چاپ کردن این صفحه

تولید کفش طبی زنانه تبریز

12 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید کفش طبی زنانه تبریز توسط استادکاران و طراحان حرفه ای در کارگاه های مختلف در این شهر انجام می شود. وجود مجموعه ای از تولیدکنندگان تامین اقسام مورد نیاز مشتریان را در کشور به خوبی فراهم می نماید. این محصولات از ارزان ترین تا گران ترین توسط این مجموعه به مشتریان عزیز عرضه می شود.


اغلب کفش های طبی زنانه تبریز عرضه شده توسط وانیا، دارای قالبی برای استفاده عمومی هستند یعنی تمام افراد می توانند از آنها استفاده نمایند. در کل این تصور نادرستی است که کفش های طبی تنها برای افرادی است که مشکلاتی در کمر و پا دارند و یا سن بالا می باشند. بلکه تمام افرادی که اهمیت بالایی به سلامتی خود می دهند و می خواهند در آینده به مشکلات مختلف حرکتی دچار نشوند توصیه می شود.
این کفش ها به شکل تخصصی تولید نمی شوند به عبارتی کسانی که به مشکلاتی نظیر پای دیابتی، هالوکس و.... بهتر است که از کفش های استفاده کنند که تنها به منظور چنین بیماری های طراحی شده اند و یا طراح بر اساس ساختار پای آنها اقدام به تولید کفش می نماید.
بخش اصلی کفش های طبی زنانه ای که در تبریز تولید می شوند به شکل تمام چرم یا نیمه چرم می باشند که متاسفانه در دو سال اخیر با رشد قیمتی فزاینده ای روبرو شده اند از این رو اغلب خریداران درخواست کفش های طبی می نمایند که رویه آنها به شکل ترکیبی با مواد اولیه دیگری نظیر بیاله، طرح چرم و... تولید شده باشد.

تولید کفش طبی تابستانی

مهم ترین ویژگی یک کفش طبی مناسب

در تمام کفش های طبی زنانه یا مردانه که در بازار وجود چند خصوصیت مشترک وجود دارد که در صورت نداشتن آنها تولیدکننده نمی تواند ادعاد کند که کفش طبی ارائه می دهد. از دیگر سو کفش طبی هر چقدر هم که استاندارد باشد باید پاهای افراد در آن راحتی کافی داشته باشد و احساس فشار از هیچ کدام از قسمت های کفش نداشته باشد.
زیره محکم: مرغوبیت زیره کفش از مهم ترین ویژگی های یک کفش استاندارد طبی می باشد این زیره باید ارتفاع مناسبی داشته باشد زیره های بلند یا کوتاه سبب آسیب به کمر می شوند و باید بین 1.5 تا 4 سانت باشد. زیره ها باید به نحوی باشند که بتوانند فشار وارد از زمین به پاها و بدن را جذب نمایند که این فشار در پیاده روی به ده برابر افزایش می یابد.
زیره باید سبک باشد و وزن کفش را بالا نبرد و از انعطاف کافی برخوردار باشد زیره های چوبی به هیچ وجه زیره های مناسبی نمی باشند هر چند که تولیدکننده آن ادعای طبی بودن کفش را داشته باشد.
کفی کفش: کفی کفش نباید صاف و یکدست باشد بلکه باید دارای قوسی ها و برجستگی هایی باشد کف پاها را به خوبی پر کند و متناسب با پاها باشد و پیاده روی با آن احساس راحتی ایجاد کند و فرد در پیاده روی های روزانه احساس فشار به پنجه و کف پای خود نکند.
این کفی باید نرم باشد و امکان تعویض داشته باشد تا فرد بتواند در زمان های نیاز سایز کفش را کوچک و بزرگ کند و در صورتی خرابی کف کفش مشکلی برایش به وجود نیاد.

سفارش عمده کفش طبی راحتی
وزن کفش: در کل متریال های مورد استفاده در کفش باید به گونه ای باشند که کفش وزن زیادی به خود نگیرد و در محدودی وزن استاندارد قرار گیرد که این نیازمند استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در کفش می باشد.
رویه کفش طبی: بهترین رویه برای کفش های طبی چرم طبیعی می باشد که بتواند انتقال گرما و سرما در فصل های زمستان و تابستان را به خوبی انجام دهد و از دیگر سو هوا در داخل کفش به اندازه کافی جریان داشته باشد تا مانع از عرق نمودن و در نتیجه بیماری های پوستی شود. در حال حاضر بخش اعظمی از کفش های طبی در بازار با رویه های ترکیبی و متناسب با توان مالی اکثریت در جامعه تولید می شوند.

سفارش تولید کفش طبی زنانه تبریز در وانیا

وانیا سفارش تولید کفش های طبی را قبول می کند که در خود این مجموعه معرفی شده باشد به عبارتی اگر کسی طرحی را برای تولید به این مجموعه ارائه دهد امکان تولید آن وجود ندارد و باید از طرح های که در کانال و سایت معرفی می شود مدلی را جهت سفارش تولید انتخاب نماید.
کفش های طبی زنانه این مرکز معمولا دارای پاشنه های لژ کوتاه و یا پاشنه های ضخیم توپر می باشند و دارای کفی های طبی می باشند خوشبختانه مدل های غیرچرمی با طراحی های بسیار جذاب و زیبایی از این مرکز ارائه می شود که توانسته است نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید و در مقایسه با مدل های چرمی نیز از فروش چشم گیرتری برخوردار می باشند.
برای سفارش تولید کفش طبی زنانه خریداران می توانند با مدیریت فروش مجموعه به شکل اینترنتی ارتباط برقرار نمایند تا مدل های مورد نظر آنها به شکل آنلاین به شماره تلفن آنها ارسال شود که این انتخاب و تصمیم گیری را برای مشتریان بسیار ساده می نماید.

خرید عمده کفش طبی لاله

پرفروش ترین مدل طبی کفش در وانیا

کفش های طبی با سبک های مختلفی در مرکز پخش وانیا، فروش خوبی را تجربه نموده اند اما برخی از آنها به سبب داشتن قیمت و کیفیت مناسب از آمار بالاتری برخوردار می باشند که از جمله آنها می توان به مدل کفش طبی لاله اشاره نمود که عکس آن را در بالا مشاهده می نمایید این کار که در رنگ بندی مشکی، قهوه ای و عسلی قابل سفارش است که در این میان رنگ مشکی بالاترین میزان درخواست را دارا می باشد. ساختار این کفش جوان پسندانه می باشد از این رو دختران و زنان جوان راغب به استفاده از آن می باشند.
رویه چرم مصنوعی و زیره آن پیو سبک است که به روش تزریق مستقیم تولید می شود که همین امر سبب شده است که بتوان آن را برای زمان طولانی استفاده نمود. کفش دارای زیره طرح دار زیبایی است که باعث اصطکاک شده و از این رو به راحتی بر روی سطوح نمی لغزد.
محصول در سری 12 تایی و در سایزبندی 37 تا 42 ارائه می شود به سبب تغییرات قیمتی فراوان در سال برای اطلاع از قیمت این محصول تماس بگیرید.

برچسب :

درباره نویسنده

admin