریان خود ارائه در یک کانال حراج عمده کفش زنانه به مشتریان خود ارائه می دهد.

قیمت کفش صندل زنانه ارزان

کفش صندل زنانه ارزان قیمت

کفش صندل های زنانه ارزان قیمت که اغلب عرضه آنها در ایام بهار و تابستان انجام می شود سهم بالایی در فروش را به خود اختصاص داده اند. استفاده از مواد اولیه کمتر در صندل زنانه امکان عرضه آنها با قیمت های ارزان تر در مقایسه با سبک های معمول برای تولیدکنندگان فراهم نموده است.
کفش صندل های زنانه در اقسام تخت و پاشنه دار در سبک های راحتی، مجلسی، طبی و اسپرت تولید می شوند که زنان بسته به نوع پوشش و محلی که قصد حضور در آن را دارند مدل هایی از آنها را برای خود انتخاب می نمایند.
اقسامی متعددی از کفش های صندل زنانه در وانیا ارائه می شود که در اینجا به معرفی دو مدل از آنها به همراه قیمت می پردازیم. مشتریان برای دیدن مدل های بیشتری از کفش صندل های زنانه می توانند به کانال کفش ارزان وانیا به آدرس Vaniawear@ در پیام رسان تلگرام مراجعه نمایند.

مدل کفش صندل زنانه هرمی

کفش زنانه ارزان قیمت

از جمله سبک صندل های زنانه پرفروش در چند سال اخیر اقسامی است که در طرح های هرمی تولید می شوند این سبک کفش در کیفیت ها و سبک های متفاوتی تولید می شود که از جمله مدل های ارزان آنها سبکی است که در عکس زیر مشاهده می نمایید.
این صندل دارای رویه طرح چرم خارجی بوده و از جمله مدل های اسپرت مجلسی به شمار می آید و در سری 12 جفتی و در سایزبندی 37.40 با کیفیت مناسب به مشتریان عرضه می گردد. قیمت عمده این محصول در حال حاضر فقط 37000 تومان می باشد.

مدل کفش صندل زنانه تسمه ای

سبک صندل زنانه تسمه ای از قیمت های نازلی برخوردار می باشند و شامل طرح های متنوعی می باشند که از جمله آنها می توان به مدلی با نام لیلا اشاره نمود که در جنس طرح چرم مصنوعی تولید می شود.
این صندل از جمله تولیداتی است که در کارگاه مشهد تولید می شود و از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد و از مزایای آن داشتن زیره نرم از جنس پلیمر است که راحتی آن را در پا افزایش داده است و مانع از خستگی زودرس می گردد.

حراج کفش زنانه ارزان قیمت
مشخصات کفش صندل تسمه ای
• نام مدل : لیلا تسمه ای
• سری: 12 جفتی
• سایزبندی:37.40
• دارای رنگ بندی
• زیره: پلیمر نرم و راحت
• رویه: طرح چرم مصنوعی
• قیمت عمده: 55000 تومان

قیمت عمده کفش زنانه اسپرت ارزان

از جمله کفش های زنانه ای ارزان قیمتی که در تمام فصول سال تولید و به فروش می روند مدل های اسپرت می باشند که جزو پرفروش ترین و پرکاربردترین مدل های کفش زنانه در کشور و سراسر جهان می باشند. مدل های ارزان تر این سبک ها به سبب داشتن قیمت های نازل و طراح های جذاب در مدت کوتاهی توانسته اند فروش قابل توجهی را نصیب خود کنند و تولیدکنندگان آنها نیز برخی از سبک ها را به سبب فروش بالا تمدید می نمایند.
در این قسمت نیز برای آشنایی با کفش های اسپرت ارزان قیمت وانیا دو مدل از کفش های اسپرت به نام آسکیس و به شما مشتریان عزیز معرفی می گردد.

مدل کفش زنانه اسپرت آسکیس

این سبک کفش دارای ترکیب رنگ های متنوعی از جمله مشکی نارنجی، مشکی سبز، سفیدآبی، طوسی سبز، طوسی آبی و... می باشد که در سری ده تایی بسته بندی می گردد.

تولید کفش زنانه اسپرت ارزان
مشخصات کفش زنانه آسکیس
• سایزبندی 37.40
• رویه با کیفیت بالا
• زیره نرم و با کیفیت
• سری ده تایی
• قیمت عمده 62000 تومان

مدل کفش زنانه اسپرت بافتی اس

این مدل از جمله کفش های راحتی می باشد و به جهت بافتی بودن برای استفاده در روزهای گرم سال گزینه مناسبی به شمار می آید اینکار در چهار مشکی، سفید، طوسی و کالباسی تولید می شود. مدل اس بافتی اسپرت به جهت داشتن کیفیت مناسب و قیمت پایین جزو کارهای پرفروش به حساب می آید.

مدل کفش زنانه اسپرت بافتی
مشخصات کفش زنانه اسپرت بافتی
• سایزبندی 37.40
• سری ده تایی
• رویه بافتی با کیفیت
• زیره مواد نو با کیفیت و نرم
• سبک و راحت
• قیمت عمده 68000 تومان
برای دیدن سبک های بیشتر و پیگیری مدل های جدیدتر شما مشتریان عزیز می توانید هم اکنون در کانال های این مرکز که در پایین این صفحه معرفی شده اند وارد شده و با عضویت در آن سفارش های خود را در اسرع وقت انجام دهید.

برچسب :

درباره نویسنده

Admin