پخش عمده انواع کیف زنانه

22 بهمن 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف های زنانه به عنوان یکی از مهم ترین اکسسوری های زنانه در ایران با کیفیت های بسیار خوب و طراحی های شکیل و مشتری پسندی تولید می شود و با مناسب ترین قیمت ها از طریق مرکز پخش عمده به مشتریان عزیز ارائه می شود.


کیف زنانه شیک در اقسام کوچک و بزرگ یکی از علایق زنان به شمار می روند. در واقع آنها دوست دارند متناسب با لباس خود کیف انتخاب نمایند. کیف ها که جز جدا نشدنی پوشش زنان به شمار می آید خوشبختانه در چنان تنوعی تولید می شود که هر شخصی بر اساس توان مالی که دارد می تواند مدل مناسبی از آن را برای خود انتخاب نماید.
طراحان کیف در طراحی کیف محدودیتی ندارند و می توانند تا دلشان می خواهد سبک های جدید و منحصر به فرد طراحی و روانه بازارهای داخلی و خارجی نمایند. در کارگاه های ایرانی کیف های جذاب و زیبایی در درجه های کیفی مختلف تولید می شود که بسیاری از افراد را از خرید کیف های گران قیمت خارجی بی نیاز کرده است.

کیف بزرگ دستی زنانه
پرفروش ترین کیف های زنانه

کیف دوشی: این مدل کیف جزو پرفروش ترین ها به حساب می آید چرا که دارای کاربری بسیار بالایی است. در واقع با کیف دوشی دست ها آزادتر است و آنها با راحتی بیشتری می توانند کارهای خود را انجام دهند و حمل وسایل را با دغدغه کمتری انجام دهند.
کیف های دوشی اغلب در طراحی هایی ارائه می شوند که از آنها هم می توان در محیط کار، مهمانی و انجام کارهای روزانه استفاده نمود. کیف های زنانه دوشی در سایزها و اشکال مختلفی تولید می شوند که سایز متوسط پرفروش ترین آنها در مرکز پخش عمده کیف وانیا به حساب می آید.

کیف دوشی شیک مجلسی
کیف زنانه بندی: این کیف که با یک بند بلند به شانه آویزان می شود و در سبک های اسپرتی و مجلسی طراحی می شوند. مدل های نیمه مجلسی دارای بیشترین میزان فروش و کاربرد هستند و شامل اشکال و ابعاد مختلفی هستند که در مرکز پخش وانیا ارائه می شوند.

کیف زنانه بندی مشکی بلند
کیف کلاچ: این مدل ها کیف ها اغلب دارای کاربری مجلسی دارند و به دلیل سبک بودن و راحتی در مهمانی مشهور هستند. این مدل کیف دارای سایز کوچکی است و دارای یک بند زنجیری برای حمل راحت آن است.
این کیف به دلیل کوچک بودن وسایل کمی جا می گیرد بنابراین زمانی که فرد نیاز ندارد وسایل زیادی با خود حمل کند و می خواهد با همراهان خود در مهمانی یا دورهمی کیف سنگینی به همراه نداشته باشد و آزادتر باشد گزینه مناسبی است.

انواع کیف زنانه کتابی
کیف کتابی: کیف های کتابی نوعی از کیف های کلاچی هستند که بدون بند هستند و فرد برای حمل باید آن را در بین انگشتان خود بگیرد. این کیف در مقایسه با مدل های دیگر فروش کمتری دارد و بیشتر برای استفاده های مجلسی استفاده می شود.
کیف های زنانه کتابی به عنوان کیف های کلاسیک نیز به شمار می آیند و به ظاهر و پوشش فرد ظاهر رسمی و مجلسی می بخشد.
کوله پشتی زنانه: کوله پشتی در بین دختران و زنان جوان بسیار محبوب است و اغلب کیف مورد علاقه دانشجویان و افراد شاغل است. قشر دیگری که از این کیف به وفور استفاده می نمایند دانش آموزان و ورزشکاران هستند که طراحی کوله پشتی ها برای این قشر از افراد متفاوت است.
در واقع زمانی که فرد وسایل سنگین و زیادی به همراه دارد می تواند از کوله پشتی به عنوان یک کمکی بسیار خوب استفاده نمایند و حمل وسایل خود را به راحتی به هر جایی که می خواهد انجام دهد.
کوله پشتی های زنانه در اقسام فانتزی و کلاسیک تولید می شوند که به عنوان کیف روزمره نیز قابل استفاده هستند. معمولا مدل های بسته شدن کیف های کوله قفلی و زیپی است و با توجه به کیفیتی که دارند قیمت های متفاوتی دارند.

پخش کیف کوله زنانه

خرید اینترنتی انواع کیف زنانه شیک

برای خرید اینترنتی انواع کیف زنانه در انواع کاربری ها و با کیفیت های مختلف مرکز پخش وانیا مدل های شیک و چشم نوازی را برای شما عزیزان تدارک دیده است. این مرکز هر هفته سبک های جدیدی را به شما مشتریان ارائه می دهد کافی است که عضو کانال کیف وانیا شوید تا از آخرین مدل های عرضه شده مطلع شود و به نحو احسن از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.
فروش عمده کیف های زنانه به صورت اینترنتی انجام و از طریق باربری های مربوطه به تمام شهرهای ایران ارسال می شود.

لینک کانال تلگرام کیف

درباره نویسنده

بازدید از محصولات وانیا

وانیا پوش، در زمینه کفش های زنانه و مردانه مجلسی و اسپورت و بچه گانه و همچنین کیف های زنانه و مردانه در انواع طرح های مجلسی و اسپرت فعالیت خود را آغاز کرده است. برای اطلاع از قیمت جدید ترین محصولات کفش از کانال ما بازدید فرمایید.

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا