چاپ کردن این صفحه

قیمت کفش بچه گانه جدید و شیک

20 اسفند 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولیدات متنوع و گسترده در زمینه کفش های بچه گانه سبب شده است که انتظار بسیاری از خریداران عمده بسیار بالا رود و به عبارتی آنها به دنبال محل هایی می باشند که از آنجا انواع مدل های مد نظر خود را با قیمت های رقابتی و سبک های جدید و شیک خریداری نمایند و نیازی به مراجعه به چندین مرکز برای تامین اقلام مورد نیاز خود نداشته باشند.


در بسیاری از موارد والدین ترجیح می دهند که به جای خرید کفش برای خود به خرید برای کودک دلبند خود اقدام نمایند و همواره آنها را بر نیازهای خود ترجیح می دهند این امر سبب شده است که فروش در زمینه کفش های بچه گانه در مقایسه با بزرگسالان بیشتر باشد.
از دیگر سو کودکان در سنین رشد هستند و پاهای آنها مدام در حال تغییر می باشد از طرفی سو آنها بیش از بزرگسالان در حال فعالیت و جنب و جوش می باشند که همین امر سبب می شود که کفش های آنها زودتر دچار پارگی و خرابی شود.
همین عوامل موجب شده است که کفش های بچه گانه نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان فروش بسیار بالایی داشته باشند و این خود سبب اختصاص کارگاه های زیادی در زمینه تولید انواع کفش های بچه گانه شده است و فروشگاه های بسیاری هستند که به شکل ویژه یا در کنار مدل های زنانه و مردانه به ارائه پای پوش های بچه گانه می پردازند.
جدید و شیک بودن کفش های بچه گانه از جمله مهم ترین عواملی است که والدین در هنگام خرید آنها را در نظر می گیرند به عبارتی حتی اگر کفشی از قیمت مناسبی برخوردار باشد اما از زیبایی و طراحی جذاب برخوردار نباشد ممکن است که خریداران چندان قابل توجهی نداشته باشد.

قیمت عمده کفش دخترانه مجلسی پاشنه دار

دختران کوچک علاقه بسیاری به پوشیدن کفش های پاشنه دار دارند و از همان کودکی همیشه تمایل داشتن که کفش های پاشنه بلند مادر خود را بپوشند.
کفش های بچه گانه پاشنه دار نوعی از سبک مجلسی می باشند و معمولا دارای اندازه های پاشنه کوتاه و متوسطی می باشند و اکثر آنها دارای قالب های بسیار جذاب و خاصی می باشند که خیلی سریع دختربچه ها را به سمت خود جذب می نماید.
از جمله مدل های جدید کفش بچه گانه مجلسی به شکل پاشنه دار که در وانیا نیز عرضه آنها عرضه می شود مدل هایی با رویه های لمه و اکلیلی می باشد که نمونه ای از آن را در عکس زیر مشاهده می کنید.

قیمت کفش بچه گانه جدید
قیمت عمده کفش بچه گانه پسرانه اسپرت

کفش های بچه گانه پسرانه اغلب شامل اقسام مختلفی از مدل های اسپرت می شوند بر عکس مدل های دخترانه که بیشتر در سبک های مجلسی تولید می گردند.
کفش های پسرانه اسپرت در مقایسه با گذشته در طرح بندی ها و قالب های بسیار شیک تر و جذاب تری تولید می گردند و معمولا دارای کیفیت های بسیار قابل قبولی می باشند.
برای دسترسی به لیست قیمت عمده این کفش ها خریداران می توانند به آدرس کانال کفش بچه گانه وانیا مراجعه نمایند.
از جمله کفش های بچه گانه اسپرتی که توانسته است در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کند مدلی با نام نایک ایر می باشد که دارای رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد.
که در زیر عکس آن را مشاهده می نمایید این مدل دارای رویه پختی بسیار با کیفیتی می باشد و زیره کار از پیو می باشد که باعث می شود که کفش از راحتی و نرمی کافی برخوردار باشد و پاهای کودک در آن در طولانی مدت کمتر احساس خستگی کند.
سایزبندی اینکار 30 تا 34 می باشد و دارای سری دوازده تایی می باشد و تنها با قیمت عمده 56500 تومان ارائه می شود.

قیمت عمده کفش پسرانه اسپرت
خرید عمده کفش صندل بچه گانه

کفش های صندل بچه گانه دخترانه از جذابیت و تنوع بسیار بیشتری در مقایسه با مدل های پسرانه برخوردار می باشند مدل های صندل دخترانه در طرح های مجلسی و راحتی ارائه می گردند و مدل های صندل پسرانه تنها در اقسام راحتی و اسپرت تولید می شوند.
در این قسمت ما به معرفی یکی از کفش های صندل دخترانه می پردازیم که جزو مدل های جدید و جذاب این مجموعه می باشد و در سه سایزبندی 26-30، 32تا36و 36 تا 40 می باشد.
کار در رنگ هایی نظیر رزگلد، صورتی، مشکی، نقره ای، کرم و... تولید می شود و به شکل ست های 6 تایی و 12 تایی ارائه می گردد.
مشتریان عزیز توجه داشته باشند که خدمات این مرکز به شکل عمده فروشی می باشد از این رو از درخواست های تکی یا خرده از این مرکز خودداری نمایند تا شرمنده شما عزیزان نشویم.

خرید عمده کفش صندل بچه گانه

برچسب :

درباره نویسنده

Admin