کانال تلگرام عمده فروشی کفش ارزان

07 دی 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کانال تلگرام عمده فروشی کفش ارزان یکی از نیازهای بسیاری از فروشندگان فعال در این حوزه است تا به وسیله آن بتوانند جدیدترین و ارزان ترین کفش های تولیدی در بازار را پیدا نموده و با خرید و عرضه در فروشگاه خود به کسب و کار رونق بیشتری ببخشند.


یکی از قدیمی ترین کسب و کارها در جهان کفش فروشی است که روز به روز با ایده پردازی و تولید سبک های خاص و نوآورانه به پیشرفت های قابل توجهی دست پیدا کرده است.
در واقع ضروری بودن استفاده از کفش در طول روز و برای انجام کارهای مختلف در طول زندگی و مراسمات و مجالس سبب تولید آن در سبک ها و کاربردهای مختلفی شده است.
امروزه شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام به قدری گسترش یافته است که توانسته است راه خود را به کسب و کارهایی نظیر کیف و کفش باز کند به طوری که امروزه بسیاری از فعالان در این عرصه از طریق این نرم افزار شگفت انگیز اقدام به خرید و فروش میلیون کفش در طول روز می نمایند.
اگر شما خریدار عمده هستید و قصد دارید که برای فروشگاه خود کفش های ارزان قیمت به صورت اینترنتی تهیه نمایید این مرکز کانال عمده فروشی کفش ارزان را بدین منظور راه اندازی نموده است.

فروش عمده کفش زنانه اسپرت

ویژگی های کانال تلگرام عمده فروشی کفش ارزان وانیا

ما سعی می کنیم که در هر روز هفته مدل های جدید و به روزی از انواع کفش ارزان قیمت با مناسب ترین نرخ ها را در کانال بارگذاری کنیم. بدین صورت شما می توانید در هر روز که نیاز داشته باشید به جدیدترین مدل های کفش ارزان دسترسی داشته باشید و سفارش های خود را به راحتی در همان روز ثبت نمایید.
در کانال تلگرام کفش ارزان وانیا انواع مدل های زنانه، مردانه و بچه گانه ارائه می شود که شامل تمامی سبک ها است. بیشترین سبک تولیدی مربوط به انواع کفش اسپرت است که این به سبب بالا بودن تقاضای این نوع کفش در بازار در بین اقشار پیر و جوان جامعه است.
کفش های اسپرت ارزان دارای طراحی بسیار جذاب و خاصی هستند که در مقایسه با قیمت های ارزانی که دارند کیفیت های قابل قبولی را دارا هستند.
در این کانال قیمت محصولات به همراه مشخصات مورد نیاز هر کفش به همراه رنگبندی قرار داده می شود تا خریداران با اطلاعات بیشتری در این زمینه اقدام به خرید نمایند.

کانال تلگرام کفش ارزان

روش خرید از کانال تلگرام عمده فروشی کفش ارزان

خرید از کانال تلگرام عمده فروشی کفش بسیار ساده و امکان پذیر برای تمام خریداران عمده ای است که به یک سیستم هوشمند دسترسی دارند.
در این روش بعد از نصب نرم افزار تلگرام و عضویت در آن کافی است که آدرس تلگرام @vaniawear4 را در قسمت جستجو نرم افزار وارد نمایید و بعد از وارد شدن به آن در آن عضو شوید و سپس به بررسی کفش های ارزان بپردازید.
بعد از بررسی و انتخاب لازم است که مدل های انتخابی را به قسمت آیدی مدیریت فروش ارسال کنید تا نسبت به رنگ درخواستی و آخرین وضعیت موجودی اطلاعات به شما داده شود تا تصمیمات نهایی را برای خرید اتخاذ کنید.
بعد از آن به درخواست شما فاکتور کفش های انتخابی برای شما ارسال می شود و بعد از تایید لازم است که واریز به شماره کارتی که به شما ارسال می شود انجام شود.
کارهای ارزان و حراجی معمولا آماده ارسال هستند و بین یک تا دو روز کاری از طریق باربری های مربوطه به آدرس مد نظر از طریق شرکت های باربری معتبر ارسال می گردند.
هزینه باربری توسط خود باربری در محل شما از دریافت می شوند از این رو وانیا در جریان نرخ های باربری نمی یباشد و لازم است که آخرین نرخ هزینه باربری از خود باربری های مربوطه استعلام شود.

لینک کانال کفش ارزان

کفش اسپرت ارزان زنانه فشیون

کفش های اسپرت زنانه در کانال وانیا بسیار متنوع و بی نظیر است اما برای آشنایی شما عزیزان با محصولات این مرکز به معرفی یکی از مدل های پرفروش ارزان با نام کفش فشیون اسپرت زنانه می پردازیم.
کفش فشیون اسپرت زنانه از جمله مدل های کفش اسپرت ارزان قیمت و شیک است که نزدیک به دو سال است به دلیل طراحی زیبا و قیمت بسیار پایین خود به یکی از مدل های پرفروش کفش وانیا تبدیل شده است.
این مدل در رنگ بندی مشکی، سفید، طوسی و صورتی تولید می شود و شامل سری 10 تایی در سایزبندی 37.40 است رویه کفش فشیون از مواد نو با کیفیت و زیره آن بسیار نرم و سبک است.
برای سفارش این مدل و اطلاع از آخرین وضعیت موجودی کفش وانیا آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

مدل کفش اسپرت فشن صورتی

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا