پخش عمده کیف و کفش ارزان

10 آذر 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

تحویل سریع و راحت و داشتن تنوع بالا، مقرون به صرفه بودن از جمله مزایای فروش کیف و کفش های ارزان در مرکز پخش عمده آنها شمار می آیند که این سبب شده است ماهانه میزان بسیاری از آنها از نقاط مختلف کشور به شکل غیر حضوری نیز درخواست شود.


کیف و کفش های ارزان برای هر قشر و سنی در ایران تولید می شوند و به عبارتی فرد برای هر موقعیتی که به کیف و کفش نیاز داشته باشد می تواند متناسب با آن مدل های ارزان قیمتی از آنها را با تنوع بالا بررسی و خریداری نماید.
کسانی که قصد راه اندازی فروشگاه کیف و کفش را دارند و از سرمایه کمی برخوردار می باشند می تواند در آغاز راه به فروش مدل های ارزان قیمت تر آنها بپردازند که هم خریداران بیشتری را دارا می باشند و هم از دردسر فروش کمتری برخوردار می باشد.

کیف کفش ارزان
انواع کیف و کفش ارزان ایرانی

باید دانست کیف و کفش های ارزان در ایران برای خود درجه بندی های متفاوتی دارند برخی از آنها که به عنوان محصولات ارزان قیمت معرفی می شوند از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند و پایین بودن قیمت آنها در کمترین حد ممکن خود قرار دارد اما با این حال به نسبت کفش های لوکس از نرخ های بسیار پایین تری برخوردار می باشند این نوع کفش ها بیشتر مورد توجه قشری در جامعه است که درآمد متوسطی را دارا می باشند.
بخش دیگری از کیف و کفش های ارزان در کشور که در پایین ترین حد قیمتی قرار دارند جزو مدل های بسیار پرفروش در کشور به شمار می آیند.
این نوع کفش ها با نام کفش های حراجی نیز ارائه می شوند و ارزان سراها، دست فروش ها، بساطی ها و فروشندگان روستایی از بزرگترین خریداران آنها در کشور می باشند.

کیف کفش ارزان
تولید کیف و کفش زنانه ارزان

کیف و کفش های ارزان در اقسام زنانه، مردانه و بچه گانه تولید می شوند که اگر بخواهیم آنها را از نظر میزان تولید رتبه بندی نماییم مدل های زنانه دارای بالاترین رتبه و بعد از بچه گانه و مردانه قرار دارند.
اگر به فروشگاه های ارزان فروشی کیف در کشور سری بزنیم تقریبا تمام آنها مربوط به کیف های زنانه و بچه گانه می باشند و مدل های ارزان قیمت مردانه بسیار کم به چشم می خورد.
مدل های اسپرتی و روزمره به جهت استفاده بیشتر در مقایسه با مدل های مجلسی از میزان تقاضای بالاتری برخوردار می باشند.
از جمله مدل های روزمره کیف زنانه همانند سبک زیر می باشد که در رنگ های متنوعی ارائه می شود این کیف سه خانه بوده و به شکل دوشی قابل استفاده می باشد و با کد 1133 قابل سفارش می باشد.

کیف کفش ارزان
کانال پخش کیف و کفش ارزان

کیف و کفش هر کدام برای خود مرکز تولیدی متفاوتی دارند و برخی از خریداران ممکن است که تنها در یکی از این حوزه ها فعالیت نمایند اما در این میان بسیاری از فروشندگان کفش نیز برای تکمیل محصولات خود در کنار ارائه کفش مدل های مختلفی از کیف در سبک های گوناگون نیز ارائه می دهند.
راه اندازی کانال های مختلف کیف و کفش به شکل جداگانه در این زمینه می تواند برای مشتریان عزیز بسیار راهگشا باشد و آنها با راحتی بیشتری به بررسی و انتخاب موارد مورد نظر خود اقدام نمایند. دسترسی به لیست کانال انواع کیف و کفش از قسمت منو بالای سایت به راحتی قابل دسترس می باشد.

کیف کفش ارزان
شرایط و نحوه خرید کیف و کفش

بعد از عضویت در کانال های مربوطه برای سفارش لازم است که مشتریان مدل های انتخابی را با توضیحات زیر آن به مسئول فروش آن در کانال ارسال نمایند تا مسئولین در بخش انبار به بررسی موجودی آن بپردازند.
در صورت موجود بودن طبق نظر مشتری و بر اساس رنگ های انتخابی او فاکتور مربوطه صادر و بعد از واریز وجه ثبت سفارش نهایی می گردد.
در صورت نیاز داشتن به توضیحات بیشتر خریداران می توانند با شماره های مربوطه در سایت و کانال تماس حاصل فرمایند و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را برای سفارش بهتر خود دریافت کنند.
کارها توسط باربری های مجاز و در مواردی توسط پست یا تیپاکس در بین یک تا دو روز ارسال می شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا