فروش عمده کفش ایرانی ارزان

01 اسفند 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

فروش عمده کفش های ایرانی ارزان با استقبال بسیاری از سوی مشتریان سراسر کشور روبرو شده است و این به جهت افزایش تقاضا در بخش مدل های قیمت مناسب است مدل هایی که در عین داشتن کیفیت مناسب دارای طراحی های زیبا و شکیلی نیز هستند.


چند مدتی است که شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه سبد خرید خانواده ها رو بسیار کوچک کرده است به گونه ای که آنها مجبور هستند برای خرید اقلام مورد نیاز خود به حداقل ها بسنده نمایند و به دنبال ارزان ترین و به صرفه ترین محصولات باشد.
به همین دلیل استقبال از کفش های ایرانی ارزان قیمت در دو سال اخیر بیش از هر زمان دیگری است و همین امر سبب شده است که تیراژ تولید کارگاه های ارزان تولید بسیار بالاتر از کارگاه های باشد که در بخش تولید کفش های گران قیمت فعالیت می نمایند. از همین رو مراکز فروش عمده کفش های ایرانی ارزان نیز به همان نسبت افزایش پیدا کرده است.
کفش های ایرانی ارزان با وجود اینکه از قیمت پایینی برخوردار است اما در عین حال کیفیت بسیار قابل قبولی دارد و می تواند نیازهای بسیاری از افراد تا حد بسیار زیادی مرتفع سازد.

فروش کفش اسپرت آدیداس
انواع کفش ایرانی ارزان از نظر کیفیت

کفش های ایرانی ارزان در سه رنج قیمتی زیر 150 هزار، زیر100 هزار و زیر 60 هزار تومان می شوند دسته اول نسبت به دسته دوم کیفیت به نسبت بالاتری دارد و معمولا دارای زیره و رویه با کیفیت تری است.
در زیره کفش های دسته اول معمولا پیو استفاده می شود که می تواند به روش چسبی یا تزریق مستقیم باشد و بهترین نوع کفش ارزان قیمت در ایران به حساب می آیند دسته دوم نیز معمولا دارای کیفیت بالایی در مقایسه با قیمت هستند و بخشی از آنها نیز دارای زیره پیو یا پلیمر نرم و سبک هستند در دسته سوم برای اینکه کفش از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد تولیدی آنها را به شکل دوردوخت تولید می نماید و زیره آنها اغلب پلیمر یا مواد نو نرم و سبک است.

کفش اسپرت مردانه چاپی

فروش عمده کفش نایک ارزان و شیک

از جمله مدل های جدید کفش ارزان قیمت در سایزبندی زنانه یعنی بین 37 تا 40 تولید می شود کفش اسپرت نایک است که با قیمت استثنایی به شکل عمده به فروش می رود.
رویه کار از نوع بافتی با کیفیت است و بهترین گزینه برای استفاده در فصل بهار، تابستان و پاییز است. زیره کار ضخیم و با کیفیت و از نوع پیو به روش تزریق مستقیم است.
بافتی بودن رویه سبب می شود که هوا در داخل کفش به خوبی جریان داشته باشد و در نتیجه پاها در نتیجه فعالیت زیادی خشک بماند و دچار بوی بد ناشی از عرق پا نشود. کفش دارای وزن پایین بوده و از انعطاف پذیری کافی برخوردار است.
این ویژگی ها در این کفش سبب شده است که کار با کیفیت بسیار خوبی در مقایسه با قیمتی که دارد به دست مصرف کننده برسد. از دیگر خصوصیات خوب این محصول داشتن جعبه و کارتن مناسب با کار است که در سری ده تایی بسته بندی و با رنگ بندی بسیار متنوع ارائه می شود.

کفش نایک زنانه اسپرت ارزان
خرید کفش ارزان قیمت به صورت اینترنتی

جهت خرید عمده کفش های ارزان قیمت به صورت اینترنتی لازم است که مشتریان وارد کانال عمده فروشی این مرکز به آدرس @vaniawear4 شوند. مدل ها به همراه مشخصات و عکس در کانال به شکل به روز قرار داده می شود تا انتخاب ها راحت و سریع تر انجام شود.
بعد از انتخاب مدل های مد نظر لازم است که جهت بررسی موجودی به آیدی بخش مدیریت ارسال شود و در آن رنگ ها و تعداد مورد نیاز اعلام شود تا فاکتور مربوطه در این راستا صادر شود.

لینک کانال ارزان

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا