پخش عمده انواع مدل کفش مردانه
مطلب ویژه

08 مهر 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

پخش وانیا انواع مدل کفش مردانه در نمونه های جدید و به روز بر اساس انواع نیاز ها گرد هم آورده و آنها را به شکل گسترده ای با نرخ های مناسب به سراسر نقاط ایران عرضه می نماید.

کفش های مردانه مدل های بسیار متنوعی را دارا می باشند و مردان بر اساس موقعیت هایی که دارند سبک مناسبی از آنها را انتخاب می نمایند.
برای مجالس و مهمانی ها و یا موقعیت های خاص کفش های رسمی و مجلسی و برای اداره و دانشگاه و در کل محیط های نیمه رسمی مدل های اداری مورد مناسبی می باشند.
و زمانی که فرد بخواهد به پیاده روی برود و یا کارهای روزمره خود را نمایند کفش های اسپرت و راحتی گزینه بهتری خواهند بود.
کفش های ورزشی نیز برای خود قضیه جداگانه ای دارند که در زمان های انجام ورزش و تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند جالب اینجاست که هر رشته ای برای خود کفش مخصوصی را دارا می باشد که این نشان می دهد که بهتر است که کفشی را که برای فوتبال طراحی شده است برای ورزش بسکتبال استفاده نمود که با مراجعه به مراکز پخش عمده آنها به خوبی می توان به این نکته پی برد.

معرفی انواع مدل کفش مردانه

مدل های مختلفی در این مرکز ارائه می گردد که در اینجا به معرفی برخی از مشهورترین های آنها می پردازیم.
کفش کلاسیک آکسفورد: از جمله کفش های رسمی مردانه می باشد که در کمد کفش بسیاری از مردان می توان یک جفت از آنها را پیدا نمود این کفش ها داری رویه ساده و بندهای ظریف می باشد و برای پوشش کت و شلوار بهترین انتخاب به شمار می آِد.
کفش بروژ: کفشی با نامی فریبنده است شبیه به کفش آکسفورد است با این تفاوت که بر روی آن تزئیناتی نظیر سوراخ به کار رفته است و به شکلی است که امکان پوشیدن با تیپ های مختلف را دارا می باشد.

مدل کفش مردانهکفش دربی: کفش دربی ظاهری شبیه به آکسفورد دارد با این تفاوت که بندهای آن بازتر از هم می باشد و در جنس های مختلف جیر، طرح چرم و چرم تولید می شود.

مدل کفش مردانهکفش کالج: کفش های کالج از جمله جوان پسندترین کفش های مردانه می باشند که دارای کاربری بسیاری می باشند و جزو کفش های راحتی به شمار می آیند و از وزن کمی برخوردار می باشند و برای استفاده در زمان های گرم سال ایده آل می باشند و مراکز پخش بسیاری این سبک کفش ها را ارائه می نمایند.

مدل کفش مردانهصندل مردانه: فروش کفش های صندل مردانه با نزدیک شدن به ایام تابستان آغاز می شود و هدف از استفاده از آن راحتی پاها و خنک نگه داشتن آن می باشد از این رو سبکی و ضدعرق بودن آن بیش از ظاهر مدنظر مشتریان می باشد و در اقسام رکابدار و بدون بند ارائه می شوند.

مدل کفش مردانه
کفش اسپرت: کفش های اسپرت و ورزشی از جمله سبک هایی می باشند که در تمام ایام سال قابل استفاده می باشند و برای زمانی که فرد می خواهد ظاهری اسپرت و جوان پسند داشته باشد و یا مدت زمان زیادی به پیاده روی بپردازد بهترین گزینه می باشند.
سبک های ورزشی نیز با توجه به رشته های مختلفی که دارند تولید می شوند از این رو انواع مختلفی برای کفش های ورزشی وجود دارد که می توان به کفش فوتسال، کفش فوتبال، کشتی، دو و... اشاره نود.

مدل کفش مردانه
کفش زمستانی: این کفش ها شامل انواع بوت و نیم بوت می باشند که در سبک های بند دار و بدون بند تولید می شوند و که مشهورترین مدل های آنها بوت های چلسی و چوکا می باشند که در جنس هایی نظیر چرم و جیر تولید می شوند.

38e9b1e1 ec29 40f9 b53c 6dc76a0eac0a

مرکز پخش عمده کفش وانیا

کفش وانیا به عنوان یک مرکز پخش عمده بزرگ در ایران سعی می نماید که نیازهای بسیاری از خریداران را در نظر داشته و متناسب با آنها اقسام متنوعی از آنها را عرضه نماید.
سعی این مرکز ارائه بی واسطه تر انواع کفش مردانه، زنانه و بچه گانه در انواع کاربری ها می باشد. کفش های مردانه در اقسام لوکس و ارزان و قیمت مناسب بر اساس شرایط مالی مختلف افراد ارائه می گردند.

 

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا