قیمت عمده کفش بچه گانه اسپرت

12 دی 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

وجود قیمت های عمده مناسب برای کفش های بچه گانه اسپرت فرصت مغتنمی را برای خریداران فراهم نموده است که بتوانند در کمترین زمان و بی نیاز از حضور در محل به سفارش انواع اقسام از کفش های بچه گانه اقدام نمایند.


کفش های بچه گانه اسپرت یکی از پر استفاده ترین نوع کفش های بچه گانه می باشند که این بیشتر به دلیل کاربردی بودن آن در بسیاری از موقعیت ها و مکان است.
از دیگر سو کفش های اسپرت چون بیشتر به ویژه در زمان های مدارس مورد استفاده قرار می گیرند سریعا دچار پارگی و خرابی می شوند از این رو والدین مجبور به خرید دوباره آنها در سال می شوند.
کفش های بچه گانه اسپرت در اقسام ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شوند که خوشبختانه مدل های ایرانی این روزها با کیفیت های بسیار مناسبی توسط تولید کنندگان مجرب داخلی تولید و روانه بازارهای سراسر کشور می شوند.

کفش های بچه گانه هر اندازه از کیفیت بالایی برخوردار باشند در عرض چند ماه یا یک سال برای پاهای کوچک کودکان تنگ و غیرقابل استفاده می شوند. بنابراین خرید کفش های لوکس و گران برای بسیاری والدین صرفه اقتصادی ندارد.

کفش بچه گانه اسپرت

قیمت کفش بچه گانه اسپرت دخترانه

در ایران کفش های بچه گانه اسپرت دخترانه در مقایسه با مدل های پسرانه هم از تنوع بیشتری برخوردار هستند و هم مانند مدل های بزرگسالان زیباتر و جذاب تر بوده و با متریال خاص و متفاوتی تولید می شوند.
مدل های اسپرت دخترانه در اقسام عروسکی، فانتزی، ورزشی و... تولید می شوند و والدین ممکن است انواع مدل هایی از آنها را برای شرایط مختلف خریداری نمایند. کفش های اسپرت چسبی بندی به دلیل راحتی در پوشیدن مورد انتخاب بسیاری از والدین هستند.
از جمله پرفروش ترین این مدل ها سبک های اسپرت فانتزی نگین دار، یا پاپیونی و گلدار می باشند که در انواع متنوعی از این مرکز قابل سفارش می باشند.
قیمت عمده این کفش ها بسته به شرایط روز و نوع سایزبندی متفاوت است این سایزبندی شامل 20 تا 36 است با بالا رفتن سایز کفش قیمت کفش نیز بالا می رود چرا که استفاده از مواد اولیه در تولید آن نیز افزایش پیدا می کند. قیمت امروزه کفش های بچه گانه دخترانه در مقایسه با سال های افزایش چشم گیری داشته است و امید است با ثبات شرایط اقتصادی این روند افزایشی متوقف شود.

ونس قلبی بچه گانه دخترانه

قیمت کفش بچه گانه اسپرت پسرانه

کفش های بچه گانه اسپرت پسرانه در سبک های راحتی، روزانه و ورزشی ارائه می گردند این کفش ها همانند مدل های دخترانه در سایزبندی های مختلفی ارائه می شوند و در اقسام بنددار، چسبی و بی بند هستند.
کفش ها بسته به شرایط فصل و زمان عرضه دارای طراحی های مختلفی هستند و می توان آنها را از این نظر به مدل های ساق دار و بدون ساق نیز دسته بندی نمود. قیمت های کفش بچه گانه پسرانه با دخترانه تفاوت کمتری با هم دارد و شاید تفاوت جزئی به خاطر ساختار رویه و متریال مورد استفاده بر رویه آن داشته باشد.
راحتترین نوع کفش ها برای کودکان نوپا مدل های بی بند و بعد از آن چسب دارهستند که می توانند با زحمت کمی کفش های خود را به پا نمایند که از جمله مدل هایی از آنها را در زیر مشاهده می نمایید.
این کفش دارای سایزبندی 30.25 است و دارای قیمت مناسبی هستند. برای مشاهده مدل های بیشتر از کفش های بچه گانه می توانید به کانال تلگرام کفش بچه گانه وانیا مراجعه نمایید. زیره های مورد استفاده برای کفش های بچه گانه باید نرم و منعطف باشد و از وزن کمی برخوردار باشد تا کودک به راحتی به فعالیت پرداخته و پاهای او دچار خستگی و ناراحتی نشود.

کفش بچه گانه اسپرت

پخش عمده کفش بچه گانه اسپرت

برای سفارش عمده کفش های بچه گانه اسپرت این روزها یکی از بهترین راه حل ها استفاده از خدمات آنلاین در این زمینه است. از جمله جدیدترین روش ها برای خرید اینترنتی کفش های بچه گانه به صورت عمده استفاده از خدمات کانال های شبک های اجتماعی نظیر تلگرام و روبیکا است که در این روش مدل ها به صورت روزانه در آن بارگذاری می شود تا مشتریان بتوانند به صورت آنی از آخرین مدل هایی که در مرکز عرضه می شود مطلع شوند.
این خدمات علاوه بر اینکه مشتریان در جریان به روزترین محصولبشات قرار می دهد آنها را در سفارش به موقع و برنامه ریزی مناسب بسیار کمک می نماید از طرفی دیگر آنها لازم نیست که حتما به محلی یا شهری مراجعه نمایند یا مراکز پخش بسیاری را برای یافتن مدل های مد نظر خود جستجو نمیاند.
با استفاده از خدمات آنلاین جستجو و یافتن انواع کفش های بچه گانه اسپرت به راحتی و در کمترین زمان با صرف کمترین هزینه امکان پذیر است. روشی ساده و قابل دسترس برای همه فروشندگان در سراسر کشور که می توانند بهترین های کفش بچه گانه اسپرت را به صورت عمده برای مرکز فروش خود خریداری نمایند.
تحویل انواع کفش عمده از طریق کفش وانیا از طریق باربری های سراسر کشور انجام می گیرد. بسته به سفارش زمان تحویل به باربری متفاوت است اما در کل 90 درصد محصولات موجود در کمتر از دو روز به باربری ها تحویل داده می شوند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا