پخش کفش طبی راحتی زنانه

28 دی 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های طبی راحتی زنانه به عنوان بهترین کفش های روزمره شناخته شده اند و به سبب داشتن کاربری بسیار بالا از جمله مدل های پرفروش این مرکز پخش به شمار می آیند که در اقسام متنوع و با طراحی های زیبا از طریق کانال عمده فروشی به مشتریان عزیز عرضه می شود.


کفش های طبی راحتی زنانه که در مرکز پخش کفش وانیا ارائه می شوند دارای سایزبندی متنوعی برای زنانه هستند به این صورت که از سایز 36 تا 43 را شامل می شوند به همین دلیل کفش های طبی راحتی در بین زنانی که بزرگ پا هستند و هر کفشی را نمی توانند استفاده نمایند بسیار پرطرفدار است.
امروزه تولیدکنندگان سعی می نمایند که طرح های جوان پسندتری را ارائه نمایند که همین امر دختران و زنان جوان را به سمت خرید کفش های طبی راحتی بیش از هر زمان دیگر سوق داده است.
کفش های طبی راحتی می تواند یک کفش مناسب برای پیاده روی، محیط کار، مدرسه و دانشگاه باشد چرا که به دلیل استفاده از زیره و کفی استاندارد و مناسب پاها در این کفش ها در مقایسه با کفش های دیگر کمتر دچار خستگی می شود.

کفش طبی راحتی لژدار
ویژگی کفش های طبی راحتی مناسب

زیره کفش: زیره اغلب کفش های طبی راحتی مناسب زنانه در بازار از جنس پیو است که مدل های با کیفیت آنها از پیو درجه یک است که به روش تزریق مستقیم به کفی کفش متصل شده اند. این زیره ها بسیار سبک و منعطف می باشند و باعث ایجاد وزن زیاد در کفش نمی شوند.
کفی کفش: کفی کفش های طبی راحتی از جنس طبی ماساژوری است تا با ماساژ کف پاها خون رسانی را بهتر نمایند و مانع از تجمع خون در قسمت کف پاها شود.
از دیگر سو این مدل کفی ها به خوبی قوس پاها را پر می کنند از دیگر سو قابل تعویض هستند و کسانی که مشکلاتی نظیر کف پای صاف دارند می توانند کفی مناسب پاهای خود را خریداری نمایند.
رویه کفش: رویه کفش های طبی راحتی زنانه فشار اضافی بر روی کف پاها وارد نمی کنند و و بهترین آنها از جنس چرم طبیعی است اما به سبب بالا بودن قیمت این رویه بخش بسیاری از کفش های طبی این مرکز از جنس چرم مصنوعی با کیفیت است.
آستری کفش: آستری کفش در صورتی که از جنس مناسب باشد مانع از عرق نمودن پاها می شود که در این بین چرم طبیعی بهترین گزینه است. معمولا در کفش های طبی چرم از آستری چرم بزی که نرم و با کیفیت استفاده می شود.

کفش طبی راحتی زنانه سینا مشکی
فروش عمده کفش طبی راحتی سینا

از جمله کفش های طبی راحتی زنانه که که دارای طراحی زیبا و جوان پسند است مدل کفش لژدار سینا است که در سایزبندی 37 تا 41 در سری 12 تایی تولید می شود.
این مدل با وجود داشتن کیفیت بسیار خوب از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و می تواند یکی از کفش های مناسب برای فروش در فروشگاه شما باشد.
رویه این مدل کفش از طرح چرم فلوتر است و دارای زیره پیو سبک است. این کفش دارای دو کش در کنار کفش است که سبب می شود کفش به راحتی داخل پا شود. لژ کفش سبب می شود که پاها در وضعیت راحتتری قرار گیرند و همچنین قد فرد با آن بلندتر نشان داده می شود.

کفش طبی راحتی مشکی ساده
روش خرید اینترنتی کفش راحتی طبی زنانه

روش خرید اینترنتی کفش به سبب کاهش هزینه های خرید و صرف زمان کمتر و مشکلات سفر در بین خریدارن عمده بسیار پرطرفدار است و روز به روز نیز بر تعداد خواهان آن افزوده می شود هر چند که هنوز افراد بسیاری هستند که خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح می دهند و صرف زمان و تحمل مشکلات راه را برای دیدن اجناس از نزدیک به جان می خرند.
برای خرید اینترنتی کفش های راحتی مشتریان می توانند به کانال کفش وانیا به آدرس @vaniawear2 مراجعه نمایند و یا از طریق تلگرام یا واتس آپ درخواست مدل نمایند تا سبک های مورد نظر برای آنها ارسال شود.
بعد از انتخاب کفش های راحتی و تایید نهایی و چک نهایی موجودی مدل های مورد نظر فاکتور می شود و از طریق باربری های مجاز به محل اعلامی مشتریان عزیز ارسال می شوند.

لینک کانال تلگرام کفش

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا