چاپ کردن این صفحه

فروش عمده کفش اسپرت زنانه شیک و جدید

17 آذر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خدمات فروش عمده کفش های اسپرت زنانه شیک و جدید در انواع سبک ها و طرح ها با نام هایی نظیر بالنسیاگا، اسیکچرز، نایک و... به صورت آنلاین است . بسیاری از آنها کیفیت مشابه خارجی هستند و با رویه ها و زیره های درجه یکی ارائه می شوند.


مارک های معتبری در جهان شیک ترین و جدیدترین مدل های کفش زنانه اسپرت را تولید می نمایند و به کشورهای مختلف از جمله ایران ارسال می نمایند. اما قوانین ورود کالاهای مصرفی تولید در کشور بر واردات کفش های خارجی محدودیت های بسیاری را وضع کرده است به همین دلیل این کفش ها به شکل قاچاق یا با قیمت های سرسام آوری وارد کشور می شوند که این سبب می شود فروش عمده کفش های اسپرت زنانه خارجی با چالش های بالایی روبرو باشد.
مراکز محدودی در کشور هستند که به فروش عمده کفش های اسپرت زنانه خارجی اقدام می نمایند و در عوض مراکز فروش بسیاری هستند که همه روزه مدل های جدید و شیک از انواع زنانه اسپرت به مشتریان خود عرضه می کنند.
این مقوله عملا خرید کفش های اسپرت خارجی برند را برای بسیاری از افراد غیرممکن نموده است و یا بسیاری از افراد به ویژه افراد با وضعیت مالی مناسب ترجیح می دهند که به جای خرید کفش های گران قیمت خارجی از مدل های با کیفیت ایرانی استفاده نمایند و در هزینه های خود تا حد ممکن صرفه جویی کنند.
کسانی که قصد دارند ساعت های بسیاری را با کفش در بیرون از منزل بگذارند ترجیح می دهند که از کفش های اسپرت استفاده نمایند به همین دلیل این مدل کفش ها باید مناسب و از کیفیت کافی برخوردار باشند.

کفش زنانه اسپرت کالباسی بافتی راحتی

انواع مدل کفش زنانه اسپرت جدید و شیک

کفش های اسپرت زنانه در طراحی های شیک و جدید همه روزه توسط کارگاه های مختلفی در کشور از جمله در تهران و تبریز تولید می شود. بسیاری از تولیدکنندگان طرح های خود از برندهای مطرح خارجی الهام می گیرند و به همین دلیل کفش های خود را با برند آنها نام گذاری می نمایند.
متاسفانه در سال های اخیر به دلیل بالا رفتن قیمت سرسام آور ارز قیمت مواد اولیه داخلی و خارجی کفش رشد فزاینده را تجربه نمود که این خود سبب بالا رفتن قیمت کفش های زنانه اسپرت با کیفیت شده است.
اما با این حال برای افرادی کیفیت و دوام کفش اولویت بالاتری دارد و ترجیح می دهند با صرفه جویی در هزینه های دیگر از کفش های اسپرت با کیفیت خریداری نمایند چرا که سلامتی پاهای آنها برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار هست.
ما در اینجا به معرفی چند مدل از کفش های اسپرت زنانه جدید و شیک می پردازیم که می توانید خرید آنها را از طریق ارتباط آنلاین به ثبت برسانید.

کفش زنانه اسپرت نایک در دو رنگ

معرفی کفش زنانه اسپرت نایک جدید و شیک

از جمله مدل هایی کفش زنانه اسپرت که به شکل عمده در وانیا به فروش می رود مدل نایک در دو رنگ مشکی و سفید با رنگ های نایک های متنوع است. این مدل از نظر کیفیت و طراحی مشابه خارجی است.
رویه کار بافتنی با کیفیت با زیره پیو سبک و منعطف است و در کارتن ده تایی بسته بندی می شود و دارای سایزبندی 37.40 است قیمت کار در مقایسه با مشابه خارجی خود بسیار مناسب است. لژدار بودن زیره سبب می شود که کمر در وضعیت بهتری قرار گیرد و پاها دیرتر دچار خستگی شوند.

کفش زنانه لوئیس ویلتون اسپرت زرد و صورتی

مدل اسپرت زنانه لوئیس ویلتون شیک

از دیگر مدل های عرضه شده در وانیا مدل جدید کفش اسپرت زنانه لوییس ویلتون است که دارای رنگبندی متنوع و بسیاری جذابی است و از جمله کفش های اسپرت راحتی بسیار خاص و شیک به شمار می آید.
رویه کار از چرم مصنوعی بسیار با کیفیت و دارای زیره نوپیو مرغوب است از جمله رنگ های این مدل مشکی، قرمز، فیروزه ای، زرد، صورتی، طوسی و... است.

کفش زنانه اسپرت مشکی

معرفی مدل اسپرت زنانه جدید N

از دیگر مدل های اسپرت زنانه جدید و شیک زنانه مدل N است این سبک دارای رویه خارجی درجه یک با زیره بتا با سایزبندی 37.40 است. مدل اسپرت N به صورت ده تایی و 5 تایی عرضه می شود تا خریداران بتوانند رنگ بندی بیشتری را خریداری نمایند.
نوع بسته شدن کار بندی است و دارای رنگ بندی بسیار متنوعی است. این کفش اسپرت زنانه از جمله تولیدات جدید و با کیفیت باغ است و با تضمین کیفیت به خریداران به شکل عمده به فروش می رود.
برای دیدن مدل های جدید و شیک از انواع کفش اسپرت وانیا به کانال این مرکز مراجعه نمایید تا همه روزه در جریان آخرین محصولات قرار بگیرید.

لینک کانال انواع کفش وانیا به صورت عمده

برچسب :

درباره نویسنده

admin