مرکز پخش کفش مردانه اسپرت

03 ارديبهشت 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تمرکز بالای مدل های بسیاری از کفش های مردانه اسپرت در یک مرکز پخش این فرصت انتخاب متنوع ترین سبک ها را برای خرده فروشان به شکل یکجا فراهم می سازد و آنها در مدت زمان کمتری می توانند انتخاب های بسیار خوبی را برای مرکز خرید خود انجام دهند.


دامنه تولید کفش های مردانه اسپرت در کلانشهرهایی نظیر تهران و تبریز بی نظیر می باشد و سالانه چندین هزار کفش اسپرت وارد بازارهای داخلی و خارجی می شود.
این سهم از تولید کفش های مردانه اسپرت در کشور مرهون تخصص طراحان و سازندگان این دیار و حاصل سال ها تجربه است که نسل به نسل و سینه به سینه منقل شده و با علم و تخصص نوین ترکیب شده است که حاصل آن تولید کفش های مردانه اسپرت در اقسام کیفیت ها و طراحی ها در کشور شده است.
با خرید کفش های اسپرت ایرانی به شکل گسترده و تمهیدات لازم در محدودیت سازی واردات کفش های خارجی زمینه را برای پیشرفت روز افزون این صنعت فراهم می آورد.

تولید کفش مردانه اسپرت ارزان

تولید کفش مردانه اسپرت ارزان

واژه ارزان می تواند به کفش های اسپرتی صورت گیرد که اغلب برای عرضه در حراجی ها و دست فروشان مناسب می باشد چرا که در تولید این قبیل کفش ها از مواد اولیه با درجه کیفی پایین تری استفاده شده است و از این رو عمر چندان طولانی هم نمی توانند داشته باشند.
برخی از تولید کنندگان نیز کفش های با کیفیت خود را ارزان تر از قیمت بازار به مشتریان خود ارائه می نمایند که از این نظر نیز به عنوان کفش های اسپرت ارزان معرفی می گردند.
مراحل تولید کفش های اسپرت بسته به درجه کیفی که یک خریدار برای آنها در نظر گرفته است بسیار متفاوت می باشد.
در برخی از تولیدی ها بخشی از پروسه کار با دست انجام می شود که زمان تولید را افزایش می دهد اما در عوض محصول نهایی می تواند کار بسیار ظریف و با کیفیتی باشد این قبیل کفش ها معمولا از قیمت های بالاتری برخوردار می باشند و ممکن است که از ترکیب چرم در رویه آنها استفاده شود.
بخشی از کارگاه های تولید در کشور برای اینکه بتواند تولید انبوه را انجام دهند بخش اعظمی از مراحل تولید خود را به شکل مکانیزه انجام می دهند.
این روش در صورتی که با دقت و برنامه ریزی مناسبی انجام گیرد نتیجه نهایی کار یک جفت کفش اسپرت با کیفیت با استانداردهای جهانی خواهد بود.
در کفش وانیا سعی این مرکز بر ارائه کفش های اسپرت مردانه ارزان در درجه های کیفی مناسب بر طبق سلیقه و نیاز مشتریان عزیز می باشد.

خرید عمده شیک ترین کفش مردانه اسپرت

خرید عمده کفش مردانه اسپرت

زیبایی و شکل کار از جمله عواملی بسیار مهمی است که مردان و پسران در هنگام گشت و گذار در بازار برای خرید کفش آن را در نظر می گیرند و اساسا تا مدل مورد نظر خود را پیدا نکنند ممکن است که زمان طولانی را در بازار برای خرید بگذارند.
اما ارائه طرح های نوین و عامه پسند می تواند افراد بیشتری را برای خرید آنها تشویق نماید و در نتیجه میزان تقاضا و فروش را افزایش دهد.
به همین دلیل یکی از روش های افزایش فروش، خرید محصولاتی است که علاوه بر داشتن کیفیت و قیمت مناسب از زیبایی ظاهری کافی برخوردار باشد و جزو مدل های روز و مدرن باشند.
برای اینکه مشتریان در سریع ترین زمان ممکن به شیک ترین کفش های مردانه اسپرت دسترسی پیدا کنند می توانند در کانال و صفحه این مرکز در تلگرام و اینستاگرام عضو شده و همه روزه مدل ها و سبک های جدید را دنبال نمایند.


قیمت عمده فروشی انواع کفش مردانه اسپرت

همان طور که اشاره شد قیمت کفش های مردانه اسپرت بسته به اینکه از چه نوع کیفیتی برخوردار می باشد و همچنین دارای چه مشخصاتی نظیر جنس رویه و زیره می باشد متفاوت می باشد.
تنوع در کیفیت و قیمت کفش های اسپرت برای تمام افشار جامعه با وضعیت های مالی مختلف فرصت انتخاب های خوبی را فراهم می سازد و آنها با مراجعه به مراکز مختلف فروش در کشور به راحتی می توانند به موارد مورد نظر خود دسترسی پیدا نمایند.
ما در این قسمت به معرفی مدل های مختلفی از کفش های مردانه به همراه قیمت آنها می پردازیم اما لازم است که مشتریان عزیز برای اطمینان از موجودی و قیمت نهایی کار با این مرکز تماس بگیرند.


قیمت عمده کفش اسپرت اسکیچرز

قیمت عمده کفش اسپرت اسکیچرز

کفش مردانه اسکیچرز با نام اسکیچرز دهنه کشی ارائه می گردد و علاوه بر مشکی دارای رنگ های نظیر کالباسی، طوسی و سرمه ای نیز می باشد که در سایزبندی 41 تا 44 بسته بندی و ارائه می گردد.
کار در بسته بندی 12 تایی ارائه می گردد. رویه این کار کش بافت می باشد و زیره آن از جنس pu دو تیکه ماساژوری می باشد که کاملا ضد سایش و ضربه گیر است و راحتی و سبکی فوق العاده ای را دارا می باشد.
کف کفش کف دوخت می باشد که سبب مقاومت بالای کفش شده و از دیگر سو طبی بودن کف کار سبب می شود که راحتی کار دوبرابر گرد و پاها به راحتی خسته نشوند.
ویژگی های خاص این کفش آن را به کفش مناسب ورزش هایی نظیر پیاده روی و دو بسیار مناسب نموده است.
قیمت عمده اینکار تنها 85 هزار می باشد که با توجه به کیفیتی که دارد به کسانی که به دنبال کفش های با کیفیت و قیمت مناسب هستند فرصت خوبی را ایجاد می نماید.


قیمت عمده کفش اسپرت راحتی ارزان

قیمت عمده کفش اسپرت راحتی

از جمله کفش هایی اسپرتی که در کشور با قیمت های بسیار مناسبی یافت می شوند مدل های راحتی یا رویه جورابی می باشند که بدون بند می باشند و به علت راحتی در پوشیدن امکان استفاده در بسیار از موقعیت ها و زمان ها دارای طرفداران بسیاری زیادی در کشور می باشد.
از جمله آنها مدلی با نام فشیون می باشد که در دو سایزبندی مردانه و زنانه ارائه می گردد از این رو یک گزینه مناسب برای فروشندگانی است که به دنبال محصولاتی برای ست کردن می باشند.
زیره کار EVA می باشد و در سری 12 تایی بسته می گردد و دارای سایزبندی های 40-37 و 41-44 می باشد و قیمت عمده زنانه آن 59500 و مردانه 60500 می باشد.
ارائه هر دو سایزبندی این مزیت را دارد که اگر شخصی به دنبال مدل مردانه زیر 41 بود و یا درخواست سایز زنانه بزرگ پا را داشت این سبک می تواند گزینه خوبی برای او باشد.


قیمت کفش مردانه اسپرت نیو بالانس

پخش کفش مردانه اسپرت

کفش های مردانه اسپرت نیو بالانس به جهت داشتن کیفیت مناسب و طراحی های زیبا بسیار مورد توجه قشر جوان در جامعه قرار گرفته اند. سبک خاص این کفش ها سبب می شود که بتوان آنها را به عنوان سبک های بوتیکی معرفی نمود.
اینکار دارای رنگ بندی های متنوعی از جمله مشکی با ترکیب رنگ های مختلف و طوسی و در بسته بندی ده تایی به فروش می رسد.
قیمت عمده این کار 74000 تومان می باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا