خرید عمده کفش بچه گانه ارزان

13 بهمن 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های بچه گانه ارزان از جمله سبک های پرفروشی هستند که سالانه سهم قابل توجهی از فروش را در مرکز خرید عمده آنها به خود اختصاص داده اند این مدل ها شامل اقسام مدل ها با انواع طرح ها و نقش ها می شوند.


کفش های بچه گانه در بین پوشاک مورد نیاز برای خانواده ها سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است با بررسی تاریخ تولید کفش در ایران به خوبی متوجه می شویم که کارگاه های مختلفی از گذشته تاکنون در زمینه تولید کفش های بچه گانه فعالیت های بسیاری گسترده ای را انجام دهند و سبب پیشرفت های بسیار خوبی در این زمینه شده اند.
این امر سبب شده است که امروزه مدل های زیبا و متنوع تری از کفش های بچه گانه به بازارهای کشور عرضه گردند.
اما پایین بودن سطح درآمدی بسیاری از خانواده ها در جامعه سبب شده است که آنها به خرید کفش های ارزان قیمت تری برای کودکان خود روی بی آورند که با یک بررسی کوچک به راحتی می توان دریافت که این سطح از درخواست بسیار قابل توجه می باشد.
تقاضای بالا در این زمینه تولیدکنندگان بسیاری را در جامعه به تولید انواع کفش های ارزان قیمت از جمله اقسام مختلف بچه گانه و زنانه واداشته است.

خرید عمده کفش بچه گانه
انواع کفش بچه گانه ارزان و شیک

بسیاری از افراد فکر می کنند اگر کفشی قیمت پایینی داشته باشد نمی تواند شیک و جذاب باشد اما تولید کنندگان و طراحان حرفه ای در این زمینه با تولید کفش های جذاب و قیمت توانسته اند ثابت کنند که می توان کفش های شیک و زیبا را با هزینه پایین تری با استفاده از مواد اولیه داخلی به راحتی تولید نمود.
مجموعه وانیا با همکاری با تولیدکنندگان مختلف و متخصص در این زمینه سعی می نماید که علاوه بر ارائه سبک های زیبا و ارزان، تنوع کافی را در بین محصولات خود ایجاد نماید و آنها را متناسب با فصل به خریداران ارائه نماید.
برای دیدن مدل های مختلف به همراه قیمت ها بهترین راه حل عضویت در کانال این مجموعه است که در قسمت پایین سایت لینک آن قرار داده شده است تا مشتریان در اسرع وقت و بی نیاز از حضور به ثبت سفارش مدل های مد نظر خود اقدام نمایند.

قیمت عمده کفش بچه گانه ارزان

اقسام بسیار متنوعی در زمینه کفش های بچه گانه ارزان عرضه می گردند که معرفی تمام آنها در یک قسمت از مقاله از حوصله آن خارج می باشد از این رو ما در این قسمت برای آشنای بیشتر مشتریان با محصولات به معرفی چند مورد محدود بسنده می کنیم.
از جمله این سبک ها مدلی در سبک کالج دخترانه می باشند که در رنگ بندی های شاد و زیبا ارائه می شود این کار به دلیل داشتن قیمت بسیار پایین در زمره کفش های حراجی دسته بندی می شود که در زیر رنگبندی های آن را مشاهده می نمایید.
کفش کالج دخترانه در کارتن 12 تایی و به قیمت عمده تنها 16000 ارائه می گردد.

خرید عمده کفش بچه گانه

خرید عمده کفش بچه گانه دخترانه

تولید کنندگان در طراحی و تولید کفش های دخترانه تنوع بیشتری را ایجاد کنند ومدل ها و سبک های جذاب تری در مقایسه با مدل های پسرانه ارائه دهند از دیگر سو اغلب والدین برای دختران کوچک خود بیش از پسران کفش خریداری می نمایند که این امر موجب شده است فروش و تولید کفش های دخترانه در ایران بیش از کفش های پسرانه باشد.
تنوع بالا در تولید کفش های بچه گانه دخترانه ارزان این امکان را برای این مجموعه ایجاد کرده است که انواع کفش های بچه گانه را به همراه قیمت های آنها به مشتریان خود معرفی نماید.
و تمام تلاش این مجموعه بر این مبنا می باشد که کفش های دخترانه ارزان را با کیفیت ها و قیمت های بسیار مناسبی به خریداران خود عرضه نماید.

خرید عمده کفش بچه گانه
خرید عمده کفش بچه گانه پسرانه ارزان

کفش های پسرانه ارزان هر چند که از نظر تنوع پایین تر از سبک های دخترانه هستند اما با این حال تعداد و فروش آنها نیز تا حد بسیاری بالا می باشد بخش بسیاری از کفش های بچه گانه پسرانه در سبک های اسپرت می باشد در حالی که در مدل های دخترانه اغلب سبک های مجلسی تولید و ارائه می شوند.
مدل های کفش پسرانه ارزان اغلب در سایزبندی های 17 تا 36 ارائه می گردند و بسته بندی هایی که تولید کنندگان ایرانی برای آنها در نظر گرفته اند به شکل 12 تایی و 10 تایی می باشد و به ندرت پیش می آید که کارها به شکل نیم سری نیز ارائه گردند.
بخشی از کارها بسته به کار با جعبه و برخی بدون جعبه و با کارتن به مشتریان با باربری های معتبر در کشور ارسال می شوند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا