خرید عمده کفش زنانه نیوبالانس

04 فروردين 1401
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های زنانه نیوبالانس در اقسام ارزان و تولید باغ بخشی از محصولاتی هستند که امکان خرید عمده آن برای مشتریان عزیز فراهم شده است از دیگر سو مدل ها به شکلی هستند که خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن ثبت سفارش خود را از هر نقطه از کشور به سادگی انجام دهند.


نیوبالانس نام یک شرکتی تولیدی در ایالت بلمونت آمریکاست که به جهت تولید مدل های استاندارد و آرگونومی با طراحی های ویژه توانست شهرت جهانی بدست آورد. با توجه به اینکه امکان واردات کفش های نیوبالانس اصل به شکل گسترده به ایران وجود ندارد و از دیگر سو مدل های اصل دارای قیمت های بسیار بالایی هستند که عملا امکان خرید برای همگان وجود ندارد.
این عامل و شهرت جهانی کفش های نیوبالانس سبب شده است که کارگاه های ایرانی با ایده گیری از کفش های نیوبالانس مدل های مشابه آن را تولید نمایند و یا تنها برای فروش بیشتر نام نیوبالانس را بر روی کفش های اسپرت خود حک نمایند.

کغس نبوبالانس زنانه

انواع کفش نیوبالانس در مرکز پخش وانیا

وانیا برای خدمات دهی گسترده به مشتریان خود کفش های نیوبالانس را در سه دسته ارزان قیمت، تولید بازار و سبک لوکس باغ تولید می نماید هر سه دسته با توجه به قیمتی که دارند دارای مشتریان مخصوص به خود هستند.
مدل های نیوبالانس ارزان به جهت داشتن قیمت پایین تر دارای مشتریان بیشتری در مقایسه با مدل های لوکس بازار هستند. هر دو مدل با توجه قیمت تمام شده خود از کیفیت معقولی برخوردار هستند و همچنان به عنوان سبک های پرفروش صدر بازار شناخته شده اند.

مدل کفش نیوبالانس زنانه ارزان

کفش های نیوبالانس ارزان از رنگ بندی بسیار متنوع و ویژه ای برخوردار هستند و همین تنوع در رنگ سبب افزایش فروش آن شده است و توانسته است سلایق بسیاری را پوشش دهد.
علاوه بر رنگ بندی مدل های نیوبالانس تولیدی در ایران نیز دارای طراحی های متنوعی هستند که بسته به کیفیتی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند.
این کفش ها دارای رویه های با کیفیت بالا هستند و در زیره آنها از مواد نو نرم و سبکی استفاده شده است تا پیاده روی و انجام کار های روزمره با آنها برای مشتریان راحتتر باشد و پاها کمتر دچار خستگی شوند.
سایزبندی نیوبالانس زنانه بین 37 تا 40 است و در سری ده تایی ارائه می شود و دارای تم های رنگی اصلی مشکی، سفید و طوسی با ترکیب رنگ های مختلفی هستند.

کفش نیوبالانس ارزان
مدل کفش نیوبالانس زنانه بازار

کفش های نیوبالانس زنانه تولید بازار در مقایسه با باغ از درجه کیفی پایین تری برخوردار هستند و از نظر کیفی به نوعی بین مدل های ارزان قیمت و تولید باغ قرار می گیرند اما در عین حال از مرغوبیت بسیار خوبی در مقایسه با قیمت برخوردار هستند.
تم رنگ اصلی نیوبالانس زنانه بازار مشکی، طوسی و سفید است و برند N با رنگ های مختلف بر روی کفش حک شده است. در زیره اینکار نیز پیو کار شده است که راحتی و کیفیت کفش را افزایش داده است و از دیگر سو با آن وزن کفش پایین آماده است تا پیاده روی و امور روزمره با آن راحتتر انجام شود.

نیوبالانس زنانه بازار

 


مدل کفش نیوبالانس زنانه تولید باغ

تفاوت کیفی کفش های نیوبالانس زنانه ارزان قیمت با مدل های باغ آن در عکس نیز به سادگی قابل مشاهده است. در تولید کفش های نیوبالانس زنانه تولید باغ از مواد اولیه درجه یک استفاده می شود و همچنین دارای طراحی های بسیار شیک و با کیفیت است.
این مدل به عنوان بمب فروش شناخته شده است و علارغم اینکه دارای قیمت بالایی به نسبت دیگر سبک ها بازار اما دارای مشتریان زیادی است و به عنوان یک سبک جذاب برای فروش شب عید نیز شناخته شده است.
این طرح در دو رنگ اصلی مشکی و کرم با زیره سفید تولید می شود. از ویژگی بارز این کفش نوع طراحی زیره است که جزو زیره های خاص و جدید بازار است که جلوه بسیار زیبایی را دردر کفش ایجاده نموده است.
برند N در رنگ سفید، آّبی آسمانی و مشکی و به شکل دوختی و برجسته بر روی کفش کار شده است که زیبایی بی نظیری را در کفش ایجاد نموده است. ترکیب رنگ بندی و دوخت تکه ای بر روی کار از دیگر ویژگی های خاص این کفش به شمار می آید.

نیوبالانس باغ
نحوه خرید عمده انواع کفش نیوبالانس زنانه

نحوه خرید کفش های نیوبالانس زنانه از کفش وانیا به صورت اینترنتی است. بدین صورت لازم است که مشتریان برای انتخاب مدل های تولیدی در این مرکز به کانال پخش کفش مراجعه نمایند و بعد از انتخاب موارد معرفی شده از بخش مدیریت فروش درخواست استعلام موجودی و قیمت نهایی نمایند و در نهایت در صورت انتخاب فاکتور مربوطه برای آنها صادر می شود.
کارهای انتخابی بعد از آماده شدن از طریق باربری های مربوطه ارسال می شود اغلب مدل های بازار و حراجی آماده بوده و اغلب مدل های باغ نیاز به آماده سازی دارند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا