قیمت انواع کفش زنانه اسپرت شیک

07 ارديبهشت 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

قیمت انواع کفش های زنانه اسپرت شیک و زیبا با توجه به طراحی و کیفیتی که دارند در این مجموعه به مشتریان اعلام می شود این مدل ها بخش قابل توجهی از درخواست های کشور را به خود اختصاص داده اند این روزها تولید این سبک کفش ها با سرعت و تنوع بالایی وارد بازارهای کشور می شود.


کفش های زنانه اسپرت در سال های اخیر با قدرت و جذابیت بالاتری توانسته است بسیاری از بازارهای کشور را به خود اختصاص دهند و نظر مصرف کنندگان را بیش از هر زمان دیگری به خود جلب نمایند.
پیشرفت های مختلف صنعت کفش سازی به تولیدکنندگان این امکان را داده است که همواره بتوانند طرح ها و ایده های جذاب و جدیدی را در زمینه تولید کفش های زنانه اسپرت به بازار اختصاص دهند. راحتی و زیبایی کفش های زنانه اسپرت سبب شده است که هر بانویی در کشور تمایل داشته باشد حداقل یه جفت از این دست کفش ها را در کمد کفش های خود داشته باشد تا بتوانند در زمان های مناسب خود از آن استفاده نماید.
قیمت کفش های زنانه اسپرت با توجه به تغییرات ارزی گسترده و شرایط نابسمان بازار در مقایسه با سال های گذشته روند افزایشی به خود گرفته است اما با این حال باز انتخاب تعداد بالایی از زنان در جامعه می باشد و بسیاری از آنها سعی می نمایند با پس انداز مبالغی بتوانند شیک ترین و زیباترین کفش های زنانه اسپرت را برای خود خریداری نمایند.

بهترین کفش های زنانه اسپرت در ایران

بهترین کفش زنانه اسپرت

بهترین کفش های زنانه اسپرت با طراحی های بی نظیر در شهر تهران تولید می شوند. کارگاه هایی که در این شهر فعالیت می نمایند تجارب بالایی را در زمینه تولید کفش های اسپرت زنانه دارا می باشند و از این رو هر سال سبک های جدید و جذابی را به بازار ارائه می نمایند.
در رویه و زیره این قبیل کفش ها از مواد اولیه درجه یکی استفاده می شود به شکلی که پاها در آنها احساس راحتی بالایی می نماید و به جهت داشتن طراحی های استاندارد پاها دیرتر دچار خستگی می شود و با نگه داری صحیح از آنها می توان مدت های مدیدی استفاده نمود.
استفاده از مواد اولیه چرم خالص در تولید کفش های زنانه اسپرت سبب می شود کفش ها با قیمت های بسیار بالایی تحویل مشتریان گردد از این رو تولیدکنندگان به شکل ترکیبی یا با موادی شبیه به ساختار چرم طبیعی تولید کفش های زنانه اسپرت را انجام می دهند.
خریداران این روزها به خوبی دریافته اند که پرداخت قیمت بالاتر برای یک جفت کفش زنانه اسپرت با بهترین کیفیت بهتر است خرید کفش هایی می باشد که بعد از مدت کوتاهی دچار خرابی شده و به پاها آسیب می رسانند.

قیمت عمده انواع کفش زنانه اسپرت


ناثباتی قیمت ارز و شرایط اقتصادی جامعه این روزها سبب شده ست که نتوان یک قیمت مشخص را برای یک هفته به مشتریان اعلام نمود از این رو خریداران لازم است که جهت اطلاع یافتن از آخرین قیمت عمده فروشی کفش های زنانه اسپرت به شکل آنلاین و تلفنی با مرکز فروش وانیا ارتباط بگیرند.
با این حال برای آشنایی بیشتر مشتریان با قیمت شیک ترین کفش های زنانه اسپرت که اغلب آنها در تهران تولید می شوند ما مواردی را در این قسمت از مقاله به مشتریان عزیز معرفی می نماییم.


کفش اسپرت رویه بافتی آدیداس

کفش اسپرت رویه بافتی آدیداس
سبک های بسیاری با برند آدیداس در کشور تولید می شود که در اینجا ما قصد داریم مدلی با رویه بافتی را معرفی نماییم که در باغ سپهسالار تهران تولید می گردد.
این کفش برای استفاده در روزهای گرم سال طراحی شده است و از این رو به شکل بافتی با منافذی باز جهت تبادل بهتر هوا در داخل کفش تولید می شود. مدل بافتی آدیداس در رنگ های نظیر مشکی، سفید، کالباسی و طوسی تولید می شود که تقریبا تمام رنگ های آنها پرفروش بوده و بابت میل بسیاری از بانوان کشور می باشد.
زیره نرم و سبک با رویه بافتی سبب شده است که وزن کفش بسیار پایین آید و فرد احساس راحتی بسیاری با آن نماید و بتواند زمان بیشتری را با کفش در محیط کار یا بیرون از منزل بگذارند و پاهای او دچار خستگی کمتری گردد.
قیمت عمده این کفش در حال حاضر 175 تومن می باشد که در سری های ده تایی و به همراه جعبه و کارتن مناسب به مشتراین عزیز عرضه می گردد.


کفش اسپرت زنانه بروکس

کفش زنانه اسپرت بروکس

از دیگر مدل های پرفروش کفش زنانه اسپرت در وانیا مدل کفش زنانه اسپرت بروکس می باشد که جزو مدل های بسیار با کیفیت با طراحی های زیبا و جذاب می باشد این کفش دارای رنگ بندی بسیار خاصی می باشد که می تواند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید.
کفش بروکس گرچه دارای قیمت عمده بالایی می باشد امام دوام و زیبایی آن می تواند قیمت بالای آن را به خوبی توجیه نماید و قرار دادن آن در ویترین فروشگاه می تواند جلوه زیبایی را ایجاد نماید و نظر خریداران جهت مراجعه به داخل فروشگاه جلب نماید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا