فروش عمده کفش مردانه ارزان قیمت

22 دی 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه ارزان قیمت یکی مهم ترین موارد مورد توجه خریداران کفش عمده در کشور است. این مدل ها در وانیا علاوه بر داشتن نرخ پایین از کیفیت و ظاهری مناسب برخوردار هستند که سبب افزایش درخواست آنها می شود.


هر کجا که محصولاتی با نام ارزان بودن عرضه می شود مشتریان بیشتری برای حداقل یکبار سر زدن به آنجا مراجعه می کنند این نشان دهنده آن است که برای بسیاری از افراد جامعه قیمت مناسب اولویت اول است.
خریداران کفش عمده نیز با دانستن این موضوع اقدام به راه اندازی فروشگاه هایی با نام ارزان سراها نموده اند و یا با در قسمتی از فروشگاه خود بخشی را به را به عنوان حراجی اختصاص داده اند.
کفش وانیا نیز برای پاسخگویی به نیازهایی این قشر از جامعه بخش جداگانه را تنها به عرضه مدل های ارزان قیمت اختصاص داده است تا انتخاب ها برای مشتریان با سرعت و راحتی بیشتری انجام گیرد.

خرید عمده انواع کفش های مردانه ارزان قیمت در ترکیب ها و جنس های مطرح از طریق مرکز وانیا با کیفیت مرغوب در قیمت های مختلف از هر نقطه از کشور امکان پذیر است.

کفش های مردانه  در سبک های تولید می شوند که می توانند هم به عنوان کفش های روزمره و هم در هنگام شرکت در مناسبت های نیمه رسمی و خودمانی مورد استفاده قرار گیرند.
جنس اغلب کفش های مردانه ارزان قیمت از طرح چرم، بیاله، فوم و... است که خود دارای درجه های کیفی متفاوتی است. در زیره این کفش ها معمولا از زیره های پیو درجه دوم، پی وی سی، پلیمر، ایربولینگ و... استفاده می شود.

 

کفش مردانه ارزان قیمت

مدل کفش مردانه ارزان قیمت

قدر مسلم است که از کفش های مردانه ارزان قیمت نمی توان کیفیت کفش هایی با قیمت های نسبتا بالا را انتظار داشت اما در این بین تولید کنندگان حرفه ای و با وجدانی هستند که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب نسبت به تولید کفش های ارزان و با کیفیت قابل قبول اقدام می نمایند.
از نظر سبکی فرقی بین کفش های مردانه ارزان قیمت با قیمت های روتین وجود ندارد و می تواند در هر سبک و سیاقی کفش مردانه ارزان قیمت در بازار پیدا نمود.
از جمله مدل های ارزان قیمتی که در این مرکز ارائه می گردد مدل هایی با رویه طرح چرم و زیره های پی وی سی می باشد که در طراحی ها و مدل های متنوعی از این مرکز ارائه می گردد
که در این قسمت از خبر مدل هایی از آنها قرار داده شده است که می توانید نسبت به سفارش آنها اقدام نمایید.

کفش مردانه ارزان قیمت

کفش مردانه اسپرت ارزان

از جمله پرفروش ترین مدل های کفش ارزان مردانه سبک های به نام اسپرت می باشد که در تنوع بالایی در ارزان سرای کفش وانیا عرضه می شوند.
از جمله آنها می توان به مدلی نظیر ریبوک اشاره نمود که کپی مدل اصلی خود در درجه کیفی پایین می باشد اما با این حال طراحی مشابه و زیبا و قیمت پایین آن می توانند خریداران بسیاری را برای تهیه آن ترغیب نماید.

از دیگر عوامل بالا بودن فروش کفش های اسپرت مردانه ارزان کیفیت های مناسب و قیمت رقابتی آنها است که در کنار کاربری بالا آنها را به پرتیراژترین و پرفروش ترین مدل در کشور و جهان تبدیل نموده است.

کفش مردانه ارزان قیمت

مدل کفش مردانه ارزان قیمت راحتی

کفش های راحتی مردانه در طراحی های مختلف تحت نام های کالج، کلاسیک، اسپرت، اداری و..... نیز طراحی می شوند که هر کدام از آنها کاربری ها و مشتریان خاص خود را دارا هستند.
رنگ غالب مورد استفاده در کفش های مردانه راحتی کلاسیک مشکی و سپس قهوه ای تیره و روشن و عسلی است. اما در مدل های راحتی اسپرت رنگ بندی های متنوع تر و با ترکیب رنگ های جذاب تری طراحی و تولید می شود.
یک سبک از کفش های راحتی با نام کفش هشترک نیز تولید می شوند که کاربری های روزانه، مجلسی و اداری را دارا می باشد.
مناسب ترین کفش های راحتی مردانه از زیره طبی ماساژوری برخوردارند و دارای پاشنه کوتاه و کفی نرمی هستند که این عوامل سبب می شود که خستگی پاها در طول روز به حداقل برسد.

 خرید کفش چرم راحتی عمده

کفش راحتی چرم مردانه

مسلما اگر بخواهیم بهترین جنس را برای کفش مردانه راحتی معرفی نماییم چرم طبیعی حرف اول را می زند چرمی که هم در رویه کار و هم در آستری کفش به کار رود.
کفش های راحتی چرمی دور دوخت بوده یا تزریق مستقیم پیو هستند و در سایز بندی 40-44 و دارای کیفیت بالاتری در مقایسه با مدل های غیر چرمی هستند. از دیگر سو از کفی طبی برخوردار بوده و دارای رنگ های مشکی ، عسلی و قهوه ای سوخته تولید می شوند و به سبب داشتن کش در کناره ها پاها آزادی و راحتی بیشتری را احساس می نماید.

کانال اینترنتی کفش مردانه ارزان

خدمات اینترنتی فرصت بی نظیری برای کسانی است که به هر دلیلی نمی توانند خریدهای حضوری انجام دهند و می خواهند در کمترین زمان به سبک های مختلفی از کفش های مردانه ارزان با قالب های زیبا دسترسی داشته باشند و وقت زیادی برای جستجو ندارند.
برای سفارشات و خرید اینترنتی کفش مردانه این مرکز اقدام به راه اندازی کانال هایی در شبکه اجتماعی تلگرام نموده است تا بتواند روند سرعت خریدها و ثبت سفارش ها را سریع نماید.
با مراجعه به منوی کفش کانال کفش هم اکنون می توانید در کانال های مختلف مرکز کفش وانیا عضو شده و از مدل های به روز و زیبای این مرکز مطلع شوید.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا