پخش انواع کفش زنانه پاشنه بلند

07 اسفند 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه پاشنه بلند در زمره سبک های پرفروش مجلسی به شمار می آید که اقسام متنوعی از آنها در انواع اندازه پاشنه در مرکز پخش عمده با قیمت های مناسب و طراحی های جذاب و شکیل ارائه می شود که از جمله آنها می توان به سبک زارا، مجلسی بغل باز، سبک های لیزری بلند و... اشاره داشت.


کفش های زنانه پاشنه بلند ساختار و قالب بسیاری جذابی برای زنان دارند و در واقع تکمیل کننده ظاهر و پوشش آنها در مراسمات و مهمانی های مختلف به شمار می آیند.
کفش های زنانه پاشنه بلند از 5 سانت تا 12 سانت متغیر هستند. قدر مسلم است که هر چقدر اندازه پاشنه بلندتر باشد به همان اندازه پوشیدن آنها سختتر و چالش برانگیزتر است.
پاشنه های پهن تر راحتتر از پاشنه های سوزنی هستند و فشار کمتری به کمر وارد می کنند به همین دلیل استقبال از این پاشنه ها در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و تولیدات کفش های پاشنه های بلند زنانه به این سمت کشیده شده است.
در اینجا ما به معرفی چند مدل از کفش های پاشنه بلند زنانه می پردازیم که در تولید آنها در تبریز و تهران انجام شده است.

کفش مجلسی زنانه بنفس
مدل کفش زنانه پاشنه بلند زارا

کفش زنانه پاشنه بلند زارا جزو مدل های مجلسی زنانه است و در زیر مجموعه صندل دسته بندی می شود این کفش دارای یک بند در جلوی پاشنه است و دارای رکابی است که مچ پاها را دربر می گیرد.
مجلسی زارا از جمله تولیدات شهر تبریز است که با رویه طرح چرم تولید می شود و در سری 37 تا 40 دسته بندی می شود. رویه طرح چرم در این نوع کفش سبب افزایش کیفیت آن شده است و نسبت به سوییت و جیر و استرج کیفیت بالاتری دارد و به راحتی تمیز می شود.
اندازه پاشنه کار 6 سانتی و برای یک کفش مجلسی بسیار مناسب است و در آن کمر کمتر تحت فشار قرار می گیرد. مدل مجلسی زنانه زارا در کارتن 8 جفتی دسته بندی می شود و دارای تنوع رنگ بندی است که از جمله آنها می توان به رنگ پرفروش مشکی، قرمز، کرم و نسکافه ای اشاره نمود.
این برند دارای مدل های دیگری است که ما در این قسمت به توضیح پرفروش ترین مدل آن پرداختیم.

مجلسی پاشنه بلند زارا
مدل مجلسی بغل باز زنانه

کفش مجلسی بغل باز به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا و طراحی زیبا و جذاب به یکی از پرفروش ترین مدل های زنانه مجلسی این مرکز تبدیل شده است. این سبک برای استفاده در فصل بهار و تابستان گزینه بسیار خوبی است.
طراحی این سبک به گونه ای است که هم می توان در مجالس و مهمانی های رسمی و هم غیررسمی استفاده نمود به عبارتی دارای کاربری بسیار بالایی است.
مشخصات کفش مجلسی بغل باز
همان طور که می دانید کفش از دو قسمت اصلی زیره و رویه تشکیل شده است که در زیر به مشخصات هر یک از آنها در کفش مجلسی زنانه می پردازیم.
رویه کار: رویه کار از نوع چرم فلوتر مصنوعی است و در دو سایز پاشنه 5 سانتی و 3 سانتی تولید می شود که بسته به انتخاب مشتریان تولید می شود. مجلسی بغل باز دارای رویه فلوتر با کیفیت است که در عین لطافت خوب دارای مقاومت خوبی در برابر خراش و سائیدگی دارد و همان طور که در عکش مشخص دارای نقش های ریز و یکدست و درخشندگی مناسب است که زیبایی آن را دوچندان نموده است.
زیره کفش: در زیره کار از زیره دافوس استفاده شده است که زیره لایت و مناسب برای یک کفش مجلسی است. زیره دافوس دارای سایش بسیار کمی است و از نوعی لاستیک مقاوم تشکیل شده است این نوع زیره معمولا به جای زیره چرمی در قدیم استفاده می شود.
سایر مشخصات: کفش بغل باز در دو سری ده تایی و 5 تایی قابل سفارش است و دارای سایزبندی 37 تا 41 است. امکان سفارش نیم سری مزیت بزرگی است که امکان خرید چند رنگ را برای مشتریان به راحتی فراهم می سازد به ویژه اگر فروشنده ای بخواهد با بودجه کمتر مدل های بیشتری سفارش دهد این مدل گزینه مناسبی برای او خواهد بود.
این کفش از جمله مدل های پرتکرار و پرفروش است که قطعا بسیاری از مشتریان شهر شما خریدار آن خواهند بود بنابراین سفارش آن در رنگ بندی می تواند افراد را برای خرید آن بیشتر ترغیب نماید.

کفش زنانه مجلسی بغل باز
خرید اینترنتی کفش زنانه مجلسی

بخش بسیاری از کفش های زنانه مجلسی در این مرکز بر اساس سفارش تحویل داده می شوند به عبارتی زمان تحویل آنها بسته به مدل و تعداد سفارش متغییر است و ممکن است بین 3 تا 10 روز و گاها بیشتر باشد.
کفش های زنانه مجلسی وانیا اغلب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بسته به کیفیت و مدل با قیمت های متفاوتی ارائه می شوند. برای خرید اینترنتی راحتتر کفش های زنانه مجلسی وانیا کانال اختصاصی برای آنها راه اندازی نموده است تا کار سفارش و انتخاب آنها ساده تر باشد.
سعی شده است که مدل ها به همراه مشخصات و قیمت در کانال بارگذاری شود تا تصمیم گیری برای خرید آنها ساده تر و سریع تر باشد. خریداران می توانند برای کسب راهنمایی های بیشتر و مشخصات لازم در خصوص هر کفش با آیدی مربوطه در قسمت بخش سفارش ارتباط بگیرند و اطلاعات لازم را در این خصوص کسب نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا