راهنمای فروش عمده کفش اسپرت زنانه زارا

02 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه اسپرت زارا در طرح های مختلفی تولید می شوند که ما در اینجا به راهنمای فروش عمده نمونه ای از آن می پردازیم که در کلانشهر تبریز تولید می شود این سبک به سبب داشتن طراحی زیبا دارای خریداران بسیاری در کشور می باشد.


زارا نام یک برند مشهور در اسپانیا می باشد که در حوزه پوشاک و جواهر فعالیت دارد که توانسته است موفقیت های بسیاری را در این زمینه کسب نماید. این برند همواره خلاقیت های بسیاری در تولید محصولات خود به کار برده است و از دیگر آنها را با کیفیت های بسیار بالایی به بازار عرضه نموده است که همین امر محبوبیت آن را در سراسر جهان بالا برده است.
محبوبیت برند زارا سبب شده است که بسیاری از تولیدکنندگان نام آن را به بر روی تولیدات خود استفاده نمایند که از جمله آنها می توان به کفشی اشاره داشت که ما در این قسمت قصد معرفی نمودن آن را داریم. از جمله مزایای این کفش می توان به داشتن طرح ساده و زیبا و با کیفیت بالا اشاره نمود که در عین حال دارای قیمت بسیار مناسبی است.

فروش کفش زنانه اسپرت

رویه چرم کفش اسپرت زنانه زارا

کفش زنانه اسپرت زارا دارای رویه طرح چرمی است که در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود. رویه طرح چرم همان چرم مصنوعی است که تنها از نظر ظاهر شبیه به کفش چرم طبیعی می باشد اما با این حال ظاهر زیبایی دارد. طرح چرم نیز همانند چرم طبیعی دارای درجه بندی کیفی می باشد که در این کفش سعی شده است که از نوع با کیفیت آن استفاده شود.
هزینه تولید رویه چرم مصنوعی بسیار ارزان تر از رویه طبیعی می باشد که همین امر سبب شده است که این مدل با قیمت تمام شده پایین تری به دست مشتریان برسد.
رویه این کفش به راحتی با یک دستمال تمیز و آب معمولی تمیز می شود و رطوبت را در داخل خود نگه نمی دارد و در نتیجه پوسته پوسته نمی شود. این رویه دارای مقاومت بالای در برابر خراش دارد و در نتیجه با مراقبت خوب می توان ظاهر آن را تا مدت ها حفظ نمود.

فروش عمده کفش زنانه اسپرت

زیره کفش اسپرت زارا

زیره کفش زنانه اسپرت از نوع زیره های با کیفیت پیو است که از مواد پلی یورتان تولید می شود. پیو پر استفاده ترین نوع زیره در بازار تولیدات کفش به ویژه کفش های اسپرت می باشد. در واقع امروزه در تولید اغلب کفش های زنانه از پیو استفاده می نمایند. زیره پیو نیز همانند رویه کفش دارای درجه بندی کیفی می باشد که در این کفش از زیره با درجه کیفی مرغوب استفاده شده است.
از مزیت های زیره پیو سبکی،انعطاف، دوام طولانی، تحمل وزن بالا، مقاوم در برابر شکستگی اشاره کرد که موجب می شود که برای استفاده در کفش اسپرت گزینه مناسبی به شمار رود. علت پر استفاده بودن زیره پیو در کفش های اسپرت می توان به فراوانی بالا کارخانه های تولید زیره پیو در کشور اشاره نمود.

سفارش عمده کفش اسپرت

سفارش کفش زنانه اسپرت به شکل عمده

کفش زنانه اسپرت زارا همانند دیگر کفش در زمان های محدودی در سال تولید می شود به عبارتی بعد از مدتی از چرخه تولید خارج می شود و جای خود را به تولیدات جدید می دهد از این رو برای استعلام آخرین وضعیت تولید مشتریان می توانند با مرکز فروش کفش در ارتباط باشند.
کفش زنانه اسپرت زارا در سایزبندی 37.42 تولید می شود و گزینه مناسبی برای افراد بزرگ پا می باشد این مدل در سری ده تایی و با قیمت مناسبی به خریداران عزیز ارائه می شود.
خوشبختانه در این مرکز سبک های جدید و به روزی از انواع کفش های زنانه اسپرت همه روزه تولید و عرضه می شوند که با مراجعه به کانال مربوطه می توانید از مشخصات و قیمت های مربوطه مطلع شوید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا