لیست قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه

29 شهریور 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

شاید مشتریان شما جزء آن دسته باشند که تنها به قیمت کفش اسپرت پسرانه توجه میکنند و به راحتی و سلامت پایشان اهمیت نمیدهند. یا اینکه ممکن است گران بودن کفش را دلیل بر بهترین بودن آن بدانند و بهای استاندارد، یک کفش اسپرت بخواهند خریداری کنند. چاره چیست؟ با ما همراه باشید و لیست قیمت انواع مدل ها را از ما بخواهید.

به دنبال یک لیست کامل از قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه هستید؟ طبیعتا با مرجع های مختلف مواجه خواهید شد، اما یادتان باشد که شما باید همواره بهترین ها را هدف بگیرید. ما با شناخت و بررسی مشتری ها و استراتژی های فروش عمده کفش، سعی می کنیم که لیست قیمت مناسبی از انواع کفش اسپرت پسرانه را برایتان ارائه خواهیم دهیم. در ابتدا به توضیحاتی مفید و پایه ای در این زمینه خواهیم پرداخت.

ویژگیهای کفش اسپرت پسرانه

بازار کفش اسپرت پر از کفشهای استاندارد و غیر استاندارد چینی و ایرانی است. تشخیص کفش مناسب و خرید آن کار دشواری است. از طرفی دیگر پای انسان به عنوان ستون بدن نقش مهمیدر زندگی روزانه هر فرد دارد. کفش جزء نیازهای ضروری و غیر قابل اجتناب است و بیشتر افراد با توجه به فعالیتی که دارند هر چند ماهیکبار مجبور به خرید کفش جدید هستند. مهمترین ملاک انتخاب کفش راحتی آن است. بعضیها بر این باورند که قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه میتواند بر راحتی کفش تاثیر گذار باشد.
این باور تا حدودی درست است و معمولاً کفشی که از کیفیت خوبی برخوردار باشد و رویه و کفی مناسب در آن بکار رفته باشد، قیمت بالاتری دارد اما قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه همیشه نمی&تواند داشتنیک کفش راحت را برای شما تضمین کند. چون گاهی اوقات قیمت کفش اسپرت میتواند بخاطر طراحی منحصر به فرد آن باشد.

قیمت عمده کفش اسپرت شیک
‌یک از راه‌های خریدیک کفش مناسب مراجعه به نمایندگیهاست؛ ممکن است قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه در نمایندگی نسبت به فروشگاههای دیگر بالاتر باشد اما خیالمان راحت است که‌ کفش های استاندارد خریداری کردیم. در ادامه مقاله چند مورد از ویژگیهای کفش استاندارد را برایتان خواهیم گفت:
• قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه تا حدود زیادی متناسب با کفی کفش است. در کفش‌های استاندارد کفی از استحکام، دوام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و مانع وارد شدن فشار زیاد به پا میشود.
• در کفش استاندارد، کفی باید متناسب با قوس پا باشد و افرادی که کف پای صاف دارند باید از کفش‌های مختص خود استفاده کنند.
پاشنه کفش از جمله عوامل موثر بر قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه محسوب میشود و بهتر است که به مشتریان حساس هنگام خرید مدل هایی پیشنهاد دهید که پاشنه کفش ارتجاعی داشته باشند که موقع راه رفتن اذیت نشوند.
سایز و اندازه کفش در راحتی کفش بسیار موثر است. کفش تنگ را به امید اینکه جا باز کند به مشتریان پیشنهاد نکنید و به صورتی که پنجهی پا از نوک کفش باید حدودیک سانتیمتر فاصله داشته باشد.
رویه کفش در تعیین قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه نقش مهمی‌دارد. رویه این کفش‌ها معمولاً چرمی‌است تا امکان نفس کشیدن برای پا فراهم شود و تعویض هوای کفش از عرق کردن پا جلوگیری می‌کند.
• یکی از قسمت‌های کفش که همیشه باعث اذیت شدن و تاول زدن پا می‌شود پشتی کفش است. کفش استاندارد باید از پشتی محکمی برخوردار باشد تا با راه رفتن و جابه جایی پا، سبب ایجاد تاول نشود.

انواع کفش اسپرت پسرانه با کیفیت

کفش‌های اسپرت پسرانه در مدلهای متفاوت تولید و وارد بازار میشوند. برای انتخاب یک کفش اسپرت مناسب باید با توجه به نوع فعالیتی که دارید به دنبالیافتن مدل مناسب باشید. قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه در مدل‌های مختلف با توجه به کاربرد متفاوت میباشد. در ادامه مقاله شما را با انواع کفش اسپرت پسرانه آشنا میکنیم.

• کفش اسپرت پسرانه پیاده روی

اگر افراد در برنامه ورزشی شان ساعاتی را به پیاده روی اختصاص داده اند، بهتر است از کفش اسپرت استفاده کنند. این مدل کفشها به دلیل سبکی و نوک گرد پیاده روی را برای آنها آسان میکند و از ضربه خوردن پا جلوگیری می‌کند.

• کفش اسپرت مخصوص دویدن

برای دویدن در مسافت طولانی نیاز به این مدل کفش ضروری است در کفش‌های دویدن معمولا پاشنه لژ دار میباشد و از آسیب جدی بعد از طی مسافت طولانی جلوگیری می‌کند.
• کفش اسپرت کوهنوردی
برای صعود به قله کوه وجود‌یک کف کفش مناسب جزء ضرورت‌هاست. کفشی که بتواند در مسیر سخت و ناهموار افراد را همراهی کند و تا رسیدن به قله پاها را از هرگونه آسیب حفظ کند. قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه در مدل کوهنوردی معمولاً بخاطر کف لاستیکی نسبت به سایر مدلها بالاتر است.

• کفش اسپرت فوتبال

برای گرفتن بهترین نتیجه و زدن گل‌های زیاد به حریف، داشتن یک کفش اسپرت مخصوص از نان شب هم واجب تر است! برای این یک بازیکن فوتبال بخواهد که در وسط میدان با زدنیک شوت ضایع نشود!‌باید یک کفش جذب بپوشند و از کفش‌هایی که در کف آنها مهرههای پلاستیکی ‌یا لاستیکی تعبیه شده، استفاده کنند.

عمده فروشی کفش اسپرت فوتبال

• کفش اسپرت بسکتبال

کفش اسپرت برای ورزش بسکتبال معمولاً از رویه ضخیم ساخته شده است. این مدل کفش جزء کفش‌های ساق دار است تا از آسیب احتمالی به مچ و ساق پا جلوگیری کند.
کف کفش صاف و حاوی شیارهای باریکی است که مانع سر خوردن ورزشکاران می‌شود. قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه مختص بسکتبال به دلیل ویژگی های بیان شده که در ساخت این کفش بکار گرفته شده به نسبت گرانتر از مدل‌های دیگر است.

قیمت کفش اسپرت بستکتبال
کفش‌های اسپرت درجه یک و ارزان

کفش های اسپرت به دلیل راحتی و تنوع مدل در بین تمام اقشار محبوبیت زیادی دارند. قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه در فروشگاه‌ها با توجه به نوع برند متفاوت است و اگر بخواهید که کفش های دلخواه خود را پیدا کنیم وقت زیادی از شما ممکن است که گرفته می شود و در نهایت به خاطر خستگی ممکن است موفق به خرید‌ رضایت بخش نشوید.
اما خبر خوب! شما می‌توانید برای صرفه جویی در زمان و دیدن همهی مدلها و طرحها از فروشگاه‌های اینترنتی یا کانال های مربوطه خرید کنید. جالب است بدانید در فروشگاه‌های اینترنتی با عرضه مستقیم قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه و سایر کفشهای اسپرت درجه 1 ارزانتر است.

قیمت عمده فروشی کفش اسپرت
عوامل موثر بر قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه

کفش‌های اسپرت در بین پسران طرفداران زیادی دارند. پسران به دلیل فعالیت زیاد برای گشت و گزارهای روزمره به کفش راحت نیاز دارند و کفش‌های اسپرت می‌توانند راحتی را برای آنها به ارمغان بیاورند.
قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه به عواملی مانند، کیفیت، توع کفی، زیره، رنگ، برند و نوع کاربرد کفش بستگی دارد. اما نکات مهمی‌وجود دارند که تاثیر مستقیم بر قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه دارند. این نکات را می‌توانید در ادامه مقاله مطالعه کنید.

نکات مهم بر قیمت بهترین کفش اسپرت پسرانه

• نکته اول: انحنای کفی کفش
برای پیاده رویهای روزانه بهتر است کفی کفش با قوس پا هماهنگ باشد ولی برای فعالیت ورزشی اگر کفی کمی صاف باشد بهتر است.
• نکته دوم: جنس رویه کفش
کفش اسپرت ممکن است برای ساعتهای طولانی در پاها بماند، به همین خاطر جنس رویه آن بهتر است از چرم باشد تا راه ورود و خروج هوا برای نفس کشیدن پا باز باشد.
• نکته سوم: برند یا مارک کفش
کفشهای برند علاقه مندان زیادی در سر تا سر دنیا دارند. مارکهایی مانند آدیداس و نایک با توجه به کیفیت مطلوبشان قیمت بالاتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت کاملی در باره نحوه سفارش و ثبت حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید یا از قسمت منو و پایین سایت وارد کانال های مربوطه بشوید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا