خرید کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند شیک
مطلب ویژه

05 بهمن 1402
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خرید انواع کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند شیک و کیوت با قیمت مناسب و کیفیت بالا از مرکز وانیا به صورت اینترنتی در کمترین زمان قابل انجام است. بدین صورت مدیریت زمان و انتخاب بهترین ها همواره برای شما بسیار ساده خواهد بود.


زمانی که زنان و دختران جوانی که به مهمانی و مراسمات خاص دعوت می شوند تمایل دارند که در کنار استفاده از یک لباس مجلسی جذاب با خرید کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند شیک این زیبایی و جذابیت ظاهر خود را تکمیل نمایند.
کفش های زنانه پاشنه بلند دارای اقسام کوتاه و بلند برای سلایق و پوشش های مختلف است. در کل زنانی که قد کوتاه یا متوسطی دارند تمایل بیشتری برای استفاده از کفش های پاشنه بلند دارند تا بدین صورت قد خود را بلندتر نشان دهند و اعتماد به نفس بیشتری را داشته باشند.
زنانی که قد بلندتری دارند به خرید کفش های زنانه مجلسی پاشنه کوتاه راغب تر هستند و همچنین زنان مسن نیز برای اینکه بتوانند تعادل خود را بهتر حفظ نمایند ترجیح می دهند که از کفش های مجلسی پاشنه کوتاه یا تخت در مراسمات و مهمانی ها استفاده نمایند.
برای اینکه بتوانید یک خرید رضایت بخش تری تجربه نمایید لازم است که چند اصول را در این زمینه بدانید که اگر این نکات و اصول را در خرید رعایت کنید می توانید از سلامتی پاها خود محفاظت نمایید و در عین حال در مجالس و مهمانی که دعوت می شوید بدرخشید و همچنین یک خرید موفق داشته باشید و در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید.

خرید اینترتی کفش زنانه مجلسی
راهنمای خرید کفش زنانه مجلسی پاشنه دار

دیدن عکس ها و فیلم های افراد معروف با کفش های پاشنه دار سبب می شود که بسیاری از افراد برای خرید کفش های مجلسی پاشنه بلند ترغیب شوند این کفش ها در ابتدا برای بسیاری وسوسه انگیز است اما باید در نظر داشت که راحتی و سلامتی در اولویت است.
با وجود همه اینها باز هم نمی توان از خرید کفش های مجلسی پاشنه دار برای مراسم صرفه نظر نمود و هر بانویی داشتن یک یا دو جفت از آنها در کمد لباس خود ضروری می داند.
مهم ترین عامل انتخاب کفش های زنانه مجلسی پاشنه دار شکل و زیبایی ظاهری آن است به نحوی که بسیاری از افراد زیبایی را فدای کیفیت و راحتی کفش می نمایند و این سبب می شود که پاها در طول استفاده به سرعت خسته شود به همین دلیل در مراسمات برخی از خانم ها کفش های خود را از پای خود بیرون می آورند و پا برهنه می شوند.
برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید لازم است که را برای خرید اینترنتی کفش زنانه مجلسی که می خواهید انجام دهید که اصول استاندارد در آنها رعایت شده باشد که در زیر به چند مورد از آنها می پردازیم.

راهنمای خرید کفش زنانه مجلسی
قالب استاندارد کفش

بسیاری از زنان کیفیت را فدای زیبایی کفش می کنند چرا که در همان اول کفش های پرزرق و برق و دلربا نظرها را به خود جلب می نماید و باعث می شود که خریدار بدون در نظر گرفتن استاندارد و راحتی کفش مدل مجلسی خود را انتخاب نماید.
در کل زیبایی معیار مهمی در انتخاب است چرا که علت اصلی استفاده از کفش مجلسی برای لباس های مهمانی تکمیل زیبایی پوشش است اما می توان با در نظر گرفتن نکاتی چند علاوه بر استفاده از کفش های پاشنه بلند از راحتی و کیفیت کفش نیز بهره کافی را برد.
در زمان انتخاب کفش پاشنه دار مجلسی باید به قالب آن توجه ویژه داشت کفش نباید به شکلی باشد که پنجه پاها فشار اضافی وارد کند. در این مدل کفش انگشت شصت پا تا قسمت جلو کفش باید فاصله کافی یعنی نیم سانت داشته باشد و انگشتان روی هم نیاید.
در یک کفش مجلسی پاشنه بلند استاندارد فاصله پنجه تا پاشنه نزدیک سه سانت یا کمی بیشتر است که این موجب می شود که کفش کم شیب باشد هر چه شیب کفش بیشتر باشد به همان اندازه وزن بدن به جلو متمایل می شود و روی پنجه پاها فشار مضاعف وارد می شود.
کفش های استاندارد دارای رویه و زیره با کیفیت هستند که در این میان زیره دافوس با کیفیت ترین زیره است مدل هایی از کفش های مجلسی نیز هستند که دارای زیره پیو هستند این مدل زیره ها گرچه از جذابیت کفش مجلسی کم می کند اما برای کسانی که راحتی برای آنها اولویت انتخاب است گزینه بسیار مناسبی است.
بهترین رویه برای کفش های مجلسی در ابتدا چرم طبیعی است و بعد از آن چرم های مصنوعی است اما به دلیل بالا رفتن قیمت چرم طبیعی بسیاری از تولیدکنندگان از چرم های مصنوعی در تولید رویه های کفش های مجلسی استفاده می کنند.

خرید کفش زنانه مجلسی شیک
2.انعطاف کافی کفش

کفش های مجلسی استاندارد باید از یک انعطاف کافی برخوردار باشند هر چقدر کفش خشک و غیرقابل انعطاف باشد از راحتی آن کم می شود در کل کفش های کم کیفیت از انعطاف کمتری برخوردار هستند.
برای اینکه انعطاف پذیری کفشی را تست کنید لازم است که پنجه کفش را در یک دست و در دست دیگر پاشنه آن را بگیرید و آن را کمی خم کنید اگر هیچ انعطافی نداشت از خرید آن بهتر است صرفه نظر کنید اما وجود کمی انعطاف می تواند نشانه خوبی برای راحتی کفش مجلسی شما باشد. در کل باید توجه داشته باشید در صورتی که کفش انعطاف زیادی داشت باشد نمی تواند کفش مجلسی مناسبی باشد.


3. زمان استفاده از کفش

اینکه کفش های مجلسی قرار است برای چند ساعت پوشیده شود می تواند بر انتخاب شما تاثیر گذار باشد. در صورتی که قرار است که کفش مجلسی زنانه برای ساعت های طولانی در یک مراسم استفاده شود بهتر است کفشی که دارای پنجه پهن تر باشد خریداری شود یا حداقل در کنار کفش مجلسی پاشنه دار یک جفت کفش پاشنه کوتاه پنج پهن نرم نیز خریداری شود تا در ساعات پایانی مراسم یا برای زمان هایی که قرار است فعالیت بیشتری با کفش های خود داشته باشید از آن برای استراحت پاها استفاده نمایید.


4. کف طبی کفش مجلسی

برخی از تولیدکنندگان برای اینکه راحتی و نرمی کفش مجلسی پاشنه بلند را بالا ببرند از نیم کفش های ارتوپدی و نرم در قسمت پنجه آن استفاده می نمایند. این نیم کف های ارتوپدی سبب می شود که کفش نرم تر شود و در عین راحتی بیشتری برای پاها فراهم کند و فرد با وجود استفاده از یک کفش پاشنه بلند دیرتر دچار خستگی پاها شود.


5. تناسب کفش با پوشش

با رعایت کردن تمام نکات گفته شده در صورتی که مدل و رنگ کفش با پوشش شما هماهنکی نداشته باشد عملا هزینه شما برای خرید کفش به باد می رود و نمی تواند انتظار شما از تکمیل زیبایی پوشش شما را تامین نماید.
رنگ کفش باید هماهنگی لازم را لباس شما داشته باشد به شکلی که مکمل لباس باشد در صورتی که با رنگ کیف مجلسی شما یکی باشد زیبایی آن بیشتر به چشم خواهد آمد. تنوع در مدل ها و رنگ بندی های کفش های مجلسی وانیا این امکان را می دهد که یک انتخاب ایده آل برای مراسمات خود داشته باشید.

انواع مدل کفش زنانه مجلسی شیک و خاص

کفش های زنانه مجلسی همانند سایر کفش ها داری انواع بسیار متنوعی است که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.


1.کفش مجلسی لژدار (پاشنه یکسره)

این مدل کفش یکی از راحتترین کفش های مجلسی است و از نظر استاندارد بودن در اولویت اول قرار می گیرد. در این مدل کفش پاشنه از پنجه تا پاشنه کشیده شده است به شکلی که ارتفاع آن در پاشنه به نسبت پنجه بالاتر است و هر چه به سمت پنجه می آید از ارتفاع آن کاسته می شود.
این مدل کفش برای کسانی که نمی توانند تعادل خود را کفش های پاشنه جدا حفظ نمایند پیشنهاد مناسبی است هر چه لژ کفش بلندتر باشد مجلسی تر و جذاب تر است اما از راحتی آن به همان اندازه کاسته می شود اما با این وجود خرید یک جفت از آن به عنوان کفش مجلسی راحت در کنار کفش های مجلسی پاشنه دار پیشنهاد می شود

.کفش زنانه لژدار
2.کفش پاشنه دار مخروطی

این کفش ها دارای پاشنه های هرم مانند و مخروطی است که به نسبت کفش های با پاشنه میخی بسیار راحتتر است و با اندازه های مختلف پاشنه تولید می شود و ارتفاع آن می تواند از 3 تا 10 سانت متغیر باشد.


3.کفش مجلسی 3 سانتی

کفش های مجلسی سه سانتی انتخاب اغلب افراد قد بلند یا افرادی است که نمی خواهند از کفش های پاشنه بلند استفاده نمایند و با این مدل کفش ها تعادل بهتری در راه رفتن دارند.
این مدل کفش دارای یک پاشنه ظریف و کوتاهی است و برای استفاده در مهمانی های نیمه رسمی و دورهمی و حتی محیط کار می تواند گزینه مناسبی باشد.

خرید کفش سه سانتی
4.کفش پاشنه بلند 10 سانتی

نام دیگر کفش پاشنه بلند ده سانتی استیلتو است این کفش برای کوتاه قدها و کسانی که می خواهند قد بلندتری با لباس مجلسی داشته باشند پیشنهاد می شود. پاشنه مدل های کفش استلیو معمولا باریک و ظریف است و می تواند حتی تا 20 سانت هم اندازه آن متغیر باشد.
این کفش ها بهتر است تنها در مراسمات و مهمانی های رسمی استفاده شود و بهتر از زمان استفاده از آن نیز زیاد نباشد و در کنار آن برای استراحت پاها یک کفش مجلسی پاشنه کوتاه نیز استفاده شود. این کفش ها بسیار دلفریب هستند و زنان بسیاری را برای خرید آن ترغیب می نماید.
این کفش ها به صورت جلو باز یا جلو بسته تولید می شوند که مدل های جلوباز به عنوان صندل های مجلسی و برای محیط های بسته یا برای روزهای گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند.

کفش زنانه استیلتو5.کفش مجلسی اداری کلاسیک

نوع دیگری از کفش های مجلسی زنانه هستند که ساختار رسمی تری دارند و به همین دلیل برای بسیاری از مکان ها کاربرد دارند و دارای طرفداران ویژه ای در بین زنان است. به این مدل کفش ها کفش زنانه اداری نیز گفته می شود.
پاشنه این کفش ها مخروطی مانند است و دارای رویه های ساده تر و ظریف تر است و معمولا جلو بسته هستند. این کفش ها برای استفاده در مهمانی های دورهمی گزینه ایده آلی به شمار می آید.

کفش زنانه مجلسی کلاسیک
6.کفش مجلسی پلت فرم

در این مدل کفش از ترکیب لژ و پاشنه در تولید آن استفاده می شود به گونه ای که قسمت جلو آن لژدار و قسمت پاشنه بلند است. این مدل کفش زنانه مجلسی شیک در عین اینکه زیبایی کفش های استیلتو را دارند کار راه رفتن را نیز تسهیل می نمایند. در این کفش ها ارتفاعی 2 یا 3 سانتی برای پنجه کفش در نظر گرفته می شود.

کفش زنانه پاشنه پهن
7.کفش مجلسی چانکی

کفش های مجلسی چانکی به شکل روباز و روبسته تولید می شوند. پاشنه این کفش ها به شکل مستطیلی است به عبارتی پاشنه این کفش ها سطح مقطع بیشتری نسبت به مدل های استیلتو دارد.
بزرگترین مزیت این کفش ها راحتی آن در کنار زیبایی است که در پوشش ایجاد می کند و برای استفاده در مهمانی های دورهمی و مراسمات انتخاب خوبی است.

کفش زنانه مجلسی چانکی
8.کفش مجلسی مری جین

کفش های مجلسی مری جین در دو سبک پاشنه بلند و لژدار تولید می شوند در این مدل یک یا دو بند روی پاها را می پوشاند مدل های لژدار آنها را در ایران کفش های عروسکی نیز معرفی می کنند.
کفش های مری جین لژدار کوتاه برای استفاده در محیط های کاری و دانشجویی نیز کاربرد دارد. این کفش ها به دلیل جلو بسته بودن برای سه فصل بهار، تابستان و پاییز قابل استفاده است.

کفش زنانه مری جین
جنس رویه و زیره کفش مجلسی

جنسی که در رویه و زیره کفش های مجلسی به کار می رود در راحتی و کیفیت کفش تاثیر بالایی دارد و قیمت تمام شده آن را نیز تعیین می کند.

رویه چرمی

زمانی که تولیدکننده ای بخواهد یک کفش لاکچری و ارزشمند را تولید نماید قدر مسلم است که چرم طبیعی اصل انتخاب اول او خواهد بود. مسلما کفش های ارزان نمی توانند دارای رویه چرمی باشند. این روزها کفش های چرمی انتخاب افراد مرفه جامعه است که قیمت کفش برای آنها برای خرید در اولویت آخر قرار دارد.
دوام و عمر بالای چرم اصل برای کفش های مجلسی سبب می شود که شما بتوانید سال ها از این کفش ها در مراسمات و محافل خود استفاده نمایید. اما از آنجا که بسیاری از زنان به دنبال تنوع در پوشش هستند و تمایل ندارند کفشی را بیش از دو سه سال استفاده نمایند بنابراین خرید کفش های مجلسی ارزان تر برای آنها صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

رویه مصنوعی کفش

از رویه های مصنوعی کفش برای کفش های مجلسی زنانه می توان به رویه چرم مصنوعی، بیاله، سوگو، جیر، اشبالت، ساتن، چرم ورنی و... اشاره  نمود که هر کدام را تولید کننده بر اساس طراحی و قیمتی که برای کفش در نظر دارد استفاده می نماید.

زیره لاستیک

زیره لاستیک برای تولید کفش ارزان قیمت مجلسی استفاده می شود. در کل اگر می خواهید خرید کفش مجلسی ارزان قیمت داشته باشید کفش هایی که با این زیره تولید می شوند به شما عزیزان پیشنهاد می شود.

زیره دافوس

یکی از پراستفاده ترین زیره ها در تولید کفش های مجلسی لاکچری و حرفه ای زیره های دافوس است این زیره ها نوعی لاستیک مقاوم است که مقاومت خوبی در برابر سایدگی دارد و به عنوان جایگزین زیره های کفش های مجلسی چرم استفاده می شود.

زیره چوبی

زیره های چوبی برای تولید کفش های مجلسی شیک گزینه خوبی است و در کفش جلوه و نمای ویژه ای را ایجاد می کند. این پاشنه ها سبب می شود که از وزن کفش کاسته شود و در عین به دلیل دوام بالا کمتر دچار سایش و خرابی شود.

زیره پیو

همان طور که قبلا اشاره شده زیره های پیو یکی از پراستفاده ترین زیره ها در تولید کفش های ایرانی است که این به دلیل مقاومت بالا، نرمی کافی، سبکی مناسب است.
البته زیره های پیو دارای درجه های متنوعی است مدل هایی که به شکل درجه یک و توپر تولید می شوند برای کفش های درجه یک استفاده می شود. زیره پیو به دلیل دوام بالا و قیمت بسیار مناسب جایگزین خوبی برای پاشنه های چرمی کفش های لاکچری است.

زیره لاستیک ترموپلاستیک

زیره های لاستیکی ترموپلاستیک از مواد بازیافتی تولید می شوند بنابراین این کفش ها برای کسانی که برای محیط زیست اهمیت ویژه ای قائل هستند پیشنهاد می شود. از ویژگی های زیره این کفش ها دوام بالا و وزن کم آنها است و در عین حال نیز دارای راحتی قابل قبولی هستند.

چنس زیره و رویه کفش مجلسی زنانه
نکاتی مهم برای جلوگیری از پادرد در استفاده از کفش پاشنه بلند

خانم ها همیشه از کفش های پاشنه بلند برای زیبایی و جذابیت ظاهری خود استفاده می نمایند اما در عین حال هزینه این زیبایی را با به خطر انداختن سلامتی خود در طولانی مدت می پردازند اما با رعایت نکات چند می توان معایب استفاده از این کفش ها دوست داشتنی را رفع نمود.

انتخاب سایز مناسب
انتخاب کفش سایز بزرگ یا تنگ می تواند سبب آزار و خستگی پاها شود انگشت شصت پاها با پنجه کفش باید یه نیم سانتی فاصله داشته باشد و در هنگام راه رفتن کفش پشت پاها را خراش ندهد و کفش باید به گونه ای باشد که بتوانید تعادل خود را بر روی آن حفظ کنید.


استراحت دادن پاها

برای خرید کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند بهتر است که اولویت را بعد از زیبایی راحتی آنها قرار دهید تا پاهایتان نیاز به کفش دیگری نداشته باشد اما در صورتی که کفش پاشنه بلند بالای 7 سانت انتخاب کردید بهتر است که ساعاتی را برای استراحت پاهای خود تدبیری داشته باشید.
برای عروسی ها و مهمانی های که قرار است کفش پاشنه بلند به مدت طولانی در پاها باشد بهتر است که یک کفش راحتی در کنارتان باشد تا در صورت احساس فشار و خستگی در پاها برای دقایقی آن را بپوشید.


پنجه و پاشنه پهن تر

کفش های نوک تیز علاوه بر اینکه باعث رنج پاها در کوتاه مدت می شوند استفاده طولانی مدت باعث مشکلات جدی در پاها نظیر خطر فرسودگی استخوان، فشار بر مچ پا، تغیر پنجه پاها و.. می شود. بهتر است که در صورت خرید این مدل کفش ها زمان کمتری از آنها استفاده نمایید.
پاشنه های پهن تر به دلیل که فشار بدن را بر روی کفش تقسیم می کنند گزینه بهتری هستند و فشار کمتری به پاها و ستون فقرات وارد می کنند.

کفش زنانه مری جین
جمع بندی

هر خانمی دوست دارند که حداقل یک جفت کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه در کمد لباس های خود برای استفاده مراسمات خاص داشته باشد اینکه کفش گران یا ارزان باشد مهم نیست مهم راحتی و کیفیت مناسب است.
با توجه به اینکه کفش های پاشنه بلند زیبایی بیشتری در پوشش ایجاد می کنند بیشتر زنان در بین مدل های مجلسی اقسام پاشنه بلند آن را انتخاب می نمایند.
اگر کفش ارزان قیمت می خواهید به سراغ کفش های چرمی نروید در عوض تولیدکنندگان در زمینه کفش های غیرچرمی سبک های بسیار جذابی برای شما آماده کرده اند. اما اگر کیفیت برای شما در اولویت اول هستند مدل های چرمی به دلیل دوام بالا و سازگاری مناسبی که پاها دارند بهترین گزینه در این زمینه به شمار می روند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا