خرید ست کفش بوت و کیف زنانه ارزان

03 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

ست کفش بوت و کیف زنانه ارزان از جمله تولیدات جدید مناسب فصل سرما در مرکز به شمار می آید این مدل دارای طراحی جدید بوده و در چهار ترکیب رنگی ارائه می شود خرید عمده آن با مناسب ترین قیمت هم اکنون برای مشتریان عزیز فراهم شده است.


ست کیف و کفش زنانه هر دو از یک جنس تولید می شوند از این رو یا هر دو با کیفیت یا بی کیفیت می باشند. اما به نظر می رسد که فروش عمده ست کیف و کفش های زنانه ارزان همواره با استقبال بسیاری خوبی در کشور همراهم می باشد.
هماهنگی رنگ ها در لباس و پوشش زیبایی و جذابیت بسیاری در پوشش ایجاد می نماید از این رو ست کیف و کفش زنانه به جهت هارمونی که فراهم می نمایند از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند.
هر سال مدل های جدیدی از ست کیف و کفش زنانه وارد بازار می شوند که ما در اینجا قصد معرفی مدلی را داریم که دارای طراحی جدید و با رویه چرم مصنوعی تولید می شود.

خرید عمده کفش کیف ست

کیفیت ست کفش بوت و کیف

این مدل علارغم داشتن قیمت بسیار پایین از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و می تواند در فصل پاییز و زمستان مهمان پاهای بانوان و دختران باشد. رنگ ترکیبی این کار شامل کرم، طلایی، طوسی و سفید می باشد که برای سلایق خاص طراحی شده است.
همان طور که اشاره شد رویه کیف و کفش از چرم مصنوعی می باشد که مقاومت خوبی در برابر آب و سرما و ضربات محیطی دارد. همان طور که در عکس نیز مشاهده می نمایید این ست کیف و کفش زمستانی جزو سبک های اسپرت و جوان پسند می باشد.
زیره کفش از موادنو با کیفیت می باشد. این نوع بوت را می توانید به مشتریانی که به دنبال سبک های زیبا و در عین حال ارزن و با کیفیت می باشند پیشنهاد دهید.
کیف این ست از نوع پاسپورتی دوشی می باشد و برای کارهای روزمره، دانشگاه و مهمانی های دورهمی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

پخش کیف کفش ست زنانه ارزان

قیمت عمده ست کیف و کفش زنانه

ست کیف و کفش های زنانه با توجه به کیفیت و مواد اولیه که در آنها به کار می رود قیمت گذاری می شود استفاده از ماشین آلات مدرن و کاهش هزینه های پرسنلی و تولید، استفاده از مواد اولیه داخلی و... سبب می شود که بتوان یک مدل کفش را با قیمت به نسبت پایین تری تولید نمود.
متاسفانه در شرایط اقتصادی کنونی نمی توان یک قیمت ثابت برای یک ماه به مشتریان ارائه نمود و هر ماه قیمت ها در حال نوسان و تغییر می باشند. در حال حاضر قیمت عمده این سبت کیف و کفش زمستانی در حدود 62000 تومان می باشد که در آینده ممکن است کمی افزایش قیمت داشته باشد.
به همین دلیل مشتریان برای اطلاع از آخرین وضعیت موجودی و قیمت نهایی لازم است که با مرکز فروش اینترنتی وانیا تماس گرفته تا راهنمایی های لازم در این خصوص ارائه شود.

کانال عمده فروشی کفش

کانال کیف و کفش زنانه ارزان

کیف و کفش های زنان ارزان معمولا توسط فروشگاه های ارزان فروشی خریداری می شود بنابراین خریداران آنها متفاوت از آنهایی می باشند که برای مرکز فروش خود به دنبال مدل های لوکس تر می باشند.
به همین دلیل مرکز فروش عمده وانیا برای راحتی مشتریان خود در انتخاب کیف و کفش های ارزان کانال جداگانه ای راه اندازی نموده است تا کار جستجو و خرید با سرعت و دقت بیشتری صورت گیرد. این کانال هم اکنون با آدرس @VANIAWEAR2 در تلگرام در دسترس می باشد.
از جمله مزایای عضویت در این کانال دسترسی آنی به جدیدترین مدل های کفش های ارزان زنانه و مردانه است که متناسب با هر فصل از سال ارائه می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا