حراج اینترنتی کفش بچه گانه مجلسی

18 بهمن 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

حراج کفش های بچه گانه دخترانه و پسرانه در اقسام مجلسی فرصت تهیه آنها را برای خریداران بیشتری فراهم می سازد و اینترنتی بودن آن دسترسی به مدل های متنوعی را در کمترین زمان برای همگان میسر می سازد.


کفش های بچه گانه مجلسی در مقایسه با دیگر مدل ها جذاب تر و خاص تر می باشند و همان طور که از اسم آنها پیداست برای پوشیدن در مراسمات و محافل رسمی و مجلسی کاربرد دارد و به دلیل سبکی که دارد نمی تواند به عنوان کفش روزمره و راحتی مورد استفاده قرار گیرد.
مهم ترین معیار در کفش های مجلسی همانند مدل های بزرگسالان زیبایی و شیک بودن بودن می باشد و می تواند اهمیت توجه به کیفیت و قیمت را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

حراج کفش بچه گانه

کفش دخترانه مجلسی ارزان

کفش های دخترانه مجلسی ارزان با وجود داشتن قیمت بسیار پایین می توانند جذابیت و زیبایی خود را داشته باشند که در این قسمت نمونه ای از آنها را مشاهده می نمایید.
شیوه بسته شدن این کفش دخترانه چسبی می باشد و وجود پاپیون و طراحی روی کفش عامل اصلی زیبایی آن می باشد.
این کفش در سایزبندی نقل پا و بین 18-20 می باشد و رویه آن از جنس راشل بوده و در کارتن 12 تایی ارائه می گردد و هر سری از کار آن تک رنگ می باشد.
قیمت مناسب این کار در کنار فانتزی بودن آن می تواند عامل مهمی در افزایش خرید آن به شمار رود.

حراج کفش بچه گانه

کفش پسرانه مجلسی ارزان

از جمله کفش های پسرانه مجلسی ارزان که در میزان بیشتری در کشور تولید می شود مدل هایی در سبک کالج می باشند که اغلب در رنگ بندی های مشکی و سرمه ای تولید می شوند.
از جمله مدل کالجی در سبک زیر می باشد که در سایزبندی 26.30 تولید می شود و به دلیل اینکه دارای زیره پیو می باشد از وزن کم و انعطاف خوبی برخوردار هستند و کمتر باعث خستگی در پاهای کودک می گردد.
این کفش کالج با وجود داشتن کیفیت خوب از قیمت نازلی برخوردار می باشد و در نتیجه برای کسانی که می خواهند کار ارزان و در عین حال با کیفیت ارائه نمایند گزینه خوبی به شمار می آید.

حراجی اینترنتی کفش بچه گانه

خرید اینترنتی کفش مجلسی بچه گانه

خرید کفش های مجلسی بچه گانه با قیمت های نازل و حراج از طریق مرکز وانیا به شکل اینترنتی امکان پذیر می باشد.
روش فروش این کفش ها در این مرکز بدین شکل است که خریداران به کانال مربوطه با نام پخش کفش های بچه گانه مراجعه و در آن عضو می شوند و با بررسی مدل های قرار داده شده در این کانال در صورت مناسب دیدن کارها نسبت به انتخاب و سفارش آنها اقدام می نمایند.
سفارش می تواند از طریق بخش مدیریت کانال و یا تماس تلفنی میسر شود.
به دلیل اینکه فعالیت به شکل آنلاین انجام می گیرد محدودیتی در ارسال به نقاط مختلف کشور حتی دورافتاده ترین روستاها وجود ندارد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا