پخش کفش نیم بوت زنانه تیمبرلند

16 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

نیم بوت زنانه تیمبرلند با کیفیت بالا و با ایده گیری از این برند معروف خارجی در کارگاه های تهران تولید می شود و پخش عمده آن در رنگ بندی متنوع با قیمت مناسب به سراسر کشور انجام می شود. عرضه این محصول با آغاز فصل پاییز انجام می شود.


در دنیای کفش و پوشاک همواره تیپ و پوشش های زمستانی از جذابیت بالایی برای زنان و مردان برخوردار می باشد. نیم بوت زنانه از جمله این موارد می باشد که برای شیک پوشان امکان انتخاب های جذاب و بی بدیلی را فراهم می سازد. با سرد شدن هر چه بیشتر هوا بیش از بیش شاهد تغییر پوشش افراد در جامعه می باشیم. امروزه در کارگاه های مختلف کشور با تنوع بالایی تولید می شود و با وارد شدن به فصل پاییز می توان سبک های متنوعی از آنها در یک مرکز پخش عمده کفش زنانه مشاهده نمود.
نیم بوت زنانه به جهت ساختار و ویژگی های خاصی که دارند به خوبی می توانند از پاها در برابر سرما محافظت نمایند. برندهای مختلفی در این زمینه تولید می شود که از جمله آنها می توان به برند تیمبرلند اشاره نمود. این برند متعلق به یک شرکت آمریکایی که به تولید پوشاک می پردازد و تمرکز اصلی آن بر روی تولید انواع کفش زنانه و مردانه می باشد.
این شرکت علاوه بر این در طراحی و تولید انواع عینک و محصولات چرمی بسیار فعال می باشد و شهرت جهانی بسیاری در جهان دارد. قدر مسلم است که خرید نیم بوت زنانه تیمرلند اصل و شیک اصل اغلب بالای یک میلیون تومان می باشد که پرداخت این مبلغ برای این یک جفت نیم بوت از توان مالی بسیاری از افراد خارج می شود و برای بسیاری نیز خرید آن مقرون به صرفه نمی باشد.

بوت تیمبرلند عسلی
تولید کفش نیم بوت زنانه تیمبرلند در ایران

مشهور بودن این برند سبب شده است که کارگاه های مشهوری در کشور اقدام به کپی برداری و تولید کفش های نیم بوت زنانه تیمبرلند با کیفیت های نزدیک به برند اصلی نمایند با این تفاوت که این کفش ها در ایران با قیمت های بسیار پایین تری به دست مشتریان می رسد. از جمله این مدل که در وانیا نیز به فروش می رود مدل یقه برگردان آن می باشد که دارای طراحی زیبا و چشم نواز با کیفیت بالا می باشد که همین امر سبب شده است که به یکی از مدل های پرفروش نیم بوت در دو سه سال اخیر تبدیل شود.
خوشبتخانه امسال نیز به جهت استقبال افراد از تولید این نیم بوت، در مرکز پخش عمده کفش زنانه وانیا این مدل با قیمت مناسبی تولید و در اختیار خریداران قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که این نیم بوت همانند دیگر نیم بوت های زنانه وانیا سفارشی می باشد یعنی بعد از ثبت سفارش مدل مذبور بین 3 تا 7 روز آماده و بعد از تسویه حساب به آدرس خریداران عزیز ارسال می شود.


رویه و زیره نیم بوت زنانه تیمبرلند

به دلیل اینکه در فصل سرما لغزندگی و بارندگی بیش از ایام دیگر سال می باشد از این رو لازم است که زیره نیم بوت های زنانه به شکلی طراحی شوند که از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار باشند که از جمله آنها می توان به زیره ترمو اشاره نمود که در این کفش برای افزایش کیفیت و مقاومت آن از زیره ترمو استفاده شده است.
وجود زیره در این مدل کفش این امکان را می دهد که فرد به راحتی بر روی سطوح لیز و یخ زده راه برود و نگرانی کمتری بابت سرخوردن داشته باشد. این زیره باعث می شود که کفش سبک تر شود و به راحتی دچار شکستگی نشود و امکان پیاده روی با آن میسر شود. زیره ترمو عایق حرارتی می باشد از این رو سرما و گرما به داخل کفش منتقل نمی شود و پاها در زمستان گرم و تابستان خنک تر می مانند.

رویه کفش

رویه کفش نیم بوت یکی از اجزای اصلی آن به شمار می آید و نقش مهمی در حفظ پاها از گرما و سرما و همچنین کیفیت آن ایفا می نماید بنابراین انتخاب آن در تولید کفش از اهیمت به سزایی برخوردار می باشد.
رویه کفش تیمرلند زنانه از نوع چرم کوبا ابروبادی می باشد. این نوع چرم دارای ساختاری شبیه به رویه سوییت می باشد با این تفاوت که از کیفیت و مقاومت بیشتری برخوردار می باشد و مانع از نفوذ آب در داخل کفش می شود و همچین به نیم بوت ظاهر زیباتری می بخشد. وجود زیپ در کنار رویه کفش و یک یقه کشی در پشت آن کار پوشیدن این نیم بوت را بسیار ساده تر نموده است.

بوت تیمبرلند طوسیمشخصات کلی کفش نیم بوت زنانه تیمبرلند
سایزبندی 37.40
جنس رویه: چرم کوبا ابروبادی
جنس زیره: زیره ترمو
رنگبندی: مشکی، عسلی، طوسی، کرم و زیتونی
سری: 10 جفتی و 5 جفتی
این مدل بسیار پرفروش می باشد و به شکلی که بسیاری از تولیدکنندگان را به شکل تضمین در فروش و تضمین در تکرار دوباره ارائه می دهند. برای آگاهی از آخرین قیمت عمده این محصول و موجودی رنگ بندی به صورت اینترنتی با این مرکز تماس حاصل فرمایید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا