فروشگاه اینترنتی کفش مجلسی پاشنه بلند

07 مهر 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خرید عمده کفش های مجلسی پاشنه بلند زنانه و دخترانه از یک فروشگاه اینترنتی می تواند جایگزین روش های زمان بر قدیمی باشد که خوشبختانه با استقبال خوبی در کشور روبرو شده است.


زنان در انتخاب کفش های خود از وسواس بیشتری برخوردار می باشند و با وجود داشتن چندین جفت کفش با دیدن مدل های جدید و به روز برای خرید آنها وسوسه می شوند که در این میان مدل های مجلسی بیش از سبک های دیگر می تواند آنها را به سمت فروشگاه ها بکشاند.
با این کفش ها زنان پاهای کشیده تری پیدا می کنند و اندام آنها زیباتر جلوه می نماید
کفش های تخت و عروسکی نیز می توانند جزو کفش های مجلسی به شمار آیند اما سبک های پاشنه بلند رسمی تر و مجلسی تر بود و برای بسیاری از موقعیت های قابل استفاده می باشند.

 

کفش مجلسی پاشنه بلند

رنگ کفش مجلسی پاشنه بلند

متداول ترین کفش های مجلسی پاشنه بلند که در ایران مورد استفاده قرار می گیرند رنگ های خنثی نظیر مشکی و کرم می باشد چرا که با بسیاری از لباس ها قابل پوشیدن می باشد و به راحتی هماهنگ می گردد و رسمیت بیشتری را دارا می باشد.
رنگ کرم به دلیل خطای دیدی که ایجاد می کند کشیدگی پاها را بهتر مشخص می نماید و برای زیبایی بیشتر لازم است که رنگ آن متناسب با رنگ پوست افراد انتخاب شود.

کفش مجلسی پاشنه بلند
کفش پاشنه بلند مشکی تقریبا در کمد کفش بسیاری از بانوان ایرانی موجود می باشد و گویی یکی از ضروری ترین سبک های مجلسی به شمار می آید و با لباس های اسپرت نیز قابل پوشیدن می باشد.

کفش مجلسی پاشنه بلند

کفش مجلسی پاشنه بلند عروس

یکی از جذاب ترین و خاص ترین کفش های مجلسی پاشنه بلند مدل های مخصوص عروس می باشد که بیشتر به رنگ سفید و در برخی موارد به رنگ کرم می باشند.
این کفش های زنانه دارای رویه های کار شده می باشد و تزئینات خاصی بر روی آنها استفاده می شود از جمله انواع سنگ ها ، سگک های طلایی و سفید، نگین وپاپیون و... و اغلب دارای پاشنه های بلند نظیر ده سانتی می باشند.
از جمله مدل های جدید این کفش ها سبک های گیپوری می باشند که جلوه بسیار زیبایی در پاها ایجاد می نمایند.
یکی از شیک ترین این مدل ها مدل هایی می باشند که به شکل ساق دار طراحی شده اند و دارای جلو بازتری می باشند.

کفش مجلسی پاشنه بلند

فروشگاه اینترنتی عمده فروشی کفش زنانه

مرکز وانیا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی امکان خرید عمده انواع کفش زنانه و دخترانه را با شرایط ساده تر فراهم نموده است تا مشتریان به راحتی بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به انتخاب مدل های مد نظر خود بپردازند و صرفه جویی های بیشتری در هزینه های خود بنمایند.
برای این منظور کافی است که خریداران به کانال های کفش وانیا مراجعه نمایند و با دیدن محصولات و استعلام موجودی نسبت به انجام مراحل سفارشات اقدام نمایند.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا