پخش انواع کیف و روسری ست

28 آبان 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف و روسری زنانه ست به جهت هماهنگی و جذابیت بالایی که در پوشش بانوان ایجاد می نماید بسیار پرطرفدار می باشد. در مرکز پخش این مجموعه انواع مدل ها در طرح ها و سبک های مختلف با قیمت های مناسب به مشتریان عزیز معرفی می شود.


یکی از زیباترین پوشش های زنانه استفاده از روسری می باشد و تولید آ« در طرح های و سایز مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روسری در ابعاد و دیزاین های مختلفی تولید می شود. تنوع تولید در روسری بسیار از گسترده می باشد به شکلی هر شخصی با هر سلیقه ای می تواند با یک چرخ در یک مرکز فروش چندین مدل برای خود انتخاب نماید.
ست نمودن کیف و روسری امروزه برای زنان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. در واقع هماهنگی رنگ ها در کنار هم خود یک زیبایی خاصی به وجود می آورد که همین امر بسیاری را ترغیب می نماید که کیف و روسری خود را به نحوی انتخاب کنند که تناسب خاصی با یکدیگر داشته باشند.
تولیدکنندگان با دانستن این موضوع در سال های اخیر اقدام به تولید انواع کیف و روسری در طرح ها و سبک های مختلف نموده اند. چند تولیدکننده نیز برای افزایش مشتریان و جذابیت بیشتر تولیدات خود را به شکل ست کیف، روسری و کفش انجام داده اند که خوشبختانه توانسته است در مدت کوتاهی مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نماید.ست کیف و روسری طوسی زرد

مزایای خرید کیف و روسری ست

روسری نیز همانند لباس های دیگر باید متناسب با فصل انتخاب شود از این رو امروزه ست های روسری به شکل بهاری و زمستانی یا چهارفصل تولید می گردند.
زمانی که فردی کیفی را خریداری می نماید و تمایل دارد که روسری یا کفشی هماهنگ با آن خریداری کند باید زمان بیشتری را برای پیدا نمودن مدل متناسب با آن صرف نماید اما خرید ست های کیف و روسری به او کمک می نماید که در زمان خود صرفه جویی بیشتری نماید و در عین حال یک هماهنگی چشم نواز در پوشش خود ایجاد نماید.
مزایای خرید ست کیف و روسری برای خریداران عمده این مزیت را دارد که آنها با عرضه آن در ویترین و قفسه های فروشگاه کیف خود مشتریان بیشتری را به سمت مرکز خرید خود جلب می نمایند و در نتیجه میزان فروش بیشتری را تجربه می نمایند.

ست کیف و روسری ترکیبی

انواع ست کیف و روسری ست

• کیف و روسری ست اسپرت
• کیف و روسری ست مجلسی
• کیف و روسری ست دخترانه
ست های کیف و روسری ست اسپرت یکی از پرتیراژترین مدل های ست زنانه می باشند که امکان استفاده از آن در شرایط و موقعیت های مختلفی امکان پذیر می باشد.
مدل های مجلسی معمولا به سبب اینکه در آن تزئینات و متریال های خاص تری استفاده می شود از قیمت بالاتری در مقایسه با مدل های اسپرت برخوردار می باشند.
مدل های ست دخترانه فانتزی تر می باشد و در بین زنان و دختران جوان و نوجوان از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

کیف و روسری ست طوسی صورتی

جنس ست کیف و روسری ست

جنس روسری و کیف معمولا با هم یکی نمی باشند بلکه از نظر طراحی شبیه به هم می باشند. روسری های ست معمولا از جنس نخی چهار فصل می باشند و رویه کیف های نیز مخمل جیر، چرم صنعتی است که معمولا طرح شال بر روی آن با کیفیت بالا چاپ می شود
سایز روسری اغلب در ابعاد 140 در 14. می باشد. علاوه بر روسری ست کیف به شکل ست کیف و شال در ابعاد نظیر 200 در 75 تولید می شود. مدل ها به روز بوده و در هر ماه اقسام جدید و زیبایی از انواع ست و کیف در کانال کیف به مشتریان عزیز معرفی می شود.
حداقل سفارش 30 ست است و و انتخاب از هر طرح آزاد است. علاوه بر ست روسری، انواع کیف زنانه در متنوع ترین طرح ها و قیمت ها در کانال کیف با کدهای مربوط ارائه می شود.

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا