خرید عمده کفش مردانه نیم بوت

23 آبان 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه نیم بوت جزو شیک ترین و جذاب ترین پاافزارها می باشند که عرضه آنها از مرکز خرید عمده وانیا قبل از آغاز فصل سرما شروع می شود.


کفش های مردانه نیم بوت دارای ساختار شکیل و خاصی می باشند که آنها را برای استفاده در مهمانی ها و مراسمات و گشت و گذارهای روزانه بسیار مناسب می نماید.
این کفش ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند که متداول ترین آنها چرم مصنوعی می باشند و بارزترین ویژگی که باید داشته باشند ضدآب بودن و گرم نگه داشتن پاها می باشد.

کفش مردانه نیم بوت

زیره کفش مردانه نیم بوت

کفش های نیم بوت برای فصل های سرد سال طراحی می گردند از این رو باید دارای زیره ای محکم و عاج دار باشند که بتواند مانع از لیزرخوردگی در روزهای یخبندان و بارندگی گردد و در برابر سایش نیز باید از مقاومت خوبی برخوردار باشند. مناسب ترین زیره برای این فصل پلاستیک فشرده، پیو ، تی پی یو، ترمو، ترمو پلاستیک و... می باشد.

کفش مردانه نیم بوت

مدل کفش مردانه نیم بوت

کفش های مردانه نیم بوت در اقسام راحتی و مجلسی دسته بندی می گردند اما برخی از مدل ها می باشند که تلفیقی از هر دو کاربری می باشند.
اینکه یک کفش مردانه بتوانند در عین داشتن راحتی کافی از ظاهر و طراحی مجلسی و رسمی برخوردار باشد هنر و خلاقیت تولید کننده آن را می رساند.
اغلب کفش های نیم بوت بند دار می باشند و برخی از آنها دارای رویه ساده و در کنار یا پشت خود دارای زیپ می باشند و قسمتی از آنها تلفیقی از بند و زیپ را دارا هستند.

کفش مردانه نیم بوت

ویژگی کفش مردانه نیم بوت با کیفیت

کفش های مردانه نیم بوت با کیفیت از پاشنه ای با ارتفاع مناسب برخوردار می باشند و پنجه های آنها از اندازه کافی و پهنی برخوردار می باشند که انگشتان پاها در آنها آزادی کافی را دارا می باشند و به عبارتی به پنجه ها فشار اضافی وارد نمی نماید.
پوشش داخل این کفش ها به گونه ای است که مانع از هدر رفت گرمای پاها می شود که در اغلب آنها یک لایه پشم کار شده است که در عین اینکه سبب گرم نگه داشتن می گردد مانع از عرق نمودن پاها و در نتیجه بوی بد می گردد و بهترین رویه برای بهترین کفش های مردانه نیم بوت کفش های چرم می باشند.

کفش مردانه نیم بوت

سفارش عمده کفش نیم بوت

سفارش عمده کفش های نیم بوت مردانه در اقسام چرم و غیر چرم از طریق کانال اینترنتی کفش وانیا برای همگان در سراسر کشور میسر شده است و خرید از آن بسیار ساده بوده و از طریق سفارش از ادمین کانال به راحتی از هر نقطه از کشور امکان پذیر است.

بهترین کفش های مردانه نیم بوت می توانند محافظ خوبی برای پاها در روزهای سرد و بارانی سال است که مدل های متنوعی از آنها در مراکز فروش به شکل گسترده ایی ارائه می شوند.

کفش های مردانه نیم بوت این روزها با سبک و سیاق زیباتر و جذاب تری ارائه می شود و دسته ای از آنها به دلیل داشتن زیره عاج دار و طراحی رویه می توانند برای کوهنوری نیز مورد استفاده قرار بگیرند.
بهترین کفش های مردانه از بهترین مواد اولیه تولید می گردند از این رو از مقاومت بالا و طول عمر بالایی برخوردار هستند و از این رو خرید آنها می تواند توجیه اقتصادی خوبی را دارا باشد.
بهترین کفش های نیم بوت از بهترین مراکز فروش با تخفیفات و شرایط مناسبی به خریداران ارائه می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا