فروش عمده کفش زنانه اسپرت ساق دار

15 شهریور 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش عمده انواع کفش زنانه اسپرت ساق دار با همکاری تولیدکنندگان حرفه ای برای فروش در فصول پاییز و زمستان در این مرکز انجام می گیرد. بی شک تولید محصولات با تنوع بالا و کیفیت بی نظیر می تواند خریداران را به انتخاب های بهتر و رضایت بخش تر ترغیب نماید. سبک هایی که در این تازگی دارای زیبایی های چشم نوازی می باشند.


کفش های زنانه اسپرت ساق دار جزو پوشش های جذاب فصل سرما به حساب می آید که در بین زنان و دختران جوان دارای طرفداران بسیاری می باشد از این رو در پاییز و زمستان مدل های متنوع و جدیدتری نسبت به سال های قبل به شکل فروش عمده از این مرکز به خریداران عزیز ارائه می گردد.
تولیدکنندگان کفش زنانه اسپرت از راه هایی متفاوتی با تاثی گرفتن از فرهنگ، مطابق طبع روز جامعه، نگرش های مختلف و حتی طبیعت سعی می نمایند که طراحی های متفاوتی را ارائه دهند که همین امر خود سبب به وجود آمدن تنوع بی نظیری از کفش های زنانه اسپرت در کشور شده است.
کفش می تواند نماد مهمی برای تعیین شخصیت و وجایگاه اجتماعی فرد تلقی شود از این رو این وظیفه تولیدکنندگان است که بتوانند کفش هایی را بر اساس جایگاه های اجتماعی متخلف در کشور طراحی و تولید نمایند.
فروش عمده کفش های زنانه اسپرت این فرصت را برای خریداران فراهم کرده است که مدل های مد نظر خود را با قیمت های مناسب تر خریداری نموده و با نرخ های رقابتی در اختیار مشتریان خود قرار دهند. کفش های اسپرت در سبک های مختلفی تولید می شوند که با ما در این قسمت قصد معرفی مدل های اسپرت ساق دار زنانه را داریم.

زمان عرضه کفش اسپرت زنانه ساق دار

زمان عرضه کفش اسپرت ساق دار
کفش های اسپرت زنانه ساق دار عموما برای استفاده در روزهای سرد سال تعریف شده اند از این رو تولید و عرضه آنها تنها در فصل پاییز و زمستان انجام می شود البته بسیاری از تولیدکنندگان برای به دست گرفتن کامل بازار و پاسخگویی به موقع به نیازهای خریداران خود از تابستان شروع به طراحی و تولید کفش های اسپرت ساق دار می نمایند و با نزدیک شدن به اواخر شهریور ماه عرضه آنها آغاز می شود.
فروش در اوایل به میزان کمتری می باشد و با رسیدن به اوایل پاییز آرام آرام فروش آنها بالا می رود و تا آبان ماه به اوج خود می رسد و در اوایل دی ماه فروش عمده کفش های اسپرت ساق دار کاهش پیدا می کند و زمان فروش کفش های عیدانه شروع می شود.

جنس کفش های اسپرت زنانه ساق دار

کفش اسپرت ساق دار زنانه شیک عمده

جنس کفش های ساق دار زنانه همانند سایز کفش ها می توان تک جنس یا ترکیبی از انواع سوییت، بیاله، بافتی، چرم طبیعی گاوی، چرم سوگو، پتینه و چرم مصنوعی، و... باشد که استفاده درست بر اساس طراحی می تواند زیبایی و جذابیت بالایی را در کفش های اسپرت زنانه ایجاد نماید.
به دلیل اینکه کفش های ساق دار برای روزهای بارندگی مناسب باشد باید رویه آنها به شکلی باشد که مانع از نفوذ آب داخل آنها شود و به راحتی دچار خرابی نشود از این رو بهترین جنس رویه های چرم مصنوعی و طبیعی می باشند که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.
آستری کفش های اسپرت می تواند چرم بزی، سوییت، پشت چرمی و... و زیره آنها از پی وی سی، پیو، بتا و... باشد که بهترین آنها مدل های پیو می باشد که سبب می شود که کفش از وزن کمتری برخوردار شود و نرمی و انعطاف بیشتری داشته باشد و فرد با استفاده از آن کمتر دچار خستگی در طول روز شود.
در واقع زیره در کفش های پاییزی و زمستانی از اهمیت بالایی دارد و باید به گونه ای باشد که به راحتی لیز نخورد و دچار سایش و فرسایش نشده و از دیگر سو وزن کفش را بالا نبرد.


کفش زنانه اسپرت ساق دار NIKE

فروش عمده کفش زنانه اسپرت نایک

از جمله مدل های اسپرت ساق دار جدید در سال 1400 می توان به مدل نایک اشاره نمود که در ترکیب رنگ ویژه ای توسط تولیدکنندگان مرکز کفش وانیا تولید می شود. این مدل کفش ها بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد و اغلب مورد پسند دختران و زنان جوان می باشد.
از مهم ترین ویژگی این کفش ساق دار نایک می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود. استفاده از مواد اولیه مرغوب در اجزای مختلف کفش علاوه بر اینکه کیفیت و مقاومت آن را بالا برده است زیبایی و جذابیت آن را نیز دوچندان نموده است.

اطلاع از نحوه فروش کفش اسپرت ساق دار

فروش عمده کفش های اسپرت ساق دار بدین شکل است که خریداران وارد کانال های معرفی شده می شوند و بعد از مشاهده و بررسی محصولات آنها را به بخش فروش ارجاع می دهند تا وضعیت موجودی و تولید آنها استعلام شود. در صورت موجود بودن مدل های درخواستی توضیحات لازم در خصوص خرید ارائه می شود و فاکتور مربوطه صادر می شود.
لازم است قبل از ارسال کار خریداران وجه را به شکل کامل پرداخت نمایند و بعد از آن از طریق باربری های مربوط در شهر خود محموله مورد نظر را تحویل بگیرند. در صورتی که کار نیاز به فرایند تولید داشته باشند در ابتدا بیعانه دریافت می شوند و بعد از آماده شدن مشتریان می توانند تسویه کامل را جهت دریافت سفارش خود انجام دهند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا