تولید کفش بچه گانه پسرانه اسپرت شیک

17 آذر 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید کفش های بچه گانه اسپرت پسرانه این روزها با طراحی های شیک تر و جذاب تری توسط تولیدکنندگان ایرانی انجام می شود و خوشبختانه به دلیل داشتن قیمت های بسیار مناسب در مقایسه با اقسام خارجی توانسته است مشتریان بسیاری را از سراسر کشور به سمت خود جذب نماید.


امروزه در شرایطی زندگی می کنیم که بسیاری از مردم با کاهش درآمد و کاهش قدرت خرید روبرو شده اند از این رو همه آنها به راحتی نمی توانند به خرید کفش های لوکس و گران قیمت پسرانه برای کودکان خود اقدام نمایند و مجبور می شوند به دنبال محصولاتی بروند که قیمت های ارزان تری داشته باشد.
از این رو اگر می خواهید که در کار خود همیشه موفق باشید بهتر است امروزه به سراغ خرید کفش های بچه گانه ای بروید که دارای نرخ های پایین تری باشند که بهترین منبع برای آنها واحدهای تولیدی در کشور می باشند.
اما در صورتی که بخواهید مدل های بسیاری را خریداری کنید و یا از طریق اینترنت درخواست خرید مدل های مختلفی از انواع کفش بچه گانه پسرانه یا دخترانه را دارید نیاز است که به جای سفارش از چند تولید کننده از یک یا دو مرکز پخش عمده که خود با همکاری با تولیدکنندگان کار تولید کفش را انجام می دهند همکاری نمایید.
از دیگر سو بسیاری از تولیدکنندگان به شیوه سنتی خرید و فروش می نمایند و فرصت برای ارائه محصولات خود از طریق اینترنت و فضای مجازی را ندارند.

کفش بچه گانه شیک

انواع مدل کفش بچه گانه پسرانه اسپرت

کفش های اسپرت پسرانه را می توان بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی نمود از جمله می توان به دسته بندی بر اساس رنج قیمت، جنس و کیفیت، فصل تولید و حرفه ای یا معمولی اشاره نمود.
رنج قیمت: بر اساس رنج قیمت کفش های بچه گانه به مدل های حراجی، روتین بازار و لوکس دسته بندی می شوند که دو گروه اول این سبک ها دارای بیشترین میزان تقاضا و در نتیجه بیشترین میزان تولید می باشند. کفش های حراجی مربوط به آن قسم کفش هایی می باشند که کیفیت های پایین تری دارند اما به سبب داشتن طراحی های جذاب در میزان گسترده ای توسط قشر ضعیف جامعه خریداری می شوند
از این رو توصیه می شود که یک بخش از فروشگاه خود را به عرضه این قبیل کفش ها برای داشتن گردش مالی همیشگی اختصاص دهید.

فروش عمده کفش بچه گانه شیک
جنس: کفش های بچه گانه اسپرت با جنس های بسیار مختلفی در بازار تولید می شوند که از جمله مشهورترین آنها می توان به چرم طبیعی، چرم صنعتی، فوم، بافتی، فابیلاک و... اشاره نمود. زیره کفش ها نیز بر اساس نوع کیفیتی که تولیدکننده مد نظر دارد به اقسام پیو، پی وی سی، ایوا، پلیمر، لاستیک و... طبقه بندی می شوند.
فصل تولید: هر فصلی کفش های اسپرت پسرانه مخصوص به خود را دارد البته بخشی از کفش های اسپرت پسرانه به شکلی تولید می شوند که بتوانند در هر چهار فصل مورد استفاده قرار گیرند اما بخشی از آنها نیز به شکل اختصاصی تولید می شوند یعنی انواع مدل های بهاری، تابستانی، پاییزی و زمستانی که در هر سال نیز سبک های جدیدتر و خاص تری از آنها وارد بازارهای مختلف در سراسر کشور می شوند.

ورزشی یا غیروزشی بودن: تولیدکنندگان کفش های اسپرت پسرانه در کشور بیشتر در بخش غیروزشی فعال می باشند البته مدل های غیرورزشی بسیاری در کشور تولید می شوند که می توان از آنها برای پیاده روی و دویدن استفاده نمود.
مدل های ورزشی تنها برای استفاده در یک رشته خاصی مانند فوتبال، فوتسال، والیبال، کشتی و... طراحی می شوند و از این رو معمولا برای استفاده روزمره گزینه مناسبی نمی باشند.
درخواست تولید یا سفارش انواع کفش بچه گانه پسرانه
بخشی بسیاری از کفش های بچه گانه پسرانه ای که در مرکز پخش کفش وانیا ارائه می شود آماده ارسال می باشد و ممکن است که برخی از آنها نیازمند انتظار برای تولید باشند.
کفش های بچه گانه پسرانه این مرکز اغلب در مدل های اسپرت تولید می شوند و بعد از آن می توان به اقسام راحتی و مجلسی اشاره نمود که این به دلیل بالا بودن درخواست این قبیل کفش ها از طرف والدین می باشد چرا که آنها به خوبی می دانند بهترین کفش از نظر راحتی، کیفیت و دوام کفش های اسپرت می باشند.

تولید کفش بچه گانه اسپرت

روش سفارش انواع کفش اسپرت بچه گانه از وانیا

روش سفارش کفش های اسپرت بچه گانه پسرانه یا دخترانه از مرکز وانیا بسیار ساده می باشد چرا که این مجموعه امکان سفارش اینترنتی را برای بسیاری از مشتریان خود به خوبی فراهم نموده است کافی است که خریداران وارد کانال عمده فروشی کفش بچه گانه شوند تا بدین صورت و در کمترین زمان بتوانند به انواع کفش های بچه گانه اسپرت پسرانه دسترسی یپدا کنند.
در واقع عضویت در کانال این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم می سازد که در هر کجا و در هر زمان بودید بتوانید وارد فروشگاه مجازی شده و از سبک های جدید و قدیمی بازدید نمایید.
از دیگر سو هر زمان که مدل جدیدی وارد کانال می شود در صورت باز بودن اینترنت به راحتی می توانید از آن مطلع شوید و در صورت نیاز به ثبت سفارش آن اقدام نمایید.
برای سفارش کافی است که مدل های درخواستی خود را از نظر سایز و قیمت به بخش آیدی ثبت سفارش ارسال کنید تا آنها از نظر موجودی و زمان تحویل بررسی شود و بعد از آن نسبت به صدور فاکتور اقدام شود. زمانی که فاکتور صادر شد برای ارسال لازم است که مشتریان در اسرع وقت نسبت به واریز مبلغ اقدام نمایند تا مدل های درخواستی با اتمام موجودی مواجه نشود.
مدل ها از طریق باربری های مجاز و معتبر در مدت زمان مقرر به مشتریان عزیز در سراسر ارسال می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا