قیمت کفش بچه گانه اسپرت پسرانه

11 آذر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های اسپرت پسرانه بچه گانه به دلیل اینکه استفاده های زیادی برای کودکان دارند هرساله در میزان بالایی توسط خانواده ها خریداری می شود از این رو بیشترین میزان فروش متعلق به این سبک کفش ها است. مدل هایی که وانیا عرضه می کند شامل لیست قیمت بسیار متنوعی است.


کفش های بچه گانه پسرانه اسپرت در گذشته تنوع بسیار کمی داشتند به همین دلیل برای والدین و کودکان قدرت انتخاب کمتری وجود داشت اما خوشبختانه امروز وجود تولیدکنندگان بسیاری در زمینه کفش های بچه گانه سبک های اسپرت پسرانه و دخترانه فعالیت می نمایند از این رو همه روزه تعداد بالایی از انواع مدل های بسیار متنوع و جذاب وارد بازارهای داخلی و خارجی می شود.
قیمت کفش های بچه گانه اسپرت بسیار متاثر از شرایط اقتصادی و ارزی است چرا که با کمی افزایش ارز و بحران اقتصادی قیمت های مواد اولیه افزایش پیدا می کند و در نتیجه تولیدکنندگان مجبور به افزایش قیمت تمام شده محصولات خود می شوند.
کفش های بچه گانه پسرانه اسپرت نباید در رشد طبیعی پاهای کودک اختلال ایجاد نمایند چرا که عضلات و رباط های پای کودک در این سن بسیار حساس است و فشار کمی به آن می تواند منجر به مشکلات مختلفی در آینده شود.

کفش بچه گانه اسپرت طوسی پسرانه

کفش بچه گانه پسرانه اسپرت جورابی

کفش های اسپرت جورابی پسرانه مدل هایی هستند که رویه آنها بافتی است و فرم پاها را به خود می گیرد. مدل های اسپرت بافتی کودکان باید نرم باشد و نباید فشاری بر روی پاها وارد کند.
این مدل یکی از پرفروش ترین سبک های اسپرت پسرانه هست که معمولا مدل هایی که رویه نازک دارند مناسب فصل بهار و تابستان هست چرا که رویه آن توری و پارچه است و به راحتی هوا داخل آن گردش پیدا می کند و مانع از عرق کردن پاها در روزهای گرم و کلافه شدن کودکان می شود.
از دیگر ویژگی این کفش های اسپرت جورابی قابل شستشو بودن آنها است. مدل های چینی این سبک ها در بازار نیز وجود دارد اما وانیا سبک های تولید شده در کارگاه های ایرانی به خریدارن خود عرضه می دهد.
این کفش ها به راحتی پوشیده می شوند و اگر بندی بر روی آن قرار داشته باشد تنها حالت نما دارد که زیبایی آن را دوچندان می کند. این مدل کفش ها باید زیره و کفی نرم داشته باشند تا پاها در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد.
قیمت این کفش ها بسته به کیفیت زیره و رویه متفاوت است برای اطلاع از آخرین قیمت و مدل های دیگر کفش های بچه گانه به کانال کفش بچه گانه وانیا مراجعه نمایید.

انواع کفش بچه گانه اسپرت جورابی

کفش بچه گانه اسپرت پسرانه مشهد

در مشهد کفش های بچه گانه اسپرت پسرانه حراجی و ارزان با کیفیت خوب و با تیراژ بالا تولید می شوند این تنوع بالا به جهت بالا بردن قدرت انتخاب بیشتر خریداران را برای تهیه اجناس مغازه خود از راه های دور و دراز به این شهر می کشاند.
اما انجام سفر همیشه به نفع خریداران نمی باشد و با چالش های نظیر مساعد نبودن جاده ها یا بسته بودن آنها و مشکلات دیگری همراه هست همچنین ممکن است شرایط زندگی و کاری فروشندگان به گونه ای باشد که نتواند همیشه در رفت و آمد باشند.
امروزه امکان خرید اینترنتی کفش های بچه گانه و سایر کفش ها کار خرید و فروش را بسیار ساده کرده است به گونه ای که با وارد شدن به صفحات محصولات و کانال های اینترنتی کفش بچه گانه امکان انتخاب مدل های متنوع و جدید برای خریداران را در مدت زمان کمی فراهم است.

کفش بچه گانه اسپرت سفید زرد
کانال کفش اسپرت بچه گانه وانیا

در وانیا کفش های بچه گانه اسپرت تولید شده در شهرهایی نظیر تهران و مشهد با رنج های قیمتی متنوع ارائه می شود. علاوه بر سبک های اسپرت پسرانه انواع و اقسام مدل های مجلسی، صندل و نیم بوت نیز ارائه می شود.
در کانال مشخصاتی نظیر تعداد کفش ها در جعبه، جنس رویه و زیره و قیمت قید می شود. قید شدن قیمت کار مقایسه و تصمیم گیری را برای مشتریان سریع تر و ساده می کند تا مشتریان با راحتی بیشتری بتوانند تصمیمات خود را برای خرید کردن اتخاذ کنند.
با عضویت در کانال کفش بچه گانه همواره می توانید از آخرین مدل های به روز و جذاب ایرانی مطلع شوید و انتخاب های خود را در وقت معین انجام دهید.

عکس انواع کفش بچه گانه اسپرت

کفش بچه گانه اسپرت گوچی مشکیکفش بچه گانه اسپرت مشکی زرد

کفش بچه گانه اسپرت چند رنگ

کفش بچه گانه اسپرت سفید طوسی

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا