خرید کیف زنانه قیمت مناسب

11 بهمن 1402
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

افرادی که درخواست خرید کیف زنانه قیمت مناسب دارند پیشنهاد می شود به لیست محصولات ما مراجعه نمایند و با بررسی مدل ها و کیفیت ها نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.


از جمله مهم ترین دلیل برای خرید کیف زنانه قیمت مناسب امکان صرفه جویی در هزینه ها در سال است اما هر کیفیت قیمت مناسبی نمی توان از کیفیت و دوام کافی برخوردار باشد و به زودی پاره و یراق آن رنگ پریده می شود و این می تواند هزینه دوباره ای را در سال به فرد تحمیل کند که شاید از خرید یک کیفت زنانه با کیفیت برای خریدار گران تر تمام شود.
در کل کیف زنانه برای زنان و مردان در هر شغلی که باشند از ضروریات است و بهتر است که از که مدل های استاندارد و با کیفیت انتخاب شود.
کیف وانیا با تهیه کیف های زنانه با کیفیت از تولیدکنندگان سعی می نماید که امکان خرید کیف زنانه قیمت مناسب برای مشتریان خود در تنوع کافی فراهم آورد.

خرید کیف زنانه ارزان
انواع کیف زنانه قیمت مناسب

کیف های زنانه دارای دسته بندی بسیاری متنوعی هستند که این کمک می کند که شما مدل کیف مناسب خود را با توجه به سبک لباس و پوششی که دارید انتخاب نمایید.

کیف زنانه دستی دوشی

کیف های زنانه دستی دوشی از جمله جذاب ترین کیف های زنانه هستند این کیف ها دارای سایزبندی متنوعی هستند که به سه دسته بزرگ، متوسط و کوچک طبقه بندی می شود به نظر می رسد این روزها مدل های متوسط و کوچک به دلیل کاربری راحت بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.
کیف های زنانه دارای یک بند بلند هستند که در بسیاری از موارد با توجه به قد قابل تنظیم هستند و می توانند به صورت عمودی یا ضربدری در کنار بدن آویزان شوند.
از جمله متداول ترین طراحی ها در کیف های زنانه دستی دوشی مدل های کیف بولینگ و توت (مستطیلی) است که شامل دو دسته برای نگه داشتن روی دست یا آرنج است و همچنین دارای یک بند بلند برای آویزان کردن آن به شکل دوشی است.
بند بلند برای زمان هایی که می خواهید کیف دست و پاگیر شما نباشد و وسایل دیگری را دست خود حمل کنید و یا کیف را در دستان خود نگیرید بر روی این مدل کیف ها تعبیه شده است.

کیف دستی دوشی زنانه
کیف زنانه دوشی

کیف های زنانه دوشی یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین کیف های زنانه سال های اخیر هستند به نظر می رسد این روزها بسیاری از زنان به دنبال کیف هایی هستند که کمتر دست و پاگیر آنها باشد و ترجیح می دهند برای رفتن به بیرون و خرید وسایل کمتری را به خود حمل کنند.
کیف های زنانه دوشی اغلب کوچک یا متوسط هستند و این روزها خرید مدل های بسیار کوچک نیز در بین دختران و زنان جوان متداول شده است.
کیف های زنانه دوشی در رنگ های بسیار جذاب و متنوعی تولید می شوند اما با این حال رنگ های خنثی همچون مشکی، کرم و طوسی دارای بالاترین میزان فروش هستند.

کیف دوشی زنجیری
کیف دستی زنانه مدل کلاچ

مدل های کیف دستی زنانه برای استفاده در مجالس و مهمانی طراحی شده اند این کیف دارای صورت مستطیلی هستند و معمولا بی بند هستند. این کیف ها به دلیل داشتن سایز کوچک تنها برای زمان هایی هستند که تنها می خواهید وسایل بسیار ضروری خود همچون گوشی همراه، جاکلیدی و جاکارتی خود را به همراه داشته باشید.
کیف های زنانه کلاچ بنددار نیز این روزها وارد صنعت تولید کیف شده اند و در به دلیل راحتی در استفاده با استقبال بسیاری روبرو شدند چرا که بند کیف ها کلاچ بنددار قابل جدا شدن است و در دو حالت دستی و دوشی قابل استفاده است.

کیف کلاچ دستی مچی
کوله پشتی زنانه

کوله پشتی های زنانه معمولا کاربری اسپرت دارند و دارای دو بند در پشت برای حمل راحت و همچنین یک بند کوتاه در بالا برای حمل نمودن کیف دارند.
کوله پشتی های زنانه راحتترین کیف ها برای زمانی است که فرد می خواند وسایل بسیاری با خود به همراه داشته باشد کوله پشتی در بین جوانان و نوجوان دارای کاربری گسترده است.
کوله پشتی زنانه دارای سایزبندی است که بزرگ ترین آنها معمولا برای سفر یا کوهنوری استفاده می شود.

کوله پشتی زنانه فانتزیکیف دستی مجلسی زنانه

کیف های دستی مجلسی زنانه دارای تنوع بی نظیری هستند این مدل کیف ها به دلیل اینکه برای مهمانی ها و مراسمات کاربری دارند دارای طراحی رویه متفاوتی هستند در این کیف ها معمولا از تزئینات و سگک های خاصی استفاده می شود.
تزئینات این کیف ها شامل انواع نگین، مروارید و سنگ است که ممکن است تمام رویه کار را بپوشاند و یا تنها در بخشی از رویه تزئینات انجام شود.
کیف های مجلسی معمولا بدون بند هستند و در مواردی شامل یک دسته کوچک برای حمل آسان هستند که همین دسته کوچک زیبایی بی نظیری را در آنها ایجاد می کند و ممکن است دارای یک بند بلند زنجیر مانند نیز باشند.
این تنوع در طراحی به این دلیل است که شما هر زمان بر اساس سبک پوشش، سن و شرایطی که دارید نوعی از آن را برای زیباتر کردن پوشش خود انتخاب نمایید.

کیف زنانه مجلسی شیک نگین دار
کیف پول زنانه

کیف های پول زنانه این روزها در طراحی های متفاوت و جذاب تری از هر زمان دیگری تولید می شوند. کیف های پول معمولا دارای قالب های مشخصی هستند که به صورت تاشو یا تخت تولید می شوند.
مدل های کوچک آن به شکلی هستند که به راحتی در جیب جا می گیرند اما مدل های بزرگ تر آن به صورتی هستند که می توان در آن علاوه بر قرار دادن پول و کارت های اعتباری موبایل و تبلت خود را نیز قرار داد و از تبلت و گوشی خود بدین شکل محافظت بیشتری در داخل کیف خود نمود.

کیف پول زنانه دو زیپی
کیف خرید زنانه

کیف های خرید زنانه دارای سایز بزرگی هستند و برای زمان هایی است که نیاز است وسایل زیادی با آن خریداری و حمل شود بنابراین این کیف ها تحمل وزن بالایی دارند و دوخت بسیار محکمی دارد که به راحتی پاره نمی شود.
مدل های پلاستیکی و حصیری از جمله کیف های خرید قدیمی بودند که برای بسیاری احساس خوبی نمی دهد و ترجیح می دهند از مدل های پارچه ای یا چرم مصنوعی استفاده نمایند. در کل کیف خرید پارچه ای شیک تر و جذاب تر هستند و به عنوان کیف های ساحلی نیز شناخته می شوند و به دلیل پرطرفدار بودن این کیف در بین استایل های زنانه گاها از الیاف گران تری در تولید آنها استفاده می شود.

کیف خرید زنانه براق
ویژگی کیف زنانه با کیفیت مناسب

زمانی که شما می خواهید یک کیف با قیمت مناسب خریداری کند بهتر است در مورد ویژگی های آن کیف بررسی کافی داشته باشید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.
داشتن جای مناسب و کافی
کاربری مناسب کیف
راحتی کیف
کیفیت و دوام کافی
توجه به شکل و طراحی کیف

مشخصات کیف زنانه با کیفیت

قیمت خرید کیف زنانه شیک و جدید

بدون شک قیمت مهم ترین دلیل برای انتخاب یک کیف زنانه بعد از ظاهر آن است چرا که قیمت بالا می تواند به راحتی فرد را از خرید یک کیف زیبا و با کیفیت منصرف کند.
این روزها خانواده ها به دلیل کاهش قدرت خرید خود بیش از بیش روی خرید محصولات قیمت مناسب حساس هستند و سعی می نمایند با خرید مدل های با قیمت مناسب در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.
وانیا با در نظر گرفتن نیازها و شرایط مالی خانواده های مختلف در کشور سعی می نمایند که مناسب ترین و بهترین کیف های زنانه را با قیمت ارزان به مشتریان خود عرضه نمایند.

نحوه خرید کیف زنانه تکی

برای خرید کیف زنانه به صورت خرده وانیا کانال جداگانه ای را برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته است. در این کانال مدل ها به همراه قیمت و مشخصات لازم قرار داده می شود. رنگ بندی متنوع کمک می کند که متناسب با رنگ لباس و پوشش خود مدل مناسب خود را خریداری نمایید.
انتخاب از کانال بسیار ساده است کافی است که مشتریان وارد کانال زیر شده و بعد از انتخاب مدل مد نظر خود را عکس را به بخش مدیریت برای دریافت موجودی و ثبت سفارش ارسال نمایند.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا