قیمت عمده جدیدترین مدل کفش بچه گانه پسرانه

15 مرداد 1402
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

قیمت عمده جدیدترین مدل کفش بچه گانه پسرانه عاملی مهم برای انتخاب و خرید است. این مدل ها با متفاوت ترین طراحی های روز و همگام با سبک زندگی کودکان ارائه می شوند و تمام تلاش مجموعه عرضه آنها با مناسب ترین نرخ هاست.

برای خرید عمده کفش های بچه گانه نیاز است که خریداران حساسیت بیشتری به خرج دهند چرا که پاهای کودکان از آسیب پذیری بیشتری برخوردار است باید کفش ها به شکلی باشد که بتواند قالب پای کودک را به خود بگیرد و سبب کمک رسانی در رشد به موقع او گردد.

قیمت عمده جدیدترین مدل های کفش بچه گانه در مقایسه با سال های قبل به نسبت بالاتر اعلام می شود و این به سبب تورم بی سابقه در کشور و افزایش قیمت مواد اولیه کفش است.

در جدیدترین مدل های کفش بچه گانه سعی می شود که اصول استاندارد با دقت بیشتری پیاده سازی شود. با پیشرفت صنعت کفش سازی شاهد تولیدات پیشرفته تری در زمینه انواع کفش های بچه گانه پسرانه و دخترانه هستیم.

قیمت عمده جدیدترین کفش پسرانه

ویژگی کفش های بچه گانه جدید

انواع کفش بچه گانه در مدل های مجلسی و راحتی ارائه می شوند و هر کدام از آنها دارای طرح بندی و سبک های بسیار متفاوت و خاص و ویژگی های منحصر به فردی هستند که سبب می شود که کاربرد آنها برای محیط های مختلف نیز متفاوت باشد.

در مدل های جدید کفش سعی شده است که زیبایی و جذابیت کار افزایش یابد و در عین حال نیز کیفیت و دوام و راحتی آن نیز ارتقا پیدا کند.

تنوع و جذابیت در مدل های کفش دخترانه بیش از مدل های پسرانه به چشم می خورد و این به دلیل امکان ایجاد طراح های ظریف و عروسکی خاص بر روی آنها می باشد.

جنس کفش های مناسب برای کودکان بهتر است که چرم، پارچه ای و کتانی باشد که بهترین گزینه مدل هایی با کیفیت چرم می باشد که امکان تنفس پذیری بهتری را در داخل کفش ها ایجاد می نماید.

مدل کفش بچه گانه راحتی جدید

قیمت عمده کفش بچه گانه جدید

بسته به برند کار و کشور تولیدی قیمت های مختلفی برای کفش های بچه گانه پسرانه وجود دارد. قیمت های عمده کفش به شکلی است که اشخاص با شرایط مالی مختلف می توانند مدل های مد نظر خود را خریداری نمایند.

رنج قیمت های عمده کفش های بچه گانه پسرانه و دخترانه می تواند از 100 هزار تومن تا 500 هزار تومن متفاوت باشد. قیمت های بالاتر از این اغلب متعلق به برندهای وارداتی معروف از کشورهای مختلف جهان هستند.

اما کسانی که می خواهند هزینه کمتری پرداخت نمایند و در عین حال نیز از کالای با کیفیتی بهره مند گردد بهترین گزینه پیش روی آنها مدل های ایرانی مرغوبی می باشد که توسط تولید کنندگان مطرح و مجرب ایران در طرح ها و رنگ بندی های مختلف تولید و ارائه می گردد.

قیمت عمده کفش بچه گانه جدید

مدل کفش بچه گانه پسرانه راحتی

کفش های بچه گانه پسرانه در سبک های راحتی و اسپرت دارای مشتریان بسیاری هستند و مدل های ایرانی آنها از قیمت های بسیار مناسبی برخوردارند. کفش های بچه گانه پسرانه نیز به اندازه کفش های دخترانه می توانند جذاب و خاص باشند و بر خلاف گذشته در تنوع بسیار بی نظیری در مراکز پخش عمده قابل خریداری می باشند.

کفش های پسرانه راحتی دارای سبک و ظاهری می باشند که در مدرسه، مهدکودک و دیگر رفت و آمدهای روزانه قابل استفاده می باشند از این رو خواهان بسیاری دارند. سبک های راحتی در طرح های متنوعی از جمله اسپرت، کژوال و کالج تولید می شوند.

 

قیمت عمده کفش بچه گانه راحتی

بسته به اینکه کار داری چه جنس، زیره و دوختی باشد. قیمت های بسیار متفاوتی را برای هر سبک کفش رقم می زند به طوری که در بازار مشاهده می شود که از یک طرح کفش قیمت های عمده گوناگونی وجود دارد.

کفش های بچه گانه ای که در وانیا ارائه می شوند هر چند اغلب تولید داخل هستند اما بخشی از مواد اولیه آنها به شکل وارداتی است که این امر موجب می شود که نوسانات ارزی تاثیر بسیاری را در قیمت تمام شده آنها موجب می شود از این رو نمی توان در یک ماه یک قیمت ثابت را به مشتریان اعلام نمود.

قیمت عمده کفش بچه گانه راحتی

قیمت عمده کفش مجلسی پسرانه

قیمت عمده کفش های مجلسی پسرانه ایرانی در بسیاری از موارد از سبک های اسپرت حرفه ای مناسب تر است و علت آن استفاده از نوع و میزان مواد اولیه در تولید آن است.

مدل های نیمه راحتی مجلسی از بهترین گزینه برای کودکان است که هم به اندازه ای راحت باشد و هم زیبایی و جذابیت یک مدل کفش بچه گانه مجلسی را برای پسران کوچک داشته باشد که از جمله آنها می توان به مدل کفش کالج راحتی مجلسی اشاره نمود.

مدل کفش بچه گانه کالج مجلسی

مدل کفش کالج راحتی مجلسی پسرانه

کفش کالج پسرانه به دلیل داشتن راحتی و زیبایی توام به یکی از گزینه های محبوب پسران در سال های اخیر تبدیل شده است.

کفش های کالج را می توان به عنوان کفش های نسل جدید معرفی نمود کفش هایی که به نظر می رسد حالا حالا قصد کهنه شدن و از مد افتان ندارد.

کفش های کالج پسرانه از آن دست کفش هایی است که هم می تواند با تیپ های رسمی و هم نیمه رسمی و راحتی به خوبی هماهنگ گردد البته در صورتی که انتخاب آن به شکل درستی انجام گیرد.

قیمت عمده کفش های راحتی پسرانه بسته به نوع رویه، آستری، زیره، طراحی و در کل کیفیت بسیار متفاوت می باشد که این تفاوت در بین برندهای خارجی و داخلی به شکل محسوسی قابل درک است.

مدل کفش بچه گانه مجلسی راحتی

قیمت عمده به روز کفش بچه گانه

برای دسترسی راحتتر خریداران به قیمت عمده انواع کفش بچه گانه پسرانه و دخترانه راحتی و مجلسی راحتترین و سریع ترین راه وارد شدن به کانال عمده فروشی کفش های بچه گانه است. در این کانال در بسیاری از روزهای هفته مدل های جدید با قیمت های به روز گذاشته می شود. این امر انتخاب و خرید و مقایسه را برای فروشگاه داران و خریداران بسیار ساده می نماید و از دیگر سو سفارشات آنها محدود به مکان خاصی نمی باشد چرا که سفارشات در کمترین زمان ممکن به محل اعلامی مشتریان ارسال می شود.

کانال کفش بچه گانه

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا