قیمت کلی کیف و کفش مجلسی

12 بهمن 1398
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کیف و کفش های زنانه مجلسی به شکل ست و نیم ست در کیفیت ها و سبک های مختلف با جدیدترین طراحی ها متناسب با فرهنگ و سلیقه ایرانی با قیمت های کلی از این مرکز پخش به مشتریان عزیز ارائه می گردد.


تولیدات در زمینه کیف و کفش های زنانه و مردانه مجلسی در کشور به قدری گسترده است که می تواند نیاز بسیاری از افراد جامعه از واردات سبک ها و مدل های خارجی بی نیاز سازد.
کیف و کفش های مجلسی از نظر جنس به دو دسته چرم و غیر چرم تبدیل می شوند که سبک های غیرچرم به دلیل داشتن قیمت های مناسب تر دارای بیشترین میزان تولید و خرید در کشور می باشند.
مدل های چرم لوکس معمولا توسط مشتریان خاص و مرفه خریداری می گردد و سبک هایی با رویه های چرم ارزان به سبب داشتن قیمت های مناسب تر و عام پسندتر از تقاضای بالاتری در کشور برخوردار می باشند.

 

قیمت کیف کفش مجلسی
مدل ست کیف و کفش زنانه مجلسی

ست بودن کیف و کفش زنانه برای سبک های مجلسی برای خریداران بیش از دیگر سبک ها اهمیت دارد چرا که هماهنگ بودن کیف و کفش جلوه و زیبایی بیشتری را در پوشش و ترکیب ظاهر فرد ایفا می نماید و بعد از آن سبک های غیر ست می باشند که می تواند با تنظیم رنگ مناسب جذابیت بهتری را با آن فراهم نمود.
مدل های مجلسی که دارای زرق و برق بسیاری هستند معمولا تنها با هدف استفاده در جشن هایی نظیر عروسی طراحی می شوند و استفاده از آنها برای مهمانی های معمولی و یا محیط بیرون از منزل چندان مورد مناسبی نخواهد بود.
به جهت استفاده از مواد اولیه خاص و تزئینی بسیار برای تولید این سبک ها قیمت عمده آنها در مقایسه با مدل هایی با رویه های ساده تر از همان جنس بالاتر می باشد اما با حال به سبب داشتن زیبایی چشم نواز مورد درخواست بسیاری از افراد در کشور می باشد.

قیمت کیف کفش مجلسی

کیف و کفش مجلسی با قیمت

افزایش تولید کنندگان در زمینه تولید کیف و کفش و ورود دستگاه های مختلف در زمینه طراحی و تولید انبوه این محصولات در کشور امکان ارائه مدل های بیشتر و متنوع تر را به بازارهای ایران در کشور فراهم نموده است.
آگاهی از جدیدترین سبک ها به همراه قیمت های آنها از جمله موارد ضروری است که هر فروشنده ای که به دنبال پیشرفت و رقابت با دیگر فروشندگان شهرش می باشد به آن نیاز دارد.
تکنولوژی ارتباطات و افزایش استفاده از شبکه های مجازی در بین افراد جامعه این زمینه را برای فروشندگان عمده فراهم نموده است که بتوانند به شکل آنی مشتریان خود را در جریان جدیدترین و متنوع ترین مدل ها به همراه قیمت های آنها قرار دهند و ثبت سفارش و ارسال محصولات را برای آنها در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به حضور در مرکز فروش مرتفع سازند.
برای دسترسی به قیمت عمده انواع کیف و کفش زنانه و مردانه مجلسی این مرکز کانال های مخصوصی را بدین منظور برای مشتریان خود تدارک دیده است.

قیمت کیف کفش مجلسی
سفارش جدیدترین کیف و کفش های مجلسی

برای سفارش جدیدترین کیف و کفش های مجلسی مراجعه به سایت و کانال از جمله راه هایی است که مشتریان می توانند برای خرید از مرکز پخش وانیا انتخاب نمایند.
ارتباط سریع و لحظه ای از طریق کانال مورد پسند بسیاری از مشتریان می باشد از این رو بسیاری از آنها ترجیح می دهند که از این طریق از سبک های جدید مطلع شده و در صورت درخواست و نیاز نسبت به ثبت سفارش آن اقدام نمایند.
وانیا تمام تلاش خود را دارد که جدیدترین مدل های کیف و کفش زنانه و مردانه مجلسی را در انواع چرم و غیر چرم بر اساس هر فصل به مشتریان خود ارائه نماید و امکان دسترسی به آنها در سریع ترین زمان ممکن فراهم آورد.
بدین منظور تنها کافی است که خریداران عضو کانال های مرتبط وانیا شوند که در منو و پایین سایت معرفی شده اند و بعد از بررسی و انتخاب موارد موارد مربوطه را به بخش ادمین ارسال نمایند تا از نظر وضعیت موجودی و تولید بررسی شوند.
بعد از اعلام موجودی و یا زمان تحویل محصولات بر اساس درخواست مشتری فاکتور مربوطه تنظیم و ارسال می گردد و با پرداخت کلی مبلغ و یا تسویه آن کار ثبت و در اولین فرصت به محل اعلامی او ارسال می گردد.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا