کانال فروش کفش اسپرت مردانه

28 فروردين 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

در کانال فروش عمده کفش می توان سبک ها و طراحی های به روزی از انواع کفش مردانه اسپرت با کیفیت های مختلف را مشاهده نموده که با همکاری بسیاری از تولیدکنندگان در شهرهایی نظیر تهران و تبریز تولید می شوند مدل هایی که به جهت داشتن درجه های کیفی مناسب دارای فروش قابل توجهی در سراسر کشور می باشند.


کفش های اسپرت مردانه در مقایسه با گذشته با سرعت و تنوع بیشتری تولید و روانه بازار می گردند به گونه ای که این روزها با مراجعه به یک کانال عمده فروشی کفش می توان در هر روز سبک های جدید و متنوعی را مشاهده نمود. این سطح از تنوع به مشتریان امکان می دهد که بر اساس خواسته ها و قدرت مالی مشتریان خود تصمیمات خود را برای تامین محصولات فروشگاه اتخاذ نمایند.
علت اقبال فراوان مردان به ویژه قشر جوان از کفش های اسپرت راحتی بالا این کفش ها در کنار کاربردی بودن آن در بسیاری از شرایط می باشد. با کفش های اسپرت افراد می توانند زمان بیشتری را با کفش ها در بیرون خانه بگذارند و قابلیت هماهنگی با لباس های مختلفی را دارا می باشد.
کانال های فروش کفش مردانه این مزیت را دارند که خریداران در هر زمانی که مدل های جدید عرضه می شود از آن مطلع شده و نسبت به سفارش به موقع آن بدون حضور در محل اقدام می نمایند.

فروش انواع کفش مردانه اسپرت ارزان

کفش های اسپرت ارزان مردانه با طراحی های زیبا و جذاب از جمله پرفروش ترین مدل های کفش را در بین دیگر کفش ها به خود اختصاص داده اند و روزانه اقسام متنوعی از آنها تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.
از جمله این مدل ها برای آشنایی بیشتر مشتریان اقسامی است که در این مجموعه با همکاری تولیدکنندگان در تهران با نام آسکیس می باشد که در طرح بندی های متنوعی در کشور تولید می شوند که نمونه ای از آنها را می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید.
این کتانی به شکل ترکیب رنگ های مختلفی تولید می شوند که اغلب آنها با زیره سفید تولید می گردند. کفش کتانی اسکیس مردانه جزو کفش های سبک و راحت می باشد و برای کسانی که به دنبال یک جفت کفش ارزان با کیفیت مناسب می باشند گزینه مناسبی می باشد.

کفش مردانه اسکیس اسپرت
مشخصات کفش مردانه اسپرت اسکیس
• سایزبندی 41.44
• سری ده تایی
• زیره پلیمر
• رویه کیفیت بالا (خارجی)
• قیمت عمده (به روز): 63000 تومان

خرید کفش مردانه اسپرت لاگوست شیک

لاگوست از جمله برندهای مشهور در زمینه تولید انواع کفش مردانه اسپرت می باشد مدل های خارجی و اصل اینکار دارای قیمت تمام شده بسیار بالایی می باشند که از عهده خرید بسیاری از خانوارها خارج می باشد اما سبک های ایرانی مشابه آنها به دلیل داشتن قیمت بسیار مناسب در کنار کیفیت قابل قبول توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب نماید.
کفش های لاگوست مردانه با آرم تمساح شناخته می شوند و معمولا دارای زیره های تقریبا تخت و یکدست می باشند. از جمله مدل هایی که وانیا در این زمینه ارائه می نماید سبکی در شکل زیر می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در کارگاه کلانشهر تهران تولید می گردد.
این کفش به جهت داشتن کف طبی و زیره نرم از راحتی بالایی برخوردار می باشد و با ضمانت کیفی به مشتریان ارائه می گردد.

خرید عمده کفش مردانه اسپرت لاگوست
مشخصات کفش لاگوست مردانه 2021
رویه فوم پشت چرمی
سایز 41.44
زیره عطری در سه رنگ
جین 12 تایی
کف طبی با ضمانت کیفی
قیمت عمده( به روز): 121000 تومان

انتخاب محصول از کانال فروش کفش وانیا

وانیا کفش های مردانه اسپرت را در دو کانال با نام کانال پخش عمده وانیا و کانال کفش ارزان و حراجی وانیا قرار می دهد البته مدل های چرم اسپرت این مرکز در کانال دیگری با نام کفش چرم وانیا قرار داده می شود که مشتریان بر اساس نیاز و نوع فروش محصولات خود می توانند به آن مراجعه نمایند.
انتخاب محصول از کانال کفش وانیا بسیار ساده است کافی است که قبل از خرید به کانال ها مراجعه شده و بعد از انتخاب محصولات با ارسال آن به بخش مدیریت فروش نسبت به آخرین موجودی و قیمت محصولات اطلاعات کسب شود.
بعد از آن مدیریت فروش زمان آماده سازی و تحویل و نحوه ارسال را به مشتریان اعلام می نمایند و آنها بر این اساس می توانند برای درخواست صدور فاکتور جهت ثبت سفارش تصمیم گیری لازم را اتخاذ نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا