خرید عمده کفش راحتی شیک

10 تیر 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های راحتی به عنوان پر کاربردترین مدل های زنانه و مردانه در کشور شناخته شده است این سبک ها این روزها به جهت داشتن طراحی های زیبا و جذاب بیش از هر زمان دیگری محبوب واقع شده اند این مجموعه نیز خرید عمده انواع کفش راحتی را با همکاری تولیدکنندگان حرفه ای برای مشتریان خود فراهم نموده است.


برای بسیاری از خریداران ظاهر کفش اهمیت بالایی دارد از این رو ممکن است که فریب زیبایی ظاهری را خورده و به انتخاب کفش های نامناسب اقدام نمایند که عوارض کوتاه مدت و بلند مدتی برای سلامتی آنها داشته باشد.
از این رو بسیاری از تولیدکنندگان حرفه ای برای پاسخگویی به این نیاز زیبا شناسی سعی می نمایند که کفش های راحتی با طراحی های زیبا و متناسب با اصول آرگونومیک ارائه نمایند. با مراجعه به یک مرکز خرید عمده کفش حرفه ای مشتریان می توانند انواع کفش راحتی زیبا و شیک را برای فروشگاه خود خریداری نمایند.
داشتن حداقل یک جفت کفش راحت و استاندارد برای انجام کارهای روزمره و اداری برای هر شخصی یکی از واجبات می باشد کفش هایی که فرد بتواند با پوشیدن آن ساعت های طولانی را در بیرون از خانه بگذارند و کمترین احساس خستگی داشته باشد.

تولید کفش راحتی زنانه تابستانی مدل گلدار

هر فصلی از سال کفش های راحتی زنانه با طراحی های متفاوتی تولید و ارائه می شوند کفش ها باید متناسب با شرایط آب و هوایی بوده تا فرد در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشد و پاهای خود را از گرما و سرما به خوبی حفظ نماید.
از جمله کفش های راحتی می توان به اقسام تابستانی اشاره نمود. در این کفش ها صنعت لیزر نقش با اهمیتی را ایفا می نماید به شکلی می توان انواع کفش های راحتی تابستانی با رویه های جذاب و زیبا تولید نمود.
از جمله این سبک ها می توان به مدل گلدار لیزری اشاره نمود که شامل رنگ بندی بسیار زیبا می باشد که هر کدام برای سلایق خاصی طراحی شده است.

تولید کفش راحتی زنانه گلدار
ویژگی های کفش راحتی زنانه گلدار
پاشنه کفش: پاشنه این کفش جزو مدل های تخت می باشد که از فشار وارده به کف پاها می کاهد و مانع از خستگی زودتر می شود. زیره این کفش پیو مدل سبک بافتی است که باعث انعطاف پذیری بالای کفش می شود وجود کفی طبی در این کفش نیز سبب افزایش راحتی بیشتر آن شده است و آن را به یک کفش ایده آل راحتی تبدیل نموده است.
رویه کفش: رویه کفش از طرح چرم بیاله می باشد. بیاله دارای ساختاری است که به راحتی بر روی آن می توان طرح های لیزری زیبایی ایجاد نمود به شرطی که از نوع جنس با کیفیتی باشد.
رنگبندی کفش: پرفروش ترین نوع رنگ در بین تمام کفش های زنانه رنگ مشکی می باشد اما با این حال در کنار رنگ های نظیر قهوه ای، سفید و عسلی نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشند و خریداران برای ایجاد جلوه بیشتر در ویترین فروشگاه خود سعی می نمایند از چند رنگ بندی خریداری نمایند تا مشتریان برای انتخاب رنگ های دیگر ترغیب گردند از جمله رنگ بندی این کفش راحتی لیزری شامل مشکی، قهوه ای، سفید، نسکافه ای، کرم و... می باشد.
تولید تبریز: تبریز از جمله شهرهای پیشتاز در زمره تولید کفش های راحتی شیک و زیبا می باشد و به جهت آوازه ای که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بین مشتریان در سراسر کشور پیدا کند به صورتی که بسیاری از خریداران برای خرید مدل های مورد نظر خود از شهرهای دور و نزدیک به این شهر زیبا مراجعه می نمایند.
کفش گلدار راحتی زنانه نیز از جمله کفش های تولیدی تبریز می باشد که توسط کارگاه حرفه ای و به شکل تخصصی طراحی و تولید شده است.

فروش عمده کفش راحتی مردانه کبریتی شیک

فروش کفش راحتی کبریتی

کفش های راحتی مردانه نیز برای خود سبک های متفاوتی را دارا می باشند اما برخی از آنها دارای طراحی های مشترک زنانه و مردانه می باشند و تنها تفاوت آنها در سایزبندی می باشند.
از جمله کفش های راحتی مردانه ارزان و شیک که در مجموعه وانیا هم اکنون با قیمت مناسب قابل سفارش می باشد مدل کفش راحتی مردانه کبریتی می باشد که در رنگ بندی مشکی و سرمه ای تولید می گردد.
این کار دارای سایزبندی 40.45 می باشد و به جهت داشتن سایزبندی ایده آل فروش مناسبی را دارا می باشد از دیگر سو این مدل کفش به جهت داشتن زیره تزریق مستقیم با دوام و سبک بوده و می تواند به عنوان یک کفش راحتی روزمره مورد استفاده قرار گیرد.
طراحی این کفش به گونه ای است که بسیار جوان پسند می باشد. داشتن طراحی زیبا در کنار قیمت مناسب و کیفیت بالا سبب شده است که مدل کفش راحتی مردانه کبریتی در بسیاری از فصل های سال به شکل پرتکرار تولید شود.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا