پخش انواع کفش اسکیچرز ارزان

25 اسفند 1400
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های اسکیچرز ارزان در طرح های متنوعی در اقسام زنانه، مردانه و بچه گانه در کارگاه های حرفه ای در ایران تولید می شوند به همین دلیل امکان تهیه انواع مدل های متنوعی از آنها از مرکز پخش با مناسب ترین قیمت ها برای مشتریان فراهم شده است.


همیشه برای خرید کفش های راحتی گزینه های متنوعی وجود دارد اما طراحی های منحصر به فرد کفش های اسکیچرز ارزان این روزها بسیاری از مشتریان را به سمت خرید این قبیل کفش ها کشانده است.
منظور از کفش های اسکیچرز ارزان سبک های است که با کیفیت های مناسب در کارگاه های ایران تولید می شود تا بسیاری از مشتریان که توان مالی خرید کفش های آنچنانی را ندارند بتوانند حداقل یک جفت از آنها را در خانه داشته باشند و در روزهای که نیاز به کفش های راحتی برای انجام امور مختلف روزانه خود را دارند از آنها استفاده کافی را ببرند.
کفش های اسکیچرز اغلب دارای طراحی هایی می باشند که هم به شکل مردانه و زنانه قابل استفاده است و تنها تفاوت بارز آنها در سایز و در مواردی رنگ رویه است.

کفش اسکیچرز زنانه در چند رنگ

مدل کفش زنانه اسکیچرز

کفش های زنانه اسکیچرز ارزان که در مرکز پخش وانیا ارائه می شوند دارای رویه های بافتی با کیفیتی هستند و اغلب زیره آنها از نوع پیو تزریق مستقیم است که مهم ترین عامل دوام این کفش ها است.
در واقع کفش هایی که زیره آنها به روش تزریق مستقیم است به مراتب بهتر از کفش هایی است که زیره آنها به شکل چسبی یا دوردوخت است چرا که علاوه بر داشتن دوام بالا از زیبایی و ظرافت کافی برخوردار است.
سری کفش های اسکیچرز زنانه بین 12 و 10 است و دارای کارتن و جعبه مناسبی است که کار حمل و فروش را ساده تر می نماید. از جمله آنها می توان به مدل بافتی اس دو رنگ اشاره نمود که در رنگ بندی متنوع تولید می شود.

کفش زنانه اسکیچرز شیک و زیبا

مدل کفش اسکیچرز مردانه

از جمله سبک های پرفروش کفش مردانه ارزان اسکیچرز در مرکز پخش کفش وانیا سبکی با کد 208 است که در بین کفش های مردانه اسکیچرز دارای بالاترین میزان فروش است.
مشخصات کفش 208 مردانه شبیه به کفش زنانه اسکیچرز است که در بالا به آن اشاره نمودیم با این تفاوت که مدل مردانه آن دارای سایزبندی 41 تا 44 است. این کد اسکیچرز مردانه با همین طراحی و کیفیت دارای مدل زنانه با سایزبندی 37 تا 40 نیز می باشد و به عنوان کفش ست نیز ارائه می شود.
این مدل نیز دارای زیره تزریق مستقیم با رویه بافتی با کیفیت است که در سری 12 تایی ارائه می شود و دارای رنگ بندی مشکی، طوسی روشن و طوسی تیره با زیره هم رنگ رویه است این دو رنگ پرفروش ترین رنگ ها در بین کفش های مردانه است به همین دلیل این سبک به شکل اختصاصی در این دو رنگ تولید می شود.

کفش اسکیچرز مردانه پرفروش

کفش اسکیچرز ارزان سفید

کفش های اسکیچرز سفید دارای جذابیت بالایی هستند و به همین دلیل دارای خواهان زیادی بین زنان و مردان به ویژه نسل جوان هستند. رنگ سفید در اغلب مدل های اسکیچرز تولید می شود و در کنارا رنگ مشکی دارای بالاترین میزن فروش است.
از جمله معایب کفش های سفید رنگ بافتی این است که در مواردی حتی قبل از اینکه به دست مشتریان برسد دارای لک و یه لایه سیاهی در بعضی از جفت ها است اما در این مرکز سعی شده است تا حد امکان از این مشکل جلوگیری شود یا رویه ها به شکلی باشند که امکان تمیزی آنها به سادگی میسر باشد.

کفش اسکیچرز ارزان مردانه سفید

نحوه تهیه انواع کفش اسکیچرز ارزان

برای تهیه کفش های ارزان از جمله اسکیچرز به صورت عمده وانیا به صورت اینترنتی و غیرحضوری خدمات خود ارائه می دهد بدین شکل که مشتریان می توانند در هر نقطه از ایران که زندگی می کنند به خرید انواع کفش های اسکیچرز ارزان با مناسب ترین قیمت ها بپردازند.
این مرکز سعی نموده است که مدل های کفش اسکیچرز و سایر مدل های راحتی و اسپرت را در اقسام زنانه، مردانه و بچه گانه را با قیمت های رقابتی ارائه دهد تا خریداران با عرضه آن در فروشگاه با ارائه قیمت های مناسب بتوانند به جذب مشتریان بیشتری بپردازند.
بدین منظور لازم است که خریداران عضو کانال ارزان فروشی وانیا شوند و با بررسی مدل ها از طریق آیدی مدیریت به ثبت سفارش موارد مورد نیاز خود اقدام نمایند.

لینک کفش ارزان

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا