مرکز حراج عمده کفش اسپرت

24 بهمن 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

در حراج عمده کفش اسپرت مدل های ارزان با کیفیت مناسب در اقسام مردانه و زنانه عرضه می شود این مدل ها به دلیل داشتن قیمت نازل دارای آمار فروش بسیار هستند و به محض تولید و عرضه مشتریان شهرهای مختلف خرید آنها را به صورت اینترنتی و حضوری انجام می دهند.


در حراج عمده کفش اسپرت اغلب مدل های تولیدی کارگاه های تهران در متنوع ترین طراحی ها و سبک ها عرضه می شوند. مدل های حراجی اسپرت برای خود درجه بندی کیفی دارند مدل های بالای 60 تومان از نظر کیفی بالاتر هستند و مدل های پایین 50 تومان معمولا نسبت به کیفیت کفش های اسپرت در بازار از درجه کیفی پایین تری برخوردار هستند اما با این حال در مقایسه با قیمتی که دارند از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
کفش های ارزان قیمت چینی در سال های گذشته به نسبت بسیار بالایی در کشور به فروش می رفتند که دارای کیفیت بسیار پایینی بودند. واردات کفش های چینی امروزه با محدودیت های بسیار روبرو است و بالا بودن نرخ ارز دیگر خرید این مدل کفش ها توجیح اقتصادی ندارد.
خوشبختانه کارگاه های بسیاری در کشور هستند که در زمینه تولید کفش های اسپرت ارزان قیمت زنانه و مردانه مشغول هستند و می توان مدل های با کیفیت را با پایین ترین نرخ ممکن از آنها خریداری نمود.

کفش اسپرت یزی مشکی

مدل کفش اسپرت در مرکز حراج عمده

میزان مواد استفاده شده در رویه ، زیره و آستری کفش های حراجی اسپرت به نسبت کمتر است. به عبارتی زیره و رویه کفش های حراجی نازک تر است. تولیدکنندگان برای افزایش دوام کفش های ارزان قیمت حراجی سعی می نمایند که آنها را دوردوخت نمایند تا به راحتی زیره از کفش جدا نشود و فرد بتواند برای چند ماه از کفش اسپرت ارزان استفاده نماید.
کفش های اسپرت ارزان قیمت در دو سبک بندی و بدون بند ارائه می شوند. که مدل های بدون بند اغلب به عنوان سبک های پیاده روی شناخته می شوند. از نظر طراحی کفش های اسپرت حراجی شباهت بسیاری به هم دارند و تنها از نظر سایزبندی با یکدیگر متفاوت هستند.

کفش اسپرت مردانه چاپی
خرید عمده کفش اسپرت شیک ارزان

بخش اصلی کفش های ارزان قیمت وانیا شامل مدل های شیک و با کیفیت است که در کوتاه ترین مدت توانسته است نظر مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب نماید.
کفش های اسپرت شیک ارزان دارای طراحی های روز و مشتری پسند است و با کاهش سطح درامدی مردم اقبال افراد به خرید این قبیل کفش ها بیش از هر زمان دیگری شده است.
افزایش تقاضا در بخش کفش های ارزان قیمت اسپرت تولیدکنندگان بسیاری را به طراحی و تولید این قبیل کفش ها سوق داده است از این رو شاهد افزایش تعداد کارگاه های کفش تولیدی کفش ارزان در سطح کشور به ویژه تهران هستیم.
به دلیل تجمع بالای کارگاه های تولیدی کفش اسپرت ارزان در تهران این کلانشهر به عنوان منبع اصلی تامین کفش های ارزان قیمت اسپرت در کشور شناخته شده اند.

خرید عمده انواع کفش ارزان
روش خرید از مرکز حراج عمده کفش اسپرت

وانیا با راه اندازی کانال کفش ارزان و حراجی راه خرید و ثبت سفارش کفش های اسپرت ارزان را برای مشتریان خود بسیار ساده نموده است. در این کانال در بسیاری از روزهای هفته سبک های کفش اسپرت و غیر اسپرت با قیمت های ارزان بارگذاری می شود و برای خرید بهتر مشخصات و قیمت در زیره محصولات درج می شود.
ارائه مشخصات کار تصمیم گیری و خرید را برای مشتریان ساده تر می کند به همین دلیل خریداران می توانند در کمترین زمان مقایسه مدل های انتخابی را انجام دهند و با دقت بیشتری خریدهای خود را ثبت کنند.
بعد از وارد شدن لازم است که مدل های انتخابی به آیدی ثبت سفارش ارسال شود بعد از ارسال موجودی موارد انتخابی بررسی می شود و بعد از آن به مشتری اعلام می شود تا او انتخاب های خود را برای صدور فاکتور نهایی کند.
بعد از صدور فاکتور لازم است که مشتریان جهت ارسال کفش های اسپرت فاکتور مربوطه را تسویه نمایند تا در اسرع وقت مدل ها به آدرس مربوطه از طریق باربری های مجاز ارسال شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا