مرکز پخش انواع کفش اسپرت ایرانی

04 دی 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

اکفش های اسپرت ایرانی را در یک مرکز پخش انواع آن را در تعداد بالایی مشاهده نمود. این سبک ها از نظر تیراژ تولید و نوع طراحی بی نظیر هستند و به طوری که توانسته اند در کمترین زمان تمام سلایق را پوشش دهند. کفش های اسپرت ایرانی به دلیل بهره گیری از مواد اولیه مناسب و طراحی های زیبا در مراکز پخش کشور آمار فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند.

ایران در زمینه تولید انواع کفش از جمله مدل های اسپرت به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته است و روز به روز با حمایت و تلاش های روز افزون این توانایی را دارد که بتواند بهترین های این حوزه را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی نماید.
کفش های اسپرت ایرانی در مقایسه با مدل های وارداتی چینی علاوه بر اینکه از قیمت خوبی برخوردار می باشند دارای کیفیت مناسبی نیز هستند. کفش های اسپرت ایرانی اغلب با کاربری راحتی و پیاده روی تولید می شوند و مدل های چرم طبیعی آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در عین حال که زیبا و جذاب هستند.
یک مرکز پخش کفش اسپرت ایرانی یک منبع عالی برای یافتن تولیدات چندین تولیدکننده است که به شکل یکجا محصولات را به خریداران خود ارائه می دهد.
کفش های ایرانی اسپرت مرغوب دارای رویه هایی نظیر پی یو، ایوا، رابر هستند که سبب می شود که کفش علاوه بر داشتن انعطاف مناسب از نرمی و راحتی بیشتری برخوردار باشد و در برابر تغییرات محیط و ضربات مقاومت خوبی از خود نشان دهد که درجه آنها بسته به نوع زیره متفاوت می باشد.
ایران در چند سال اخیر با همکاری تولیدکنندگان حرفه ای در این عرصه توانسته است پیشرفت ها و موفقیت های بسیار خوبی در زمینه تولید کفش های اسپرت به دست آورد. برندهای معروف بسیاری در این زمینه فعالیت می نمایند که به خوبی می توانند با برندهای خارجی رقابت تنگاتنگ داشته باشند.
کفش های ایرانی یک تفاوت بزرگ با کفش های خارجی برند دارند و آن قیمت تمام شده آنها است با هزینه یک جفت کفش خارجی می توان بیش از یک جفت کفش ایرانی با کیفیت مدل خارجی مشابه خریداری نمود که این مهم ترین و بارزترین ویژگی کفش های اسپرت ایرانی در یک مرکز پخش محسوب می شود.

اسپرت نیوبالانس کرمی

پخش عمده کفش اسپرت

مرکز پخش وانیا کفش های اسپرت را در مدل های مردانه ، زنانه و بچه گانه به شکل عمده عرضه می نماید که هر فصلی مدل های مخصوص به خود را دارا می باشد.
در زمان های گرم بیشتر کفش های روباز تر و یا دارای منافذ بیشتر برای ورود و خروج ها تولید می شود و با سرد شدن هوا تولید کفش ها بیشتر به سمت تولید کفش های بسته تر پیش می رود.
مدل هایی از کفش های اسپرت نیز دارای ساختاری می باشند که می توانند در اغلب ایام سال مورد استفاده قرار گیرند که با نام کفش های چهار فصل ارائه می شوند.

کفش بافت زنانه
از جمله کفش های اسپرت که از کاربری راحتی برخوردار هستند مدل بافت زنانه است که به شکل اشتروبل دوزی شده تولید می شود  که این نوع سبک طراحی به دلیل داشتن رویه بافتی آن را برای فصل تابستان بسیار مناسب می نماید چرا که هوا به خوبی وارد کفش می شود. البته مدل های بافتی چند لایه نیز تولید می شوند که می توان آن را در فصول تابستان در مکان هایی که زمستان های ملایمی نیز دارد استفاده نمود.

کفش اسپرت زنانه

زیره کار اغلب کفش های رویه بافتی که برای پیاده روی مناسب است از نوع  پی یو است که این سبب می شود که کفش از انعطاف پذیری خوبی برخوردار شود و وزن مناسبی به خود بگیرد.

جین  کفش های رویه بافتی ده تایی یا دوازده تایی است این مدل کار از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است و در رنگ بندی های نظیر مشکی، سرمه ای، قرمز، زرد، سبز یشمی، آبی و... تولید می شود.


مدل ونس سه چسبی زنانه جدید

ونس ها یکی از محبوب ترین کفش های اسپرت برای زنان به شمار می آیند این کفش ها دارای رویه و زیره های ظریف و دلربایی هستند که در کوتاه مدت توانسته است نظر بسیاری از زنان جوان را به خود جلب نماید.
ونس های چسبی در مقایسه با ونس های بندی طرفداران بیشتری دارند از جمله آنها مدلی است که با کد i55-0 عرضه می شود. این سبک از تولیدات باغ سپهسالار است و با دو رویه فلوتر و طرح دار پتینه تولید می شود. ویژگی مثبت این سبک ارائه آن به شکل ده جفتی و 5 جفتی است که امکان انتخاب رنگ بندی بیشتری را امکان پذیر می کند. زیره کار نرم و منعطف از جنس پیو است و دارای سایزبندی 37.40 است که مشخصات کلی آن در زیر بیان شده است.

ونس سه چسبی ایرانی پتینه
مشخصات کفش ونس سه چسبی
• مدل ونس سه چسبی
• رویه فلوتر و پتینه (به انتخاب مشتری)
• سری ده تایی و 5 تایی
• تولید باغ سپهسالار
• زیره پیو با کیفیت

مدل کفش اسپرت بالنسیاگا

کفش های اسپرت بالنسیاگا به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا و عالی در جهان شهره می باشند مدل های مشابه خارجی آنها در مرکز وانیا با قیمت های به مراتب پایین تری ارائه می شوند.
زیره کفش بالنسیاگا زنانه از نوع پیو 8000 با رویه ترکیبی پتینه و پشت چرمی است که جذابیت بسیاری را در کفش ایجاد کرده است. این مدل نیز از جمله تولیدات بسیار زیبای باغ سپهسالار است.
این کار نیز برای خرید راحتتر مشتریان در سری های ده تایی و 5 تایی ارائه می شود. برای سفارش کفش های اسپرت باغ بین 4 تا 10 روز بسته به نوع و تعداد کار ثبت شده زمان لازم است تا سفارشات آماده شود.

مدل کفش بالنسیاگا ایرانی مشکی

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا