تولید کفش زنانه ارزان قیمت

30 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه ارزان قیمت در سبک های بسیار متنوعی تولید می شوند که در این میان سهم تولیدات اسپرت بالاتر از اقسام دیگر می باشند که این به سبب بالا بودن تقاضا و وجود کارگاه هایی با تعداد زیاد در این زمینه است. بخشی از کفش های ارزان قیمت به شکل مدل های حراجی به مشتریان عرضه می شود.


از سبک کفش هر شخصی می توان به طرز زندگی و سطح توان مالی او تا حدودی پی برد و جایگاه اجتماعی او را نیز حدس زد. تورم و مشکلات اقتصادی فراوان باعث شد که بسیاری به زیر خط فقر برسند و از دیگر سو افزایش سرسام آور قیمت ها آنها را از خرید محصولات بسیاری محروم ساخته است.
به همین دلیل افراد بیشتری در مقایسه با گذشته به دنبال خرید کفش های ارزان قیمت تر می باشند که هم از کیفیت قابل قبول برخوردار باشد و هم ظاهری مناسب داشته باشد. این خود فرصت مناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم نمود تا با طراحی و تولید انواع کفش های زنانه و مردانه ارزان قیمت علاوه بر پاسخگوی به نیازها و درخواست های جامعه موفقیت بیشتری در فروش را نصیب خود نمایند.
امروزه زنان کمتری قادر به خرید کفش های لوکس همانند کفش های تمام چرم طبیعی می باشند و تولیدات کفش های زنانه ارزان قیمت روز به روز در حال افزایش می باشد و هر روز طرح های جدید و جذابی وارد بازارهای کشور می شود.

کفش زنانه اسپرت ساقدار سفید

مدل کفش زنانه اسپرت ارزان شیک

از جمله مدل های کفش اسپرت ارزان و شیک می توان به سبکی با نام اسکیس اشاره نمود که در رنگ های مشکی، طوسی و سفید در ترکیب رنگ های متنوع تولید می شود. این کفش به جهت داشتن طراحی زیبا و کیفیت مناسب دو سالی است توسط مرکز پخش وانیا به شکل عمده فروشی به مشتریان ارائه می شود.
زیره این کار از پلیمر با کیفیت است و در سری ده تایی ارائه می شود. این مدل اسپرت دارای سایزبندی مردانه است و برای عرضه ست می تواند گزینه مناسبی باشد.

کفش زنانه اسپرت اسکیس طوسی
از دیگر کفش های اسپرت ارزان قیمت شیک زنانه می توان به ونس پوما اشاره نمود که در چهار رنگ مشکی، سفید، طوسی و کالباسی در سری 12 جفتی ارائه می شود.
مهم ترین ویژگی این کفش زیره پیو سبک و منعطف آن است که آن را برای پیاده روی مناسب نموده است. طراحی این کفش جذاب و جوان پسند می باشد و با قیمت ارزان و رقابتی از این مرکز به خریداران عرضه می شود.

ونس زنانه پوما کالباسی رنگ

مدل کفش زنانه زمستانی ارزان قیمت

هر فصلی کفش مخصوص به خود را می طلبد پاییز و زمستان نیز زمان استفاده از کفش های زمستانی نظیر بوت و نیم بوت است. کفش های زمستانی جذاب و زیبایی توسط پخش وانیا عرضه می شود که به جهت داشتن طراحی زیبا توانسته است فروش قابل توجهی را بدست آورد.
از جمله این کفش های زمستانی مدل بوت یراق دار کلاسیک است که دارای رنگ بندی متنوع مشکی سوییت، ورنی و مات، طوسی و قهوه ای است که در سری ده تایی تولید می شود.
زیره از نوع مواد نو با کیفیت نرم و سبک است و دارای رویه طرح چرم ضد آب با سایزبندی 37 تا 40 است. این کار به سبب داشتن قیمت بسیار مناسب و طراحی زیبا به عنوان یکی از پرفروش ترین مدل های کفش زمستانی تبدیل شده است.

کفش بوت زنانه کلاسیک مشکی ورنی

دمپایی زنانه ارزان قیمت شیک

علاوه بر کفش دمپایی و صندل های زیبایی با قیمت های بسیار ارزان و مناسب در وانیا ارائه می شود که دارای طیف رنگی بالای است که با سلیقه های مختلفی همخوانی دارد. از جمله این دمپایی که در فصل زمستان تولید می شود به مدل دمپایی حوله ای می توان اشاره داشت که با رویه حوله های با کیفیت و زیره مواد نو نرم و سبک تولید می شود.
سری اینکار نیز ده تایی با سایزبندی استاندارد 37.40 است. هر سری کار تک رنگ می باشد و امکان انتخاب دو رنگ در یک سری ده تایی امکان پذیر نمی باشد.

لینک کانال کفش های ارزان قیمت و حراجی

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا