تولید کفش زنانه مجلسی تبریز

20 شهریور 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید کفش های مجلسی زنانه تبریز در میزان بالایی توسط تولیدکنندگان حرفه ای و مجرب انجام می شود و این به سبب داشتن کیفیت های بالا و طراحی های زیبا می باشد که توانسته اند نظر مشتریان بسیاری در داخل و خارج از کشور به خود جلب نمایند. عرضه این محصولات به شکل اینترنتی و غیرحضوری از این مرکز به سراسر کشور انجام می شود.


کفش های مجلسی زنانه تبریز یکی از سبک های پرمشتری و جذاب برای بانوان در کشور می باشد که خوشبختانه مدل های بسیاری را شامل می گردد. تولیدکنندگان هر ساله با ارائه طراحی های نوین و قالب ها و رویه های دل فریب سعی می نمایند که نظر مشتریان بیشتری را برای خرید محصولات خود جلب نمایند.
کفش های مجلسی زنانه اغلب برای محیط های زنانه و استفاده از مجالس رسمی و غیررسمی و مهمانی های دورهمی استفاده می شود از این رو به نسبت دیگر کفش کاربری کمتری دارد هر چند امروزه مدل هایی از آنها تولید می شوند که چندکاربره هستند از این رو برای استفاده در محیط کار و روزمره نیز قابل استفاده می باشند این کفش ها به جهت کاربری بالاتر مشتریان بیشتری را نیز دارا می باشند که از جمله آنها می توان به مدل های کفش مجلسی پاشنه کوتاه رویه ساده اشاره نمود که در جنس های چرم و غرچرم تولید می شود.

مدل کفش مجلسی زنانه زارا

کفش های مجلسی زنانه بسیاری در این مرکز عرضه می شوند که بخش اعظمی از آنها در کارگاه های تهران تولید می شوند و بخشی از آنها نیز در شهر تبریز عرضه می شوند. مدلی که در اینجا قصد معرفی آن را داریم مدل کفش زنانه مجلسی با نام زارا می باشد.
این کفش از آن دست کفش هایی می باشد که می توان در بسیاری از موقعیت ها نظیر محل کار، مهمانی های دورهمی و مجالس نیمه رسمی استفاده نمود.
یکی از بزرگ ترین ویژگی که این مدل کفش دارا می باشد داشتن سایزبندی برای بزرگ پاها می باشد و مهم تر اینکه دارای زیره پیو با پاشنه کوتاه می باشد که آن را برای استفاده های روزمره بسیار مناسب می نماید.

کفش زنانه مجلسی زارا عمده
مشخصات کفش زنانه زارا
• سایزبندی: 37/41، 39/42، 40/43
• زیره: پیو نرم و سبک
• رویه طرح چرم
• تولید تبریز
• سری 12 تایی
• قیمت عمده: 138000 تومان

کفش زنانه مجلسی چرم طبیعی

کفش مجلسی چرم طبیعی

یکی از بهترین گزینه های رویه برای کفش های مجلسی و رسمی زنانه چرم طبیعی می باشد. چرم اصل جلوه و زیبایی چندبرابری را در کفش های ایجاد می کند و در عین راحتی و دوام کفش نیز با استفاده از رویه چرم بالا می رود. هر چقدر میزان استفاده از چرم طبیعی بیشتر باشد به همان اندازه به مقاومت کفش افزوده می شود و کار لوکس تر و گران تر عرضه می شود.
برای کسانی که به کیفیت و دوام اهمیت بالاتری قائل می باشند و قیمت بالای کار برای آنها در اولویت های بعدی قرار می گیرد کفش های مجلسی چرم طبیعی بهترین گزینه پیش رو برای آنها می باشد.
بخش عمده ای از کفش های مجلسی در شهر تبریز در جنس های چرم طبیعی تولید می شوند که با درجه های کیفی مختلفی به مشتریان ارائه می شوند.
پاشنه کفش های چرم طبیعی تخت، پاشنه کوتاه و پاشنه بلند می باشد که معمولا در زیره آنها از پاشنه بیشتر از 8 سانت استفاده نمی شود چرا که این کفش ها بر اساس اصول استاندارد ساخته می شود و بالاتر از 7 سانت سبب آسیب به ستون فقرات و قسمت های مختلف پا می گردد.
اغلب کفش های چرم مجلسی پاشنه دار این مرکز با زیره های پیو و در سری های 12 تایی ارائه می شوند که بخشی از آنها امکان انتخاب دو رنگ در یک سری برای راحتی بیشتری مشتریان دارا می باشند.

سفارش تولید انواع کفش زنانه مجلسی از وانیا

کفش های مجلسی زنانه در وانیا در انواع سبک ها در کارگاه های تبریز، تهران و مشهد در میزان گسترده ای تولید می شوند. میزان تولید این دست از کفش ها بستگی به فصل فروش آنها دارد. مدل های چرم معمولا در تمام ایام سال تولید می شوند. مدل های صندل و رویه باز اغلب برای روزهای گرم سال طراحی و تولید می شوند و برای روزهای سرد سال مدل هایی با رویه های بسته تر تولید می شوند.

کفش صندل مجلسی زنانه عمده
سفارش تولید کفش های زنانه مجلسی از وانیا به شرح زیر می باشد:
1. وارد شدن به کانال های مربوطه که در قسمت پایین و منو سایت معرفی شده اند
2. بررسی و انتخاب موارد مورد نظر
3. ارسال مدل های مد نظر جهت استعلام آخرین قیمت و وضعیت تولید به مدیریت فروش
4. اعلام وضعیت تولیدی و موجودی و قیمت نهایی به مشتریان
5. تصمیم گیری نهایی و اعلامی مدل های انتخابی توسط مشتریان
6. صدور فاکتور و پرداخت بیعانه و یا مبلغ کل کار (بیعانه در صورت آماده نبودن کار جهت تکمیل تولید پرداخت می شود و در صورت آماده بودن لازم است که مبلغ مدل ها به شکل کامل پرداخت گردد.}
7. ارسال مدل های انتخابی توسط مرکز به شهر مشتریان عزیز توسط باربری های مجاز و معتبر
8. ارسال عکس بارنامه مزبور به شکل آنلاین به آیدی مشتریان

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا