از کجا کفش عمده ارزان بخریم؟

15 دی 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

از کجا کفش عمده ارزان بخریم؟ این سوالی است که برای بسیاری که تازه وارد این عرصه شده اند و یا می خواهند کسب و کاری در زمینه کفش ارزان راه اندازی نمایند مطرح می شود. در واقع مکان تولید کفش های ارزان با کیفیت با مدل های بی کیفیت متفاوت اما وجود یک مرکز پخش می تواند منبعی ارزشمند برای تامین سبک های با درجه های کیفی مختلف باشد.


با افزایش تعداد فروشگاه های سنتی و آنلاین ارزان فروش در کشور نیاز به مراکز عمده فروشی کفش های ارزان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. تعداد تولیدی های که در زمینه کفش های ارزان قیمت فعالیت می نمایند روز به روز در حال افزایش هستند و این به دلیل افزایش نیاز و تقاضا در این زمینه است.
با توجه به اینکه بیشتر مشتریانی که با این مجموعه تماس می گیرند تقاضای مدل های ارزان قیمت را داشته اند پخش کفش وانیا بخش جداگانه ای و ویژه ای را برای این منظور تدارک دیده است و تنها در آن مدل های قیمت مناسب و حراجی را ارائه می دهد تا بدین شکل بتواند تقاضای مشتریان خود را به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشد.

کفش اسکیچرز مشکی پیاده روی

انواع کفش ارزان عمده در وانیا

• کفش های ارزان قیمت با درجه کیفی پایین
• کفش های با کیفیت و متناسب با قیمت
• کفش های تخفیف خورده با کیفیت بالا
کفش های ارزان قیمت با درجه کیفی پایین را اغلب روستایان و دست فروشان خریداری می نماید و برای آنها رضایت مشتریان مطرح نمی باشد و تنها خواستار فروش کفش ها در پایین ترین قیمت ممکن هستند که این نیز به سبب تقاضای مشتریان منطقه آنها است.
مشتریان این مناطق به کفش با جنبه پوششی نگاه می کنند و خرید کفش های با کیفیت و زیبا برای آنها به صرفه نمی باشد چرا که کفش های آنها همیشه با آب و خاک و گل مانوس است بنابراین به دنبال کفش های هستند که تنها پاهای آنها را از سنگلاخ ها محافظت نماید.
مدل کفش های ارزان قیمت با کیفیت مناسب معمولا قیمت های بالاتری از کفش های دسته اول را دارند و بخش بسیاری از جامعه نیز به دنبال خرید چنین کفش های هستند. مدل هایی که صرفه اقتصادی برای آنها داشته باشد و در عین حال نیز زیبا و بادوام نیز باشند.
کفش های تخفیف خورده با کیفیت بالا معمولا بهترین های کفش ارزان به شمار می آیند. زمانی که تولیدی بخواهد مدل های تولیدی خود را عوض کند و یا طراحی های کفش به گونه ای باشد که با قیمت بالا خریدار نداشته باشد و یا به دنبال انبارگردانی است ممکن است به فروش کفش های خود با قیمت بسیار پایین اقدام نماید.
خوشبختانه وانیا به عرضه هر سه دسته از کفش های ارزان قیمت می پردازد که این یک فرصت عالی برای خریداران عمده ای است که به دنبال خرید متنوع ترین کفش های ارزان قیمت برای فروشگاه خود هستند.

کفش اسپرت نایک زنانه

شهر تولیدی کفش های ارزان قیمت

تهران و مشهد از جمله شهرهای اصلی در زمینه تولید کفش های ارزان قیمت هستند. تبریز نیز در زمینه کفش های ارزان قیمت فعال می باشد اما از نظر میزان تولید و تنوع شهرهای تهران و مشهد به عنوان منبع اصلی شناخته می شوند.
وانیا با همکاری تولیدکنندگان مختلف در تهران، مشهد و تبریز توانسته است مجموعه گسترده از از انواع کفش ارزان و حراجی را به مشتریان خود ارائه نماید.

کفش اسپرت طوسی شیک
خرید راحت از ارزان سرای کفش وانیا

خرید راحت و بی دردسر خواسته بسیاری از خریداران در کشور هست. خریدی که نیاز نباشد که ساعات ها وقت در ترافیک به هدر رود و یا نیاز باشد که مسیر طولانی از شهر دیگری برای خرید طی شود و زمان و هزینه بسیاری صرف شود.
امروزه آسان ترین راه برای خرید کفش ارزان خرید اینترنتی از طریق کانال های اجتماعی است در این شیوه خریدار وارد کانال و سایت می شود و به انتخاب مدل ها می پردازد و با ارسال آن به قسمت مدیریت انتخاب های خود را نهایی می کند.
به دلیل ارتباط مستقیم با فروشنده مشتری می تواند سوالات خود را راجع به کیفیت و شیوه ارسال محصول بپرسد تا خرید رضایت بخشی داشته باشد.
ارائه کفش های ارزان قیمت در فروشگاه می تواند سود خوبی را نصیب فروشندگان نماید و حاشیه سود بیشتری را برای آنها داشته باشد و امکان برگشت سرمایه را برای آنها در زمان کمتری امکان پذیر نماید.

لینک کانال کفش ارزان

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا