فروش عمده شیک ترین کفش های اسپرت زنانه

01 خرداد 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش عمده شیک ترین کفش های اسپرت زنانه با همکاری با تولیدکنندگان حرفه ای و متخصص در این زمینه برای این مجموعه فراهم شده است. تهیه مدل هایی با رنگبندی های زیبا و طراحی های جذاب سبب شده است که طیف وسیعی از زنان به سمت خرید این مدل کفش ها تمایل پیدا کنند که همین امر می تواند فرصت خوبی را برای شما فروشندگان فراهم سازد.


کفش های اسپرت زنانه این روزها یکی از پرکاربردترین مدل های کفش در جهان محسوب می شوند و بسیاری از زنان آنها را صرفه نظر از راحتی برای زیبایی و جذابیت ظاهری خود استفاده می نمایند از این رو طراحی و شیک بودن کفش های اسپرت برای آنها در اولویت اول قرار می گیرد.
فروش عمده شیک ترین کفش های اسپرت زنانه در تنوع کافی در یک مرکز پخش برای بسیاری از خریداران این امکان را فراهم می سازد که بتوانند در یک بار خرید و از یک مکان بخش بیشتری از سبک های مورد نظر خود را انتخاب نموده و با طرف حساب شدن با یک نفر خرید راحتتری را تجربه نمایند.

تولید شیک ترین کفش های اسپرت در کدام شهر انجام می شود؟

کفش اسپرت زنانه شیک

این روزها شیک ترین کفش های اسپرت زنانه با بالاترین سطح از تنوع در شهر تهران از جمله باغ سپهسالار تولید می شوند تجمیع بالای کارگاه های حرفه ای در آن، این مکان را به یک محل منحصر به فرد برای تهیه کفش های شیک و مدرن تبدیل نموده است
بخش اصلی تولیدات این بخش تولید کفش های زنانه در سبک های مختلف می باشد که مدل های اسپرت در این زمینه از نظر تنوع و میزان تولید در رتبه اول قرار دارند. شیک ترین کفش های اسپرت زنانه باغ سپهسالار در سبک های راحتی، مجلسی و اسپرت تولید می شوند و در هر فصل از سال سبک و سیاق های خاص خود را دارا می باشند.
مجموعه وانیا با همکاری با مجموعه گسترده ای از تولیدکنندگان کفش های اسپرت در باغ، امکان خرید سبک های متنوعی از کفش های اسپرت زنانه را برای مشتریان خود فراهم ساخته است.

فروش کفش اسپرت زنانه جدید برند

در ایران تولید کنندگان مطرحی در زمینه کفش های اسپرت زنانه به شکل برند فعالیت می نمایند. کفش هایی که به مشتریان از طریق این تولیدی ها ارائه می دهد علاوه بر داشتن طراحی زیبا از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار می باشند و به شکل تضمینی ارائه می گردند.
از جمله مدل های شیک و بسیار زیبا در زمینه کفش های اسپرت زنانه می توان به برند کرش اشاره کرد که مدل های متناسب با فصل را در طراحی های زیبا و منحصر به فرد ارائه می نمایند که از جمله آن می توان به مدل زیر اشاره نمود.

کفش زنانه اسپرت کرش عمده

مشخصات کفش اسپرت زنانه کرش

رنگ بندی جذاب و متنوع این کفش از جمله مزایای آن محسوب می شود استفاده از مواد اولیه درجه یک در تولید این کفش بر زیبایی و شکیل بودن کار افزوده است.
رویه اینکار به شکلی است که آن را برای استفاده در فصل بهار و تابستان گزینه مناسبی نموده است. این سبک برای فروشگاه های حرفه ای تولید شده است و با زیره پیو و در سری ده تایی تولید و عرضه می شود. کفش کرش اسپرت زنانه با جعبه شکیل و به شکل حرفه ای ارائه می گردد.

فروش عمده انواع کفش صندل اسپرت زنانه شیک

از جمله مدل هایی که در زیر مجموعه کفش های اسپرت قرار می گیرند مدل های صندل می باشند که با طراحی های راحتی و اسپرت تولید می شوند. همان طور که از ساختار این سبک صندل ها مشخص می باشد برای روزهای گرم سال طراحی می شوند و از این رو تولید و عرضه آنها نیز در بهار و تابستان صورت می گیرد.

تولید کفش زنانه صندل اسپرت
مدل کفش اسپرت صندل sfz

از جمله برندهای برتر در زمینه تولید کفش ها صندل های اسپرت برند sfz می باشد که به شکل حرفه ای در زمینه تولید انواع کفش های اسپرت از جمله صندل فعالیت می نماید.
لژ این صندل امکان پوشش اسپرت مجلسی را برای زنان فراهم می سازد و آنها می تواند علاوه بر داشتن تیپ راحت و زیبا از مزایای یک کفش پاشنه دار استفاده نمایند و قد خود را کشیده تر نمایان کنند.
این مدل در چهار رنگ اصلی و با زیره پیو تولید می شود و نرم و سبک بوده و پاها در آن احساس راحتی و آرامش بیشتری می نماید.

سفارش عمده کفش های اسپرت شیک زنانه

سفارش عمده کفش زنانه شیک

برای دیدن مدل های بیشتر جهت سفارش عمده و کسب راهنمایی های بیشتر در این زمینه کفش وانیا کانال کفش عمده فروشی را به آدرس @vaniawear2 را در کنار کانال های دیگر خود برای مشتریان تدارک دیده است تا روند سفارش از هر نقطه از کشور برای مشتریان با سرعت و راحتی بیشتری صورت گیرد.

کفش های اسپرت زنانه شیک با کیفیت های برتر و حرفه ای در روزهای مختلف در کانال بارگذاری می شود به جهت متغیر بودن قیمت ها به جهت ناثباتی در بازار مواد اولیه، مشتریان لازم است جهت اطلاع از قیمت نهایی کفش های اسپرت تولید باغ آنها را به آیدی مدیریت فروش ارسال نمایند تا علاوه بر قیمت دهی، وضعیت موجودی و روند تولید به مشتریان اطلاع داده شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا