تولید کفش اسپرت مردانه ارزان

25 بهمن 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تولید کفش های اسپرت مردانه ارزان با همکاری تولیدکنندگان حرفه ای در این حوزه انجام می شود این سبک ها به سبب داشتن طراحی زیبا و قیمت های بسیار مناسب توانسته اند سهم عمده ای از بازار کشور را نصیب خود نمایند و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه خریداران این مدل کفش ها روز به روز در حال افزایش است.


امروزه کفش های مردانه اسپرت یکی از محبوب ترین مدل ها بین مردان به ویژه جوانان و نوجوانان است. با توجه به تقاضای بالای این محصول تولیدکنندگان بسیاری در کشور به شکل تخصصی در امر تولید کفش های اسپرت مردانه فعالیت می نمایند.
اما با کاهش درآمد و توان مالی خانوارها تمایل به خرید کفش های اسپرت لوکس بسیار کمتر از گذشته شده است و افراد برای تنظیم بودجه ماهانه خود ترجیح می دهند کفش های قیمت مناسب تری را خریداری نمایند. به همین دلیل تولید کفش های اسپرت مردانه ارزان با استقبال بسیاری از سوی مردان روبرو شده است به ویژه اینکه بخش بسیاری از آنها بر اساس طراحی های روز و کیفیت های معقولانه ای تولید می شوند.

کفش مردانه چاپی آبی

 

مدل کفش مردانه اسپرت ارزان شیک

در تولید کفش های اسپرت ارزان معمولا از مواد اولیه ارزان تری استفاده می شود و از متریال های ساده ای برای طراحی های رویه آنها استفاده می شود به عبارتی بر رویه آنها به جای آنکه دیزاین و اشکال به شکل دوختی یا تیکه ای سوار شود طرح مورد نظر با دستگاه های مخصوص بر رویه آن چاپ می شود.
پرفروش ترین کفش های مردانه اسپرت ارزان مدل های چاپی هستند در این مدل ها تولیدکننده قدرت عمل بیشتری دارد و می تواند هر بار طرح های جدیدی و زیادی را بر روی کفش اعمال نماید. زیره کفش های اسپرت مردانه معمولا از مواد نویی نظیر پلیمر است که هم سبک بوده و هم انعطاف مناسبی دارد.
در این مرکز انواع کفش های اسپرت مردانه چاپی ارزان با مناسب ترین قیمت و تنوع به صورت اینترنتی و عمده تولید و عرضه می شود که می توان به نام های نظیر سالامون، بروکس، ریبوک و... اشاره نمود. نام های انتخابی بر روی کفش ها صرفا تنها برای نام گذاری و با ایده گیری از سبک های خارجی مشهور انجام می شود.

کفش مردانه اسکیچرز راحتی

مدل کفش اسپرت مردانه چاپی سالامون

برای آشنایی بیشتر مشتریان با مدل های چاپی مدل سالامون مردانه معرفی می شود این مدل در سری ده تایی تولید می شود و به جهت داشتن طراحی زیبا جزو سبک های پرفروش کفش مردانه اسپرت ارزان به شمار می آید.
کفش سالامون مردانه در ترکیب رنگ های جذابی نظیر مشکی، سرمه ای، طوسی و سفید تولید می شود. رویه چاپی اینکار بسیار با کیفیت است و زیره نیز همان طور که اشاره شده از مواد نو با کیفیت پلیمر است. سایزبندی کار بین 41 تا 44 است. در حال حاضر این مدل به شکل روتین با همکاری کارگاه های تخصصی به شکل روتین تولید و عرضه می شود.
سبک های دیگر چاپی نیز دقیقا دارای همین ویژگی هستند و تنها تفاوت آنها طراحی رویه آنها است و از نظر جنس رویه و سبک قالب زیر مثل هم هستند.

کفش اسپرت اسکیچرز مردانه ارزان قیمت

از جمله کفش های پرفرورش در بین کفش های اسپرت مردانه مدل های اسکیچرز است که به شکل بی بند و با رویه های بافتی تولید می شوند. با وجود داشتن قیمت بسیار پایین این سبک ها دارای کیفیت خوبی هستند و از دیگر سو طراحی های چشم نوازی را دارا می باشند که همین امر سبب افزایش فروش آنها شده است. از مهم ترین ویژگی کفش های اسکیچرز راحتی داشتن زیره پیو است که به صورت تزریق مستقیم تولید می شود. یعنی کفش علاوه بر اینکه سبک و منعطف است دارای دوام بالایی دارد و با تضمین بیشتری می توان فروش آن را انجام داد.
کفش های اسکیچرز راحتی معمولا برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره و مسافرت خریداری می شوند و به عبارتی نیاز است که هر مردی یک جفت از آنها را در کمد کفش های خود داشته باشد تا در مواقع نیاز از آنها استفاده نماید.
برای دیدن محصولات بیشتر در زمینه انواع کفش اسپرت مردانه ارزان به کانال کفش ارزان سرای وانیا مراجعه نمایید تا در اسرع وقت و همه روزه از جدیدترین مدل های تولید شده مطلع شوید.

لینک کانال کفش ارزان

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا