پخش کفش مردانه راحتی چرم

26 خرداد 1399
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه راحتی چرم با کیفیت های مختلف در کارگاه های شهرهایی نظیر تبریز و تهران در میزان بالایی تولید می شوند که خوشبختانه بخش بسیاری از آنها از طریق مراکز پخش عمده با تنوع کافی ارائه می شوند.


کفش های مردانه راحتی چرم در کنار راحتی و کیفیت بالایی که دارند زیبا و چشم نواز نیز می باشد به عبارتی جنس چرمی که در تولید این کفش ها به کار می رود به گونه ای است که سبب می شود که یک جفت کفش ساده به یک مدل شیک و جذاب تبدیل شود.
بخش بسیاری از کفش هایی که به اسم کفش چرم مردانه ارائه می شوند تمام چرم نمی باشد و تنها بر رویه آنها چرم طبیعی به کار می رود و در قسمت های دیگر کفش از متریال های مصنوعی استفاده می شود که در مواردی تشخیص آنها برای بسیاری مشکل می باشد و نیازمند مراجعه به یک مرکز معتبر است.
کفش هایی که تنها در رویه آنها چرم به کار رفته است معمولا از قیمت تمام شده به نسبت پایین تری برخوردار می باشند و از این رو قشر بسیاری از جامعه خریدار چنین کفش هایی می باشند و از دیگر سو نیز با افزایش قیمت چرم های طبیعی و در نتیجه گران شدن کفش های تمام چرم تمایل افراد به خرید این قبیل تولیدات افزایش پیدا می کند.

کفش مردانه چرم راحتی
تولید کفش مردانه تمام چرم راحتی

از نظر کیفی کفش های تمام چرمی مردانه که در تمام قسمت های آنها به جز زیره از چرم طبیعی استفاده شده است در رتبه دوم قرار می گیرند و رتبه اول متعلق به کفش هایی است که در تمام قسمت های آنها حتی در زیره آنها از چرم طبیعی استفاده شود.
بخشی از این کفش های تمام چرم به شکل دستدوز و بخشی نیز به شکل نیمه دستدوز تولید می شوند که این امر باعث شده است که این مدل ها از قیمت تمام شده بالایی برخوردار باشند.
مدل های تمام چرم شاید در مقایسه با دیگر کفش های مردانه ایرانی در کشور دارای قیمت بالایی باشند اما در عوض از کیفیتی برخوردار می باشند که هر خریداری با استفاده از آنها از دوام و طول عمر بالای آنها شگفت زده می شود و تمایل پیدا می کند که همیشه از کفش های چرم اصل خریداری نماید.

مدل کفش چرم طبیعی راحتی شیک

مدل کفش مردانه راحتی

از جمله مدل های بسیار شیک و خاص کفش وانیا با کیفیت بسیار بالایی ارائه می شود مدلی با نام فارگو می باشد که دارای رویه، آستر و کفی چرم طبیعی می باشد.
اینکار از نوع بی بند می باشد و در یکی از کارگاه های حرفه ای تبریز تولید می شود و دارای سایزبندی 40 تا 45 می باشد. زیره کار لاستیک ترکیه می باشد که به کار انعطاف بالایی می بخشد.
از جمله رنگ هایی که برای اینکار می توانید از این مرکز سفارش دهید رنگ هایی نظیر عسلی و مشکی و قهوه ای می باشد برای اطلاع از آخرین قیمت این محصول زیبا و جذاب کافی است که با بخش مدیریت فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

کانال کفش چرم طبیعی مردانه

یکی از راه های سریع و پرطرفدار برای دسترسی به لیست انواع کفش های مردانه کانال های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام می باشد که با استفاده از آن هر کس تنها با داشتن یک گوشی هوشمند می تواند با استفاده از آن در کمترین زمان از آخرین محصولات به همراه قیمت های آنها مطلع شود.
و از دیگر سو در انجام سفارش و خرید آن محدودیت مکانی نداشته باشد و در هر روز از هفته به راحتی به بررسی و انتخاب مدل های مورد نظر خود اقدام نماید.

فروش عمده کفش چرم ارزان

فروش عمده کفش مردانه ارزان

کفش های چرم مردانه ارزان جزو مدل های درجه چهار کفش چرم حساب می شوند که معمولا رویه چرم آنها دارای طرح چرم می باشند یعنی چرم اصل نمی باشند اما تا حد بالایی جلوه کفش های چرم را دارند.
این قبیل کفش ها معمولا در مقایسه با مدل های چرم طبیعی قیمت های پایین تری دارند اما در عوض دارای مشتریان بیشتری می باشند و سریع تر فروشندگان را به سود می رسانند.
از جمله این مدل های با کیفیت مدلی با سبک زیر با نام کت می باشد که دارای سه رنگ از جمله مشکی، قهوه ای و زرشکی می باشند.
زیره به کار رفته در این سبک پیو است و دارای کف طبی می باشد که باعث می شود که محصول از راحتی کافی برای استفاده های طولانی تر داشته باشد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا