انواع مدل کفش اسپرت دخترانه سفید و مشکی

18 مهر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

انواع مدل کفش اسپرت دخترانه و سفید در کیفیت های مختلف در این مجموعه عرضه می شود که ما در اینجا به معرفی چند مورد از آنها می پردازیم که امکان سفارش آنها به صورت اینترنتی و به شکل عمده برای مشتریان عزیز فراهم می باشد.


امروزه بسیاری از دخترانه در جامعه ترجیح می دهند که به جای استفاده از کفش های پاشنه بلند از کفش های راحت و روزمره ای با نام کفش اسپرت استفاده نمایند که در این میان رنگ های سفید و مشکی از جمله پرفروش ترین ها می باشند. خوشبختانه با تولید انواع مدل کفش اسپرت دخترانه سفید و مشکی انتخاب ها برای تمام سلایق ساده تر شده است و هر هر شخصی با هر تیپ ظاهری می تواند مدلی از آنها را متناسب با شرایط و وضع مالی خود انتخاب نماید.
کفش های اسپرت به جهت راحتی بیشتر و داشتن ظاهر جذاب و جوان پسند در میان دختران محبوبیت فراوانی دارد. رنگ های سفید و مشکی کفش اسپرت دخترانه به جهت اینکه قابل هماهنگ با بسیاری از پوشش ها می باشد از تقاضای بیشتری برخوردار می باشد. کفش های اسپرت برای استفاده های غیر رسمی و محیط های دوستانه استفاده می شوند و به نوعی نشاط و سرزندگی افراد را نشان می دهد از این رو در بین زنان سن بالا که اهمیت بیشتری به سیمای جوانی خود می دهند نیز محبوبیت بالایی دارد.
با کفش های اسپرت دخترانه لذت بیشتری می توان از پیاده روی و گشت و گذار برد و مدت بیشتری با آن با آن در میان فروشگاه ها برای خرید پرسه زد و کمتر احساس خستگی نمود.

مدل کفش اسپرت ساقدار زنانه
مدل کفش اسپرت ساقدار لژدار

کفش های اسپرت ساقدار به ظاهر و پوشش فرد جذابیت دو چندانی می دهند این نوع کفش ها که به نوعی جزو پوشش های پاییزی و زمستانی به حساب می آیند این روزها با تنوع شگفت انگیزی در بازارهای سراسر کشور عرضه می شوند.
مدل های ساقدار اسپرت لژدار دخترانه از جمله سبک های محبوبی می باشند که در چند ساله اخیر در بین دختران جوان رواج بسیاری یافته است. در واقع این نوع کفش ها به آنها کمک می کند که هم ظاهر و پوشش اسپرت و راحتی داشته باشند و هم با استفاده از آن قد و اندام خود را کشیده تر و زیباتر نشان دهند از این رو می توانند یک جایگزیین خوبی به جای کفش های پاشنه بلند به حساب بی آیند.
از جمله این سبک ها که در وانیا به فروش می رود مدلی با کدD40-18 می باشد که با رویه ترکیبی پتینه تولید می شود و دارای نحوه بسته شدن جدید و منحصر به فردی می باشد که در عکس آن را مشاهده می کنید. همان طور که ملاحظه می نمایید مدل آن به سبک ترکیبی کشی چسبی است که زیبایی ظاهری بیشتری را در آن ایجاد نموده است.
زیره این کفش از نوع پیو می باشد که این سبب می شود که از وزن کفش کاسته شود و راحتی بیشتری برای فرد استفاده کننده آن فراهم شود به ویژه اینکه کفش هایی با زیره های پیو نرم تر و منعطف تر نیز می باشند. وجود لژ مخفی در این کفش اسپرت دخترانه این امکان را می دهد که با وجود یک لژ بلند علت قدبلندی فردی کمتر نمایان باشد.

مدل اسپرت ساقدار دخترانه شیک
مدل کفش اسپرت ساقدار آدیداس

برند آدیداس از جمله برندهای معروفی می باشد که به جهت ارائه محصولات با کیفیت و زیبا و تبلیغات موثر توانسته است شهرت جهانی بدست آورد. مدل های آدیداس این مرکز اغلب تولیدات ایرانی و با ایده گیری از محصولات این برند تولید می شوند که نمونه از آن سبک ساقدار آیداس زنانه می باشند که در رنگ بندی های مختلف مشکی و سفید با ترکیب رنگ های مختلف نظیر گلبهی، زرد، آبی و... تولید می شود.
این مدل جزو محصولات با کیفیت و از تولیدات باغ سپهسالار می باشد و به شکل تضمینی به مشتریان ارائه می شود. زیره پیو سبک و منعطف و رویه حوله ای با کیفیت و آستری مرغوب با قالب زیبا و استاندارد یک جفت کفش مناسب برای روزهای سرد سال برای دختران جوان فراهم آورده است.


مشخصات کفش آدیداس ساقدار دخترانه
• مدل ساقدار سه خط آدیداس
• سری 10 تایی و 5 تایی
• زیره پیو شرکتی بتا
• تولید باغ
• رویه حوله ای
در یک سری کار مشتریان می توانند دو رنگ انتخاب نمایند که بدین ترتیب امکان انتخاب رنگ بندی بیشتری برای کسانی که بودجه کمتری می خواهند صرف یک مدل کفش نمایند فراهم می شود.

مدل اسپرت ساقدار آدیداس

فروش عمده انواع کفش دخترانه اسپرت مشکی و سفید

بخش اصلی فعالیت کفش وانیا پخش انواع کفش دخترانه اسپرت در رنگ بندی های مختلف به ویژه مشکی و سفید می باشد. این مرکز تمام اقشار جامعه با درآمدهای مختلف را در نظر گرفته است و متناسب با آن به ارائه محصولات می پردازد. بخش مهمی از مشتریان در جامعه افراد با درأمدهایی با وضعیت مالی پایین تشکیل می دهد به همین دلیل مدل هایی از انواع کفش دختران اسپرت با قیمت های رقابتی و مناسب با کیفیت های قابل قبول نیز از کفش وانیا به صورت عمده به مشتریان ارائه می شود.
کفش های اسپرت دخترانه دارای انواع مختلفی از نظر کاربرد، نوع بسته شدن، جنس رویه، جنس زیره، ساقدار و معمولی و... دارند که هر کدام از این ویژگی ها بر قیمت تمام شده آنها تاثیر مستقیم می گذارد.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا