فروش عمده انواع کفش بچه گانه اسپرت

03 آذر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های بچه گانه اسپرت پرکاربردترین ها برای کودکان کوچک و بزرگ محسوب می شود و خوشبختانه هر ساله نیز تولیدکنندگان بسیاری در از این زمینه محصولات خود را گسترش می دهند که این عامل امکان فروش عمده متنوع ترین ها را برای ما فراهم ساخته است.


خرید کفش های بچه گانه اسپرت برای کودکان یکی از مهم ترین خریدها به شمار می آید چرا که باید پاها در این قبیل کفش ها احساس راحتی و آرامش کافی داشته باشد و فشار اضافی به هیچ یک از نقاط پاها وارد نشود.
رویه ها و زیره های مختلفی در تولید کفش های اسپرت بچه گانه استفاده می شود که همین امر سبب شده است که کفش های بچه گانه با قیمت ها و کیفیت های مختلفی به بازار عرضه شوند. یک تولیدکننده کفش بچه گانه باید نسبت به اصول آرگونومیک پاها اطلاع بیشتری داشته باشد چرا که کودکان در سن رشد هستند و غیراستاندارد بودن کفش می تواند اثرات نامطلوبی برا روی پاهای آنها بگذارد و در آینده با مشکلات بسیاری روبرو سازد.
کفش های بچه گانه اسپرت هم از نظر راحتی و هم کاربردی بهترین انتخاب برای والدین محسوب می شوند در واقع خرید یک جفت کفش اسپرت چهار فصل می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. این کفش ها در صورتی که از نوع مرغوب انتخاب شوند به سادگی دچار خرابی و فرسایش نمی شوند و کودک با استفاده از آنها ساعت های بشتری را در بیرون از محیط منزل به ویژه در زمان مدرسه بگذارند.

کفش اسپرت پسرانه مشکی سبز

کفش های بچه گانه اسپرت در کدام شهر تولید می شوند؟

از جمله شهرهایی که در تولید کفش های بچه گانه اسپرت مورد توجه خریداران است شهرهای تهران، تبریز و مشهد است که در این میان تهران رتبه اول را دارد که این به سبب تجمع بالای کارگاه ها و کارخانجات تولیدی در این شهر است.
تولیدات کفش بچه گانه اسپرت در تهران از نظر تنوع طرح و کیفت بی نظیر است به شکلی هر خریداری با هر بودجه و سرمایه که در نظر گرفته است می تواند سبک های مناسبی را در آن برای خود پیدا کند.

فروش عمده کفش اسپرت بچه گانه مشهد

شهر مقدس مشهد دارای کارگاه های گسترده ای است که در زمینه تولیدات کفش بچه گانه اسپرت بسیار فعال عمل می نمایند که در میان سهم تولیدات کفش ارزان قیمت بسیار قابل توجه است.
کفش های اسپرت ارزان مشهد که در وانیا عرضه می شود علاوه بر داشتن قیمت پایین و رقابتی در مقایسه با قیمتی که دارند دارای کیفیت خوبی می باشند. به شکلی که توانسته اند نظر خریداران بسیاری در داخل و خارج از کشور به خود جلب نمایند.
ما در اینجا به معرفی دو مدل از کفش های بچه گانه مشهد به نام اسپرت هولوگرامی دخترانه و اسپرت T-3 می پردازیم که با کیفیت و قیمت رقابتی ارائه می شوند.

چهار مدل کفش اسپرت هولوگرامی دخترانه

مدل کفش اسپرت هولوگرامی دخترانه

اسپرت هولوگرامی دخترانه اسپرت در چهار رنگ زیبای مشکی، صورتی، طوسی و سفید تولید می شود. زیره این مدل پیو بوده و در نتیجه سبک و راحتی بیشتری دارد. کار از کیفیت خوبی برخوردار است و با جعبه و کارتن تمیز ارائه می شود.
کفش هولوگرامی دخترانه در سری 12 تایی و در سایزبندی31.35 و 26/30 عرضه می شود این محصول از شهر مشهد برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.

کفش اسپرت در سه رنگ
مدل کفش اسپرت T_3
رنگبندی کفش اسپرت T-3 متنوع است که در حال حاضر در رنگ های مشکی، طوسی و سفید قابل سفارش است. طراحی این کفش به شکلی است که هم به شکل دخترانه و هم پسرانه قابل استفاده است. سایزبندی این کفش اسپرت 22.25 در سری 12 با بسته بندی کارتن و جعبه است. زیره از مواد نو درجه یک با رویه با کیفیت تولید می شود.

فروش عمده کفش اسپرت حراجی

از جمله کفش های اسپرت حراجی که در وانیا از فروش خوبی برخوردار است کفش بچه گانه با زیره ساده و سایزبندی 21.24 و 17.20 است که در سری 12 تایی تولید می شود.
این مدل کفش به سبب اینکه از مواد اولیه با قیمت قدیمی حساب شده است از جمله ارزان ترین کفش های وانیا به شمار می آید که با کیفیت خوبی عرضه می شود. رنگبندی و طراحی زیبایی اینکار در کنار قیمت بسیار پایین این مدل کفش را به یکی از پرفروش ترین کارها تبدیل نموده است.
برای دیدن آخرین مدل های کفش بچه گانه اسپرت در اقسام لوکس و حراجی به آدرس کانال @vaniakids در تلگرام مراجعه فرمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

لینک کانال کفش بچه گانه

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا