خرید کفش مردانه مجلسی تبریز

11 دی 1397
(0 رای‌ها)
اندازه قلم +

کفش های مردانه مجلسی تبریز یکی از مطرح ترین سبک های مردانه در ایران می باشند که مرکز وانیا خرید عمده انواع مدل های مختلفی از آنها با درجه های کیفی مختلف برای مشتریان خود فراهم نموده است.


کفش های مردانه مجلسی تبریز اصیل از چرم طبیعی گاوی تولید می شوند. چرم بودن کفش های مجلسی سبب دو چندان شدن زیبایی آنها و افزایش کیفیت و ماندگاری می گردد.
کفش های مجلسی تبریز توسط تولید کنندگان متخصص و باتجربه ای در این دیار تولید می شوند از دیگر سو چرم هایی که در تبریز تولید می شوند نیز از درجه کیفی بسیار خوبی برخوردار می باشند همین دو عامل مهم سبب شده است که کفش های تبریز همواره مورد توجه بسیاری از خریداران در ایران و حتی خارج از کشور قرار گیرد.

مدل کفش مردانه چرم مجلسی

از جمله مدل های تحسین برانگیز در زمینه کفش های چرم مجلسی مدلی با نام کفش ساعتی دست دوز می باشد که از طراحی بسیار خاصی برخوردار می باشد.

این کفش کاملا با دست ساخته شده است و تمام اجزای آن از چرم می باشد و در دو رنگ عسلی و مشکی ارائه می گردد.

این کار در عین اینکه از دوام بالایی برخوردار می باشد نرم و بسیار منعطف می باشد که همین امر سبب می شود که پاها در آن احساس راحتی بسیار خوبی داشته باشد.

رویه و کف کفش از چرم گاوی و آستری آن از نوع چرم بزی و زیره کفش از نوع چرم گاو میش ساخته شده است که چرم بزی یکی از بهترین های چرم برای تولید کفش می باشد و مانع از عرق نمودن پاها می شوند و در نتیجه از بوی نامطبوع پاها جلوگیری می شود.

کار در سایز بندی 44-40 عرضه می شود.

کفش مردانه مجلسی

کفش مردانه مجلسی ورنی

از جمله کفش های قیمت مناسب مردانه مجلسی تبریز مدل هایی از جنس ورنی می باشند که دارای زیره پی وی سی می باشند و در سایز بندی 40-44 عرضه می شوند این نوع کفش ها دارای تنوع مدل بالایی می باشند و برای کسانی که به دنبال کفش های ارزان و شیک برای فروشگاه خود می باشند مدل های مناسبی می باشند.
این کفش ها با وجود داشتن قیمت پایین از طراحی زیبا و شیکی برخوردار می باشند و به دلیل ارزان بودن می توانند مشتریان خوبی را نصیب خود نمایند.

کفش مردانه مجلسی

خرید کفش مردانه مجلسی تبریز

خرید کفش های مردانه مجلسی تبریز با ورود ابزارهای هوشمندی همچون اینترنت به دنیای تجارت آنها بسیار ساده و سریع گشته است.
با وجود این ابزار به راحتی می توان در جریان جدیدترین مدل های کفش مردانه قرار گرفته امکانی که در روش های سنتی تنها با مراجعه مداوم به محل عرضه آنها امکان پذیر است.
با وجود خرید اینترنتی محدودیتی در عرضه مدل ها وجود ندارد و خریداران با انواع سلایق و قدرت های خرید مختلف می توانند مدل هایی مورد نیاز خود را به راحتی از هر سوی این ایران زمین خریداری نمایند.

درباره نویسنده

ساعت کاری سایت

  • شنبه - چهارشنبه: ۸:۰۰ صبح - 6 بعد از ظهر
  • پنجشنبه: ۸:۰۰ صبح - ۲:۳۰ بعد از ظهر
  • جمعه: جمعه ها تعطیل می باشد

راه های ارتباطی با ما

  • تمامی محصولات به شکل آنلاین عرضه می شوند و شما عزیزان می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات وثبت  سفارش  با شماره های زیر تماس بگیرید.
  • شماره ی تماس همراه : 989144880084+ - 989034137518+
  • شماره تماس ثابت : 04134428380: 
  • کانال انواع کفش : https://t.me/vaniawear2
  • کانال ارزان سرا: https://t.me/Vaniawear4
  • کانال کفش بچه گانه: https://t.me/vaniakids
  • کانال کیف: https://t.me/Vaniabags
  • آدرس ایمیل : این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید
  • جهت دسترسی به دیگر کانال های مرکز با شماره 09034137518 از طریق تلگرام تماس برقرار نمایید.
بالا