قیمت عمده انواع کفش ارزان

03 آذر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

درخواست خرید کفش های با قیمت های ارزان و کیفیت مناسب بخشی از نیازهای اصلی در بازارهای پخش عمده آنها را تشکیل می دهند و همین امر سبب عرضه انواع مدل هایی مختلفی از آنها را در درجه بندی های کیفی مختلف در سراسر کشور شده است.


مدل هایی جدیدی از انواع کفش ارزان در اقسام زنانه، مردانه و بچه گانه موضوعی است که می خواهیم در این قسمت از مقاله به آن بپردازیم. برای معرفی ما نه تنها به یک مورد از آنها به همراه قیمت عمده آنها می پردازیم.
خریداران توجه داشته باشند که این قیمت های عمده برای یک تاریخ معینی معتبر می باشد و با گذشت زمان ممکن است که قیمت ها با تغییراتی روبرو شوند و یا محصولات معرفی شده بنا به شرایط تولید ناموجود شوند.
در هر حال هدف ما با معرفی کفش های ارزان آشنایی مشتریان با مدل های این مرکز و رنج قیمتی و درخواست برای پیگیر بودن مستمر محصولات جدید کفش وانیا می باشد.

قیمت عمده کفش ارزان

قیمت عمده کفش زنانه ارزان

در بین کفش های ارزان قیمت زنانه، سبک های اسپرت و ونس دارای طرفداران پروپاقرصی می باشد کفش های اسپرت و کتانی با طراحی های زیبا معمولا در تهران تولید می شوند و اغلب دارای رنگ بندی های بسیاری می باشند.
سبک های کفش لمه زنانه از جمله مدل های جدید سال 98 به شمار می آید این نوع کفش ها در مواردی با رویه های هولوگرامی ترکیب می شوند که ظاهر زیبا و چشم نوازی را در کفش ها ایجاد می نمایند.
از جمله مدل های پرفروش کفش اسپرت لمه سبک کفش لمه بندی زیر می باشد که دارای کیفیت خوبی در مقایسه با قیمت خود می باشد. کفش با دوام و ضدآب می باشد و برای روزهای بارانی گزینه خوبی می باشد.

قیمت عمده کفش ارزان

مشخصات
رویه ترکیب لمه و هولوگرام
سایزبندی 37 تا 40
جین 12 جفتی
زیره مواد نو با کیفیت
با کیفیت بالا
قیمت عمده فقط 39000 تومان

قیمت عمده کفش مردانه ارزان

در بین کفش های مردانه ارزان با قیمت های نازل تر سبک های راحتی و پیاده روی از جمله مدل های پرفروش می باشند این کفش ها اغلب با برند کفش های مشهور جهان تولید می شوند که از جمله آنها می توان به کفش های مردانه اسکیچرز اشاره داشت.
مدلی که در این قسمت مشاهده می شود در سبک اسکیچرز با نام Speedo ارائه می شود و در دو رنگ مشکی و سرمه ای تولید می گردد.
کار دارای زیره نرم و سبکی می باشد و از مقاومت خوبی برخوردار می باشد و در مقایسه با قیمتی که دارد از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد.

قیمت عمده کفش ارزان

مشخصات کفش Speedo
سایزبندی 40-44
کارتن ده تایی
گاند دوزی
قیمت عمده 315000 تومان

قیمت عمده کفش بچه گانه ارزان

در این قسمت نیز می خواهیم یک کفش ارزان بچه گانه در سبک اسپرت به شما معرفی نماییم که این مدل نیز در گروه کفش های اسکیچرز راحتی دسته بندی می شود.
طراحی این کفش به گونه ای است که قابل استفاده برای دو گروه سنی دخترانه و پسرانه می باشد و رنگ بندی متنوع آن سبب جذابیت بیشتر این کار شده است و خریداران با توجه به سلیقه خود می توانند مدلی از آنها را برای خود انتخاب نمایند.

قیمت عمده کفش ارزان
مدل بچه گانه اسپرت اسکیجرز
رویه استرج غواصی
سایز بندی 31 تا 36
قیمت عمده 23000 تومان

خرید عمده انواع کفش ارزان

برای خرید عمده کفش های ارزان این بخش و دیدن مدل های بیشتر که به شکل روزانه به مشتریان معرفی گردد خریداران می توانند به کانال های این مرکز مراجعه نمایند.
عضویت در کانال ها می تواند مزایای از جمله دسترسی آنی و به روز به انواع مدل های جدید کفش ارزان، امکان مراجعه 24 ساعته به فروشگاه بدون محدودیت مکانی و زمانی، ثبت سفارش بدون نیاز به حضور، صرفه جویی در هزینه ها و زمان، دریافت راهنمایی ها کافی از بخش مدیریت فروش و... داشته باشد.
وجود این مزایا در خریدهای غیرحضوری سبب شده است که روز به روز بر تعداد مشتریانی که خریدهای خود را به شکل اینترنتی و از طریق سایت و کانال ها انجام می دهند افزوده شود که با این روش آنها می تواند به انجام کارهای مهم دیگر خود در طول روز اقدام نمایند و برنامه ریزی های بهتری را انجام دهند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا