خرید کفش عمده ارزان جدید

21 بهمن 1402
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

خرید کفش عمده ارزان جدید و شیک با روند افزایشی ارز و بالا رفتن مواد اولیه بسیار افزایش پیدا کرده است. این روزها اقبال مردم به مراکزی است که محصولات ارزان با طراحی های جذاب عرضه می کند و توجه به کیفیت بالا به نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است.


قدر مسلم است که استفاده از مواد اولیه درجه یک و عالی باعث بالا رفتن قیمت کفش می شود اما بسیاری از مردم این روزها ترجیح می دهند از کفش هایی استفاده کنند که کیفیت قابل قبول داشته باشد به همین دلیل خرید عمده کفش ارزان بیش از هر زمان دیگری مورد توجه فروشگاه داران قرار گرفته است.
طراحی های جدید و به روز همواره مورد توجه مشتریان است و آنها خرید کفش های ارزان جدید را به خرید کفش های ارزان قدیمی ترجیح می دهند. فرقی نمی کند کفش مردانه باشد یا زنانه و بچه گانه در هر سه حالت خرید عمده آن دارای آمار قابل توجهی است.
پرواضح است که هرچقد تولیدی بتواند از هزینه های کاهش تولید خود بکاهد و آن را بر کیفیت کفش بی افزاید و در عین حال کفشی به روز با قیمت مناسب عرضه کند می تواند در میزان فروش و موفقیت به راحتی از رقیبان خود در بازار و کشور سبقت بگیرد.

کفش زنانه ارزان عمده
انواع مدل کفش زنانه ارزان قیمت

مدل های بسیار متنوعی از طریق مرکز پخش وانیا عرضه می شود اما برای آشنایی با سبک ارزان قیمت جهت خرید عمده کفش انواعی را در اینجا به شما عزیزان معرفی می نماییم.

کفش کالج راحتی زنانه نگین

کفش های کالج جزو کفش های کژوال به حساب می آیند و بین دختران و زنان جوان بسیار محبوب هستند. مدلی که می خواهیم در اینجا به شما معرفی نماییم نوعی کفش راحتی کالج از تولیدات شهر تبریز است و راحتی آن به خاطر زیره نرم و لژدار آن است.
زیره کفش از نوع پیو و سبک طبی است و از دیگر سو به جهت داشتن پنجه گرد پاها در آنها راحتی کافی احساس می کنند. قالب کار استاندارد و دارای سایزبندی 37 تا 40 است.
این کفش کالج دارای تنوعی بالایی است و در دو رنگ مشکی و سفید تولید می شود و در کارتن های 12 تایی بسته بندی می شود. در هر کارتن تنها یک رنگ قرار داده می شود بنابراین برای خرید دو رنگ باید دو کارتن خریداری شود قیمت کفش کالج راحتی نگین بسیار مناسب است و می تواند مشتریان شما راضی کند.
کفش راحتی کالج نگین با وجود داشتن قیمت مناسب از کیفیت خوبی برخودار است و علاوه بر آن زیبایی و جذابیت از دیگر ویژگی های خوب این کفش به حساب می آید.

کفش زنانه کالج نگین دار
کفش طبی زنانه کیاطب

کفش طبی زنانه کیاطب یک کفش طبی به روز و زیبا است که از مواد اولیه با کیفیتی در تولید آن استفاده شده است. این کفش دارای زیره پیو مقاوم به صورت دوردوخت است و به دلیل داشتن کف طبی نرم پاها در آن راحتی کافی احساس می کنند.
چرم فلوتر
رویه کفش طبی از چرم فلوتر مصنوعی است چرم فلوتر نوعی چرم است که رویه آن دارای برجستگی های ملایم به صورت دانه دانه منظم است که به راحتی قابل لمس است. این برجستگی توسط یک دستگاه پرس به صورت محکم و با سرعت بر روی چرم کوبیده می شود. بر روی این دستگاه نقش های خط خطی یا سنگریزه مانند حک شده تا بتواند بر روی چرم طرح ایجاد کند.
این نوع رویه برای کفش های راحتی و طبی بیشتر استفاده می شود . علاوه بر این برای تولیدات نظیر کیف به دلیل ظرافت خاصی که دارد مورد توجه تولیدکنندگان است.

کفش زنانه کالج نگین دار

کفش بچه گانه اسپرت پسرانه کنتکس

کفش بچه گانه اسپرت همیشه رتبه اول فروش را دارد و این فروش در میان مدل های پسرانه بالاتر است. پسران بیش از دختران دارای جنب و جوش هستند و کفش های اسپرت در مقایسه با دیگر کفش ها دارای بالاترین میزان مقاومت هستند.
کفش بچه گانه اسپرت کنتکس یک کفش جذاب و دوست داشتنی است که از تولیدات شهر تبریز است و با قیمت مناسب و کیفیت خوب عرضه می شود.
این کفش اسپرت دارای زیره پیو است به صورت دوردوخت است یعنی علاوه بر اینکه دارای زیره نرم و باکیفیت است به جهت دوردوخت بودن مقاومت خوبی دارد و زیره به راحتی از کفش جدا نمی شود.
زیره کفش به صورت لژدار است به همین دلیل کمک می کند که کمر در حالت بهتری قرار بگیرد. سایزبندی کفش کنتیکس بین 32 تا 36 است و با تم سفید و مشکی تولید می شود این کفش نیز در کارتن 10 تایی بسته بندی می شود.

کفش بچه گانه اسپرت کنتیکس
کفش مردانه اسپرت اسکیچرز

کفش های اسکیچرز یکی از پرکاربردترین کفش ها اسپرت در میان زنان و مردان هستند این کفش ها در چند سال اخیر شهرت جهانی پیدا کردند. اسکیچرز یک برند خارجی است که به دلیل تولید کفش های ورزشی و راحت و در عین شیک و جذاب شهرت جهانی پیدا کرده است.
ایران با الهام گرفتن از طراحی های کفش اسکیچرز اقدام به تولید کفش های اسپرت راحتی با کیفیت عالی نموده است و به دلیل داشتن طراحی های خاص و جذاب محبوب بسیاری از جوانان شده است.
کفش مردانه اسپرت اسکیچرز که قصد معرفی آن را داریم مشابه خارجی است و دارای تنوع رنگ بندی و کیفیت خوب و در عین قیمت عالی است.
این کفش دارای زیره پیو با رویه بافتی با کیفیت و در سایزبندی 41.44 در کارتن 10 تایی بسته بندی می شود. کفش اسکیچرز مردانه در چهار رنگ مشکی، سفید، طوسی و آبی تولید می شود.

کفش مردانه اسپرت اسکیچرز
کفش مردانه اسپرت ریبوک

کفش مردانه اسپرت ریبوک ارزان قیمت در انواع طرح بندی ها در ایران تولید می شود از جمله سبک های آن می توان به مدل ریبوک مشکی زیر اشاره نمود که در کفش وانیا با قیمت ارزان و مناسب عرضه می شود.
کفش ریبوک مردانه در سایزبندی 41.44 در سری 8 جفتی با رویه بسیار با کیفیت تولید می شود. کم بودن تعداد در سری این فرصت را به شما می دهد که بتوانید رنگ بندی های بیشتری را برای تنوع در ویترین فروشگاه خود انتخاب کنید.

زیره ایربولینگ

زیره این کار از نوع ایربولینگ با کیفیت است زیره ای که بسیار نرم است و به دلیل اینکه با فشار هوا تزریق می شود سبک است و همچنین انعطاف پذیری خوبی دارد و در مقایسه با پیو چسبندگی بهتری دارد و برای رنگ های روشن به هیچ عنوان زرد نمی شود.
زیره ایربولینگ انعطاف پذیری خوبی دارد و به راحتی دچار شکستگی نمی شود و مقاومت بسیار خوبی نیز دارا است. رویه و زیره با کیفیت این کار کفش ارزان قیمت آن را به کفش ایده آلی برای مشتریان تبدیل نموده است.

اسپرت ریبوک مردانه شیک عمده
کانال عمده فروشی کفش ارزان قیمت

کافی است شما کلمه تخفیف ویژه یا فروش کفش های ارزان قیمت را بر روی شیشه مغازه خود نصب نمایید و مدل های زیبا و ارزان قیمت را در فروشگاه خود به نمایش بگذارید همین کافی است که تا در مدت زمان کمی سیر مشتریان را به فروشگاه شما سرازیر کند.
مدل های کفش ارزان قمیت در وانیا بسیار متنوع و جذاب است و هر هفته سبک های جدید و زیبایی از طریق کانال های تلگرام و روبیکا به مشتریان معرفی می شود کافی است که در یکی از آنها عضو شوید و با دنبال کردن مدل های به روز در این مرکز خریدهای خود را در اسرع وقت ثبت نمایید.
از جمله مزایای کفش ارزان قیمت آماده بودن آنها جهت ارسال است به همین دلیل بعد از ثبت سفارش اغلب آنها بین یک تا سه روز تحویل باربری اعلامی می شوند و در اسرع وقت به شهر و محل درخواستی ارسال می شوند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا