کانال پخش کفش زنانه اسپرت

05 آذر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

بهترین کفش های زنانه اسپرت با طراحی های فوق العاده از طریق کانال پخش کفش زنانه با متنوع ترین طراحی ها ارائه می شود. کفش های زنانه اسپرت با رویه ها و زیره های مختلفی تولید می شوند و با با طیف قیمتی گسترده ای به مشتریان معرفی می شوند.

ویژگی های جذاب و خاص در کفش های زنانه اسپرت آنها را به یکی از پرفروش ترین مدل ها در جهان تبدیل نموده است. پا به عنوان قلب دوم انسان نیاز به مراقبت بیشتری دارد از این رو انتخاب یک کفش راحت و استاندارد بسیار با اهمیت است. افرادی که ساعت های زیادی را با کفش در بیرون سپری می کنند نیاز به کفش های بسیار راحتی دارند که از خستگی آنها در طول روز بکاهد و مانع از فشارهای مختلف به قسمت های مختلف پا و کمر شود.

در انتخاب کفش باید به نکات مختلفی توجه شود از جمله جنس رویه، زیره و قالب آن است که در صورت نداشتن کیفیت مناسب می تواند باعث ناراحتی و مشکلات مختلفی شود.
امروزه کانال های پخش کفش زنانه اسپرت این فرصت را فراهم نموده است که خریداران عمده در کمترین زمان به طیف وسیعی از انواع کفش های زنانه با قیمت و کیفیت های مختلف دسترسی پیدا کنند و آنها را متناسب با نیازهای مشتریان خود انتخاب نمایند.

کفش اسپرت زنانه قرمز سوییت

انواع کفش اسپرت زنانه و دخترانه در کانال پخش

کفش های زنانه و دخترانه اسپرت که در کانال پخش وانیا و کانال های دیگر ارائه می شود شامل مواردی نظیر کفش راحتی، دویدن، پیاده روی، کوهنوری، ساقدار، ونس و.. هستند که هر کدام از آنها شامل خصوصیات خاص خود هستند. کفشی که برای پیاده روی طراحی شده است این خاصیت را دارد که فرد بتواند ساعت های مدیدی با آن در بیرون راه برود و خستگی کمتری را تجربه نمایند. این مدل کفش ها برای انجام کارهای روزمره و خرید نیز گزینه بسیار خوبی هستند.
کفش های پیاده روی باید به گونه ای باشند که به پا و ساق آن فشار وارد نکنند. کفش های کوهنوری به جهت داشتن ساق و عاج در زیره برای روزهای برفی و بارانی گزینه خوبی هستند از پیچ خوردگی پاها و لیزخوردن جلوگیری می کنند و از دیگر سو پاها را به خوبی در برابر سرما و نفوذ باران حفظ می نمایند.
کفش های راحتی اسپرت دارای زیره های نرم و منعطف پیو می باشند که اغلب به شکل تزریق مستقیم تولید می شوند و در نتیجه کیفیت بالایی را دارند. این کفش ها به عنوان کفش های روزمره نیز شهرت دارند.

کفش اسپرت ساقدار زنانه سفید

مدل کفش اسپرت ساقدار زنانه

کفش های اسپرت ساقدار یکی از جذاب ترین و شیک ترین مدل های کفش زنانه هستند که با نزدیک شدن به روزهای سرد سال عرضه و فروش آنها شروع می شود البته قبل از آغاز کامل روزهای پاییزی بسیاری از تولیدکنندگان کار طراحی و تولید آنها را آغاز می نمایند.
کفش های ساقدار زنانه به جهت استفاده از مواد اولیه بیشتر و با کیفیت متفاوت تر معمولا از قیمت های بالاتری در مقایسه با کفش های اسپرت بدون ساق دارند. رنج قیمتی کفش های اسپرت ساقدار بسیار متفاوت است و از ارزان ترین تا گران ترین موارد را در شامل می شود.


معرفی اسپرت ساقدار بالنسیاگا

اسپرت های ساقدار با نام بالنسیاگا در ایران با تنوع بالایی تولید می شوند و معمولا از طراحی های بسیار زیبایی برخوردار هستند. این اسپرت ساقدار که مد نظر ما می باشد و در کانال پخش وانیا ارائه می شو از زیره خاص و رویه بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد. رویه کار از میکروسوییت و زیره آن از پیو بتا می باشد. معمولا در بین پارچه های میکرو سوییت بهترین کیفیت را دارد و در برابر تاخوردگی و نفوذ آب مقاومت بهتری دارد و با شستن و تمیز کردن دچار خرابی و آسیب نمی شود.

ساقدار بالنسیاگا در چهار رنگ پرفروش


مشخصات ونس زنانه بالنسیاگا

• ساقدار بوفالو
• سری ده تایی و 5 تایی
• سایز 37.40
• رویه سوییت میکرو سوییت
• زیره پیو بتا
• تولید باغ
• رنگبندی مشکی، عسلی، طوسی و کرم

ونس زنانه شیک و جدید

از جمله ونس اسپرت های زنانه شیک و جدید مدل ستاره می باشد که دارای رنگ بندی مشکی، سفید و طوسی است. این مدل در دو سبک ساقدار و بدون ساق تولید می شود و زنجیری که در پشت آن کار شده است زیبایی محصول را دوچندان نموده است.
مدل ساقدار برای فصل سرما و مدل بدون ساق آن برای چهار فصل تولید می شود. این مدل کفش می تواند یکی از مدل های جذاب برای شب عید باشد امکان خرید 5 جفتی این محصول فرصتی است که خریداران بتوانند از هر سه رنگ آن در ویترین فروشگاه خود استفاده نمایند.
رویه کار پشت حوله با کیفیت به شکل گلدوزی است که از جمله محصولات حرفه ای باغ سپسهالار به حساب می آید.

ونس ساقدار مشکی زنجیری

مشخصات ونس زنانه زنجیری
• در دو مدل ساقدار و بدون ساق
• سری ده تایی و 5 تایی
• سایز 37.40
• رویه پشت حوله ای
• تولید باغ
• رنگبندی مشکی، سفید و طوسی

سایت پخش کفش پیاده روی

کفش های پیاده روی از جمله مدل های اسپرتی هستند که در مراکز و سایت های پخش مختلف دارای طرفداران ویژه ای هستند . کفش های اسپرت پیاده روی را می توان یکی از پرکاربردترین کفش ها در بین انواع پای افزارهای زنانه و مردانه به شمار آورد.

با یک جفت کفش اسپرت پیاده روی مناسب می توان زمان بیشتری را پیاده روی نمود و بسیاری از کارهای روزمره خود از جمله خرید و کارهای اداری را به راحتی با احساس خستگی کمتری انجام داد و در عین سلامتی پاهای خود از تنش ها و ضربات مختلف بیرونی و درونی حفظ نمود.
سایت های پخش کفش اسپرت برای مشتریانی که خریدهای عمده ای دارند این روزها تجارت راحت و سریع تری را فراهم نموده است. این روزها روش های خرید سنتی جای خود را به روش های جدید امروزی یعنی آنلاین داده اند به طوری که با این روش معاملات بسیاری با تراکنش بالایی در کشور انجام می شود.

فروش عمده کفش اسپرت

کانال پخش کفش زنانه

در کانال پخش کفش زنانه سبک های جدید و به روزی از اقسام کفش اسپرت ساقدار و بدون ساق عرضه می شود. هر فصل از سال پوشش خاص خود را می طلبد به همین دلیل وانیا نیز در هر هر فصل به ارائه مدل های متناسب با آن فصل می پردازد.
در این کانال علاوه بر مدل های زنانه اقسام متنوعی از انواع اسپرت مردانه و سایر سبک ها عرضه می شود. برای دسترسی به مدل های کفش اسپرت زنانه مشتریان می توانند در دو کانال انواع کفش و کانال حراجی وانیا که در قسمت پایین سایت معرفی شده است مراجعه نمایند. در کانال کفش عمده فروشی وانیا در کنار سبک های اسپرت اقسام متنوعی از مدل های راحتی، مجلسی و طبی نیز عرضه می شود تا مشتریان بتوانند نیازهای خود را برای فروشگاه خود تا حد ممکن تامین نمایند.

لینک کانال تلگرام کفش عمده

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا