قیمت عمده فروشی کفش بچه گانه مجلسی

24 بهمن 1397
(2 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های بچه گانه مجلسی در اقسام پسرانه و دخترانه بخش مهمی از پاافزارهای مخصوص کودکان را تشکیل می دهند که قیمت عمده فروشی آنها بستگی به کیفیت و سبکی که دارند مشخص می گردد.


کفش در بین آیتم های لباس کودکان مهم ترین نقش را در سلامتی آنها ایفا می نمایند و در عین حال انتخاب مناسب آنها می تواند بر زیبایی و شیک بودن آنها بی افزاید.
کفش های مجلسی از آن دست اقسامی می باشند که والدین در هنگام خرید آنها به زیبایی آنها بیش از موارد دیگر اهمیت می دهند و از این رو هر چقدر که کفش خاص تر و جذاب تر باشد به همان اندازه شانس فروش بیشتری را دارا می باشد.
قیمت عمده فروشی کفش های بچه گانه مجلسی که از وانیا ارائه می شود در رنج قیمتی بسیار گسترده ای ارائه می شود که همین عامل سبب می شود که خریداران با قدرت های خرید متفاوت بتوانند مدل های مناسب و دلخواه خود را خریداری نمایند.

کفش بچه گانه مجلسی

قیمت کفش بچه گانه مجلسی دخترانه شیک

کفش های مجلسی دخترانه در مقایسه با سبک های پسرانه هم دارای تنوع بیشتری می باشند و هم از زیبایی و جذابیت بالاتری را دارا می باشند.
تولید کنندگان در طراحی و ساخت کفش های دخترانه مجلسی قدرت عمل بیشتری را دارا می باشند و می توانند طرح ها و ترکیب رنگ های بسیار متنوعی را برای آنها ایجاد نمایند.
کفش های مجلسی دخترانه بر خلاف مدل های زنانه از پاشنه های کوتاهی برخوردار می باشند و یا اغلب به شکل تخت می باشند.
شیوه بسته شدن کفش های مجلسی دخترانه در بسیاری از موارد به شکل بندی می باشند که به اصلاح به آنها کفش های رکابدار گفته می شود.
قیمت ها از 15 تا 70 ممکن است متفاوت باشند که از جمله آنها می توان به مورد زیر اشاره نمود که سایز 21.24 آن با قیمت 57 تومان ارائه می گردد.

کفش بچه گانه مجلسی

قیمت عمده فروشی کفش بچه گانه مجلسی پسرانه

متداول ترین سبکی که در به عنوان کفش مجلسی بچه گانه در ایران تولید می شود مدل هایی کالج مانند می باشند که در رنگ هایی نظیر سرمه ای، زرشکی، مشکی، قهوه ای و سفید ورنی و یا طرح چرم ارائه می شوند.
قیمت عمده فروشی این کفش ها نیز در حدود 20 تا 60 بسته به نوع کیفیت و سایز متفاوت می باشند.
به عنوان مثال مدل زیر در چهار رنگ و در سایزهای 25.30 و 21.24 ارائه می شود و به عنوان یک کفش کالج شیک می تواند فروش بالایی را در فروشگاه خود نصیب خود نماید.

کفش بچه گانه مجلسی

خرید عمده انواع کفش بچه گانه مجلسی

برای سفارش و خرید عمده کفش های بچه گانه مجلسی و اسپرت این وانیا می تواند مدل های به روز و با کیفیتی را به شما مشتریان عزیز معرفی نماید.
راحتترین و سریع ترین راه دسترسی به مدل های که توسط این مرکز ارائه می شود مراجعه نمودن به کانال مربوطه و مشاهده و مقایسه سبک ها می باشند.
انواع کفش بچه گانه با قیمت در کانال قرار داده می شود تا خریداران به راحتی و در زمان کمترین بتوانند نسبت به تصمیم گیری در خرید اقدام نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا